Vreemd, ik heb echt letterlijk nog nooit een crash gehasquote:Op dinsdag 16 december 2025 15:54 schreef V. het volgende:
En WEEEER uit de game geflikkerd met de melding corrupted files.
Al 2 x verified vandaag.
Hopeloos.
Nou, dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 16 december 2025 17:03 schreef StateOfMind het volgende:
Zo te lezen maar goed dat ik hem pas met de Kerst koop
Op zich tof. Er komt een nieuw aspect bij: je moet voorkomen dat je te lang buiten bent en bevriest. Maakt het nog wat spannender.quote:
Tsja, ik heb 400+ games op Steam en bij elkaar opgeteld zijn die de afgelopen 18 jaar niet zo vaak gecrasht als deze ene game in de afgelopen zes weken.quote:Op dinsdag 16 december 2025 17:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Vreemd, ik heb echt letterlijk nog nooit een crash gehas
Ik heb redelijk wat gekocht de afgelopen paar weken (roetveeg vrijdag aanbiedingen jeweetz), dus ik moet even tot mijn aanwezigheidsdoekoe gestort zijn na het weekend, en dan koop ik hem meteenquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:46 schreef MMaRsu het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:stateofmind
nu kopen!
Ja, echt nul problemen op de PS5 Pro, dit is by far de beste UE5 game op consoles.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:19 schreef V. het volgende:
Het blijft gekmakend. 1e keer opstarten, crasht bij het menu (corrupted installation, ook al had ik voor het opstarten de integtiry of installed files gecheckt).
Na herstart en 1 game (zoals altijd op een free loadout voor het geval hij weer crasht), bij terugkeer weer een crash (An Unreal process has crashen: UE-pioneergame).
Hele. Diepe. Zucht.
Ik heb de crossplay uit staan, dus ik speel enkel tegen PC mensen. Toen ik dat nog aan had staan werd ik standaard in de eerste minuut gedood. Ongeacht hoeveel je praat tegen mensen.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:29 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja, echt nul problemen op de PS5 Pro, dit is by far de beste UE5 game op consoles.
Maar hier heb je niks aan.
Okay, ik zie even niet wat crossplay aan of uit te maken heeft met het goed functioneren van een game.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb de crossplay uit staan, dus ik speel enkel tegen PC mensen. Toen ik dat nog aan had staan werd ik standaard in de eerste minuut gedood. Ongeacht hoeveel je praat tegen mensen.
Je weet het nietquote:Op woensdag 17 december 2025 12:44 schreef Drankster het volgende:
[..]
Okay, ik zie even niet wat crossplay aan of uit te maken heeft met het goed functioneren van een game.
Lords of the Fallen draaide ook op launch enorm soepel op de PS5, en Hell is Us idem.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:29 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja, echt nul problemen op de PS5 Pro, dit is by far de beste UE5 game op consoles.
Maar hier heeft ie ook niks aan.
"Ze"?quote:Op woensdag 17 december 2025 13:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lords of the Fallen draaide ook op launch enorm soepel op de PS5, en Hell is Us idem.
Maar meestal staat UE5 gelijk aan performance problemen.
Maar hier heeft ze ook niks aan
Dat weet je tegenwoordig maar nooitquote:
Lords of the Fallen draaide absoluut niet soepel bij launch.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lords of the Fallen draaide ook op launch enorm soepel op de PS5, en Hell is Us idem.
Maar meestal staat UE5 gelijk aan performance problemen.
Maar hier heeft ze ook niks aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |