Inmiddels dus ook bijval gekregen van andere collega's, dus denk wel dat er enige credibility is daar.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:20 schreef recursief het volgende:
[..]
Niet om te eisen dat zijn werk niet ge-audit mag worden. Als hij een prima onderzoek heeft gedaan en een degelijk rapport heeft afgeleverd dan zou een audit ook gewoon moeten kunnen.
[..]
Exact. Wat halsema doet is dat. Kijk eens wat er de afgelopen jaren gaande is in de stopera.quote:Mafia, dictator. Best grote woorden.
Laat me raden, een audit laten maken door een partij die ingehuurd is door Halsema, waarvan de factuur voldaan wordt door Halsema, met de briefing en opdrachtgeving van Halsema, uitsluitend gericht op het functioneren van de ombudsman. Ja, daar zal vast geen tweede agenda achter zitten, achter zo'n "objectieve" audit.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:20 schreef recursief het volgende:
[..]
Niet om te eisen dat zijn werk niet ge-audit mag worden. Als hij een prima onderzoek heeft gedaan en een degelijk rapport heeft afgeleverd dan zou een audit ook gewoon moeten kunnen.
[..]
Mafia, dictator. Best grote woorden.
Dictators doofpotten van alles. Bijvoorbeeld verboden wapenbezit van henzelf, of hun familieleden. Of onderzoeksrapporteren waarin ze zelf niet zo goed naar voren komen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Inmiddels dus ook bijval gekregen van andere collega's, dus denk wel dat er enige credibility is daar.
Dat auditeren zou prima zijn, als halsema niet de auditeur aanstelt. Want alleen maar omdat zij het niet eens is met de uitkomst, stuurt ze haar lakei er op af. Niet geheel onafhankelijk natuurlijk, inclusief vooringenomenheid en partijdigheid.
Zou ik ook niet accepteren.
[..]
Exact. Wat halsema doet is dat. Kijk eens wat er de afgelopen jaren gaande is in de stopera.
Ik zou eerst maar even afwachten in plaats met allerlei kritiek komen op een rapport dat nog geschreven moet worden.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Inmiddels dus ook bijval gekregen van andere collega's, dus denk wel dat er enige credibility is daar.
Dat auditeren zou prima zijn, als halsema niet de auditeur aanstelt. Want alleen maar omdat zij het niet eens is met de uitkomst, stuurt ze haar lakei er op af. Niet geheel onafhankelijk natuurlijk, inclusief vooringenomenheid en partijdigheid.
Zou ik ook niet accepteren.
[..]
Dat zou dan een hot item zijn in de late night showsquote:Op dinsdag 11 november 2025 13:44 schreef RotatoR het volgende:
Kun je nagaan als een rechtse bestuurder dit deed. Dan was de ophef veel groter.
Volkomen terecht. Halsema doet er alles aan deze ombudsman te beschadigen. Hoog tijd dat ze eens begint in te binden in haar pogingen om onderzoeken te laten verdwijnen. Heks.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:44 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Halsema ondermijnt een onafhankelijk instituut en is dus gevaar voor de rechtsstaat. Kun je nagaan als een rechtse bestuurder dit deed. Dan was de ophef veel groter.
Linkse politici hebben al decennialang een free pass gekregen als het om zulke zaken gaat.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:44 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Halsema ondermijnt een onafhankelijk instituut en is dus gevaar voor de rechtsstaat. Kun je nagaan als een rechtse bestuurder dit deed. Dan was de ophef veel groter.
Dat valt wel mee hoor, dan wordt er gewoon geroepen dat dit soort organen links zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:44 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Kun je nagaan als een rechtse bestuurder dit deed. Dan was de ophef veel groter.
Een audit eisen op een onafhankelijke ombudsman riekt gewoon 100% naar sabotage. Het is ongekend om een ombudsman dermate te willen beschadigen en het stuk van Geenstijl is dan ook volledig terecht in het fileren van de zeer dubieuze rol van Halsema in deze. Het wordt hoog tijd dat zij verantwoording gaat afleggen voor haar verregaande bemoeienis en de doelbewuste pogingen in het ondermijnen van de rechtsstaat in deze. Er zijn mensen voor minder vervolgd.quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:47 schreef recursief het volgende:
[..]
Heb je het rapport gelezen? En het eterne rapport dat nog geschreven moet worden?
[..]
Oh laat maar, <Knip>
Hoezo?quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:29 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik zou eerst maar even afwachten in plaats met allerlei kritiek komen op een rapport dat nog geschreven moet worden.
En hier.quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:44 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Dat zou dan een hot item zijn in de late night shows
Hoezo dat nou weer? Als het een goed onderzoek is, gaat het over verifieerbare feiten. En als er met het werk van de ombudsman niks mis is zal dat ook wel blijken. Ik begrijp oprecht niet dat dat externe rapport al afgefakkeld wordt voordat het geschreven is. Niemand weer nog hoe, wat en wanneer, maar het is wel alvast een kutstreek van Halsema. Hoe dan? Op welke gronden?quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:49 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Een audit eisen op een onafhankelijke ombudsman riekt gewoon 100% naar sabotage.
Niet voor niets de grote bijval die de ombudsman krijgt vanuit de andere delen der landen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:49 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Een audit eisen op een onafhankelijke ombudsman riekt gewoon 100% naar sabotage. Het is ongekend om een ombudsman dermate te willen beschadigen en het stuk van Geenstijl is dan ook volledig terecht in het fileren van de zeer dubieuze rol van Halsema in deze. Het wordt hoog tijd dat zij verantwoording gaat afleggen voor haar verregaande bemoeienis en de doelbewuste pogingen in het ondermijnen van de rechtsstaat in deze. Er zijn mensen voor minder vervolgd.
Want? Over rapportages van de ombudsman mag nooit en te nimmer twijfel ontstaan? We moeten er vanuit gaan dat wat een ombudsman aflevert altijd correct is en goed gemotiveerd, en als je daar een second opinion over wil ben je een dictator? Zoiets?quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoezo?
Het rapport is al geschreven en ze ondermijnt met haar gedrag de onafhankelijkheid van het instituut 'ombudsman'.
Dat rapport moet nog geschreven worden, dus hoe je nu al weet wat er in komt te staan is me een raadsel.quote:Het onderzoek wat halsema wil, gaat niks anders opleveren dan een rapport wat in het voordeel is van halsema, omdat het halsema zelf is die de opdracht geeft omdat het ombudsmanonderzoek niet in haar voordeel is.
Denk jij werkelijk dat het een 'onafhankelijk' onderzoek wordt?quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:53 schreef recursief het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Als het een goed onderzoek is, gaat het over verifieerbare feiten. En als er met het werk van de ombudsman niks mis is zal dat ook wel blijken. Ik begrijp oprecht niet dat dat externe rapport al afgefakkeld wordt voordat het geschreven is. Niemand weer nog hoe, wat en wanneer, maar het is wel alvast een kutstreek van Halsema. Hoe dan? Op welke gronden?
Dit.quote:Op vrijdag 7 november 2025 07:16 schreef Mikeytt het volgende:
Munish Ramlaldie meest incompetente ombudsman van het land
Verder is er weinig vernietigends aan. Halsema is binnen het boekje gebleven. Er is een reden waarom die nietsnut van een Ramlal elke keer antirechtstatelijk roept zonder onderbouwing en totaal niet in gaat op de inhoud van het rapport.
Goed dat er nu extern onderzoek komt. Kunnen ze eindelijk iemand met kwaliteit op de functie zetten.
Omdat je een onafhankelijk orgaan nogmaals wil laten controleren door een orgaan dat gecontroleerd wordt door...je raadt het al..... Halsema.quote:
Een onderzoek dat gefund wordt door Halsema, waarvan de briefing wordt gedaan door Halsema, waarvan de input wordt geleverd door Halsema, met de focus op het functioneren van de Ombudsman richting Halsema, ja, dat gaat vast een heel negatief rapport worden over het functioneren van de broodheer Halsema van desbetreffende opdracht.quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Denk jij werkelijk dat het een 'onafhankelijk' onderzoek wordt?
En waarom wil halsema opeens nu een auditair onderzoek naar die ombudsman? Niet vorig jaar, niet 2 jaar geleden, nee nu. Precies nadat zij persoonlijk in de problemen is gekomen door een onderzoek van hem.
Die wordt gestuurd door halsema en daar is niets onafhankelijks aan. Daarom zijn de collega's van die beste kerel boos, omdat halsema hier het instituut ombudsman onderuit haalt.
Ze kan het niet hebben.
Waarom opeens nu?quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:55 schreef recursief het volgende:
[..]
Want? Over rapportages van de ombudsman mag nooit en te nimmer twijfel ontstaan? We moeten er vanuit gaan dat wat een ombudsman aflevert altijd correct is en goed gemotiveerd, en als je daar een second opinion over wil ben je een dictator? Zoiets?
Wie betaalt bepaalt. Opdracht komt van halsema vlak nadat ze in de problemen kwam. Deze 'audit' kan je geen onafhankelijk rapport noemen. Per definitie niet.quote:[..]
Dat rapport moet nog geschreven worden, dus hoe je nu al weet wat er in komt te staan is me een raadsel.
Zolang zo een extern rapport alleen conclusies trekt op grond van verifieerbare feiten heb ik daar geen enkele moeite mee en zal de invloed van wie dan ook best beperkt zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:56 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Omdat je een onafhankelijk orgaan nogmaals wil laten controleren door een orgaan dat gecontroleerd wordt door...je raadt het al..... Halsema.
Zeker. En ik heb zelfs meer dan eens het lef gehad om een audit af te keuren. Omdat het broddelwerk was, niet vanwege de inhoudquote:Heb je zelf ooit wel eens een opdracht tot een audit gegeven?
Okay man. Ik lieg vast heel erg. Prima hoor als je op die toer wil gaan.quote:Ik zal alvast antwoord geven; nee, dat heb je niet.
Hoe weet jij dat nou zo zeker?quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom opeens nu?
Dit gaat geen second opinion worden. En is ook niet zo bedoeld.
Het rapport van de Ombudsman is op basis van verifieerbare feiten, dus waarom je dat zou willen weerleggen is mij onduidelijk.quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:02 schreef recursief het volgende:
[..]
Zolang zo een extern rapport alleen conclusies trekt op grond van verifieerbare feiten heb ik daar geen enkele moeite mee en zal de invloed van wie dan ook best beperkt zijn.
Oh, heb je het gelezen?quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:03 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Het rapport van de Ombudsman is op basis van verifieerbare feiten, dus waarom je dat zou willen weerleggen is mij onduidelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |