Eilandje in dam map heeft paar lemon trees, kunnen ook apricots spawnenquote:Op maandag 15 december 2025 19:49 schreef Document1 het volgende:
Waar vind ik dat fruit voor die kip eigenlijk?
Ik gebruik de Metaforge interactive maps. Per map kun je eerst alles uitzetten en dan de baskets kiezen onder het kopje 'Containers' dan zie je alle plekken waar de mandjes kúnnen spawnen.quote:Op maandag 15 december 2025 21:12 schreef V. het volgende:
[..]
Je moet op een Lush Blooms event op zoek naar mandjes. Op de maps rouleren verschillende evenementen, weergegeven door icoontjes bij de naam van de map.
Dit zijn andere dan Night Raids en Electrical Storm.
Je kunt hebben:
* geen event (gewoon de basismap)
* Lush Blooms (veel rieten mandjes met fruit verspreid over de map)
* Harvester (ergens op de map een harvester met een Queen)
* Prospecting Probes (veel gecrashte probes om te looten)
* Uncovered Caches (veel raider caches)
Je moet Lush Blooms hebben. Google even op:: interactive map lush blooms
Kun je kaarten vinden met waar je se baskets kunt vinden.
Burried City: ten zuidwesten van de hospital.quote:Op maandag 15 december 2025 19:49 schreef Document1 het volgende:
Waar vind ik dat fruit voor die kip eigenlijk?
Noice!quote:Op dinsdag 16 december 2025 00:36 schreef Drankster het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Vanavond op ‘t nippertje
Free loadout en toch de space tower kunnen looten.
Nouja, je kunt wel 5 extra punten verdienen voor die tree.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:12 schreef Divje het volgende:
Sneeuwballen gooien![]()
en vuurwerk
Je character loopt zichzelf ook steeds op te warmen en sneeuw stapelt zich op op je outfit, leuke details.
Even die patch notes lezen nou. zag iets over een Skill tree reset functie.. Fuck die expedition dan
https://arcraiders.com/news/cold-snap-patch-notes
@:V. Zie ook een boel crash-fixes. Hopelijk helpt dat bij jou
Ik heb geen 5 milli liggenquote:Op dinsdag 16 december 2025 13:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, je kunt wel 5 extra punten verdienen voor die tree.
Je kan nu "Don't shoot!" roepen en vervolgens een sneeuwbal gooienquote:Op dinsdag 16 december 2025 13:36 schreef Droopie het volgende:
Begrijp ik dat het spel nu nog leuker is geworden, dan ga ik hem wel kopen vanavond haha.
Security breaches spawnen nu dynamischquote:Op dinsdag 16 december 2025 14:55 schreef V. het volgende:
Ze hebben trouwens wel een veranderd in de maps.
Security container was niet op de plek waar hij altijd was op Buried City.
Dat probleem kennen we allemaalquote:
Niet allemaalquote:Op dinsdag 16 december 2025 15:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat probleem kennen we allemaal
Ja, het ging heel raar. Bij alles wat je in de workshop maakt gaat het ook fout.quote:Op dinsdag 16 december 2025 15:29 schreef V. het volgende:
Nieuwe bug![]()
Kopen van dingen bij Celeste lukte niet. 5 x geprobeerd. Uiteindelijk melding dat de connectie met de backend server niet werkte.
Uit de game gegaan. Er weer in (duurde vrij lang).
Producten in mijn stash, maar wel 5x de seeds weg (50 ipv 10)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |