Arbeidsmigranten en hopeloze uitvreters op 1 hoop gooienquote:Op vrijdag 7 november 2025 11:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En iedereen die rechts stemt, mag geen gebruik maken van alles wat ook maar door arbeidsmigranten of mensen met een buitenlands achtergrond gemaakt of geleverd wordt. Dus dat betekent:
- geen pakketjes meer ontvangen thuis
- geen vlees meer eten
- geen tandartsbehandelingen meer krijgen
- geen gebruikmaken van verschoonde, openbare ruimtes
- etc. etc. etc.
Zodra je bovenstaande gelul vindt (en dat is het ook), stop dan ook met die kinderlijke redenering dat 'links asielzoekers in huis moet nemen'.
Klopt. Vraag aan de gemiddelde anti AZC-demonstrant of hij wel 200 arbeidsmigranten in zijn wijk wil en de stoom komt ook uit zijn oren.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Arbeidsmigranten en hopeloze uitvreters asielzoekers op 1 hoop gooien
In een AZC zitten geen arbeidsmigranten. En die leggen niet uitsluitend beslag op de maatschappelijke capaciteit. Arbeidsmigranten doen namelijk het werk wat jij en ik niet willen doen en gaan dan weer terug.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Klopt. Vraag aan de gemiddelde anti AZC-demonstrant of hij wel 200 arbeidsmigranten in zijn wijk wil en de stoom komt ook uit zijn oren.
En verder doen ze helemaal niks; alleen werken en vervolgens slapen met 12 man in een rijtjeshuis waar de buren geen enkele last van hebben.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
In een AZC zitten geen arbeidsmigranten. En die leggen niet uitsluitend beslag op de maatschappelijke capaciteit. Arbeidsmigranten doen namelijk het werk wat jij en ik niet willen doen en gaan dan weer terug.
Wat moeten ze voor de rest doen dan in jouw ogen?quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En verder doen ze helemaal niks; alleen werken en vervolgens slapen met 12 man in een rijtjeshuis waar de buren geen enkele last van hebben.
Duidelijk.
En ja, ik denk dat jij onwetend bent op dat gebied. En nee, ik ga er niet verder over discussiëren. Hierover had ik al een paar reacties geplaatst gisteren, maar die zijn verwijderd.
We hoeven ons geen zorgen te maken daarover als we Achmed weren bij de poort omdat hij vanuit een cultuur komt die niet goed matched met die van ons, op gebied van homo acceptatie, maar ook veel andere vlakken.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:50 schreef probeer het volgende:
En je pleit er dus voor om alleen maar mensen in dit land toe te laten die volledig accepterend zijn tov homoseksualiteit? Geen immigranten meer die van mening zijn dat homoseksualiteit vies is? En ze daarmee dus strengere eisen op te leggen dan de mensen die hier al wonen? En mogen die immigranten (en hun kinderen? en diens kinderen?) de rest van hun leven in Nederland nooit meer zeggen dat ze homoseksualiteit vies vinden? Of verkrijgen ze mogelijk via naturalisatie dan ook het recht (zoals elke andere Nederlander) om homoseksualiteit vies te vinden? Hoe gaat dat twee sporen normen en waarden beleid precies werken? En hoe juridisch? Jan de geboren Nederlander mag verkondigen dat hij homoseksualiteit vies vindt, maar wanneer Achmed de statushouder/genaturaliseerde Nederlander daar instemmend op reageert dan dient justitie mogelijk in te springen, want Achmed is een nieuwe en die mogen dat niet meer vinden?
Op hoeveel procent zit het kantelpunt eigenlijk? Want bij elk percentage onder de 100 kan je stellen dat 'niet iedere x' een probleem is.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:44 schreef Jippie het volgende:
Van mij hoef je je deur niet open te zetten voor een asielzoeker, maar de bewering dat iedere asielzoeker een gevaar is voor de samenleving is voor mij een stap te ver.
Misschien heb je een nare ervaring gehad met een asielzoeker dan kan ik mij nog voorstellen dat er iets van boosheid meespeelt. Maar angst en woede zijn slechte raadgevers.
Iemand heeft niet op zijn voorhoofd staan of hij homohater is. En homohaat streng aanpakken, niet tolereren zoals dat in de biblebelt gebeurd.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:09 schreef Varr het volgende:
[..]
Dit is simpelweg een voorbeeld.
Jan is nu een homohater in je stam. Joost wil zich bij je voegen en komt uit een stam waar homo zijn een zonde is. Is het een logische redenatie dat Joost welkom is omdat Jan bestaat? Ik vind van niet.
We laten hier babies doodgaan in de opvang Ter Apel. Ons asiel systeem is al jaren stuk, dáár zit het probleem. Bezuinigingen en een wildgroei aan verdienmodellen mbt asielzoekers hebben gemaakt dat de huidige puinhoop niet eenvoudig is op te lossen.quote:Ik zeg ook zeker niet dat we nooit mensen moeten helpen uit een oorlog. Echter denk ik dat we moeten letten op culturele verschillen (opvangen in de regio/plekken met een betetere culturele match) en focussen op vrouw en kinderen eerst.
Reken eens uit?quote:Op zondag 9 november 2025 07:33 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Op hoeveel procent zit het kantelpunt eigenlijk? Want bij elk percentage onder de 100 kan je niet stellen dat 'iedere x' een probleem is.
Niet stond op de verkeerde plaatsquote:
Ja, daar kan ik natuurlijk niets meequote:Op zondag 9 november 2025 09:59 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Niet stond op de verkeerde plaats
Ow ja men is niet blij met een azc in de buurt en dat heet dan meteen * haat *...quote:Op zondag 9 november 2025 10:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hm de haat tegen AZC's is natuurlijk ook deels omdat men het gevoel heeft er te weinig opgetreden wordt tegen overlastgevers.
Ik durf alleen niet te zeggen of dat zo is, maar voelt wel zo.
Heb je ooit een AZCprotest gezien en gehoord welke leuzen daar geroepen worden? Of de teksten op de spandoeken gelezen?quote:Op zondag 9 november 2025 11:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ow ja men is niet blij met een azc in de buurt en dat heet dan meteen * haat *...
Wageningen. We hebben er al 2 geloof ik. Kan er best nog eentje bij. Ik woon in een wijk met genoeg buitenlanders zoals jullie zeggen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat kan geregeld worden. In welke gemeente / wijk woont u?
Dat gaat de laatste tijd idd te ver, er is blijkbaar een groep beroepsrelschoppers die daar aan mee doet. Maar dat neemt het feit niet weg dat mensen die zich gewoon op een normale manier willen uitspreken tegen de komst van asielmigranten die van buiten Europa komen ook worden weggezet als haters. Eerlijk gezegd heb ik ook niet de indruk gekregen dat een gemeente zich er veel van aantrekt als de burgers zeggen geen azc in hun buurt te willen.quote:Op zondag 9 november 2025 11:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Heb je ooit een AZCprotest gezien en gehoord welke leuzen daar geroepen worden? Of de teksten op de spandoeken gelezen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |