Dat zijn toch heel andere soort games waar een heel ander soort publiek of afkomt?quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:27 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Ja, want zoals bij COD, BF en zo'n beetje alle andere online shooters gebeurt dat maar zelden
Omdat tegenwoordig mensen op pc ook veel met een controller spelen??quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:29 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Waarom zou ik er wel voor kiezen? Iemand met een keyboard en muis is altijd sneller dan iemand met een controller. Alleen daarom al kies ik voor console only.
Door naar de upgrade tab te gaan brothaquote:Op dinsdag 2 december 2025 16:03 schreef Drankster het volgende:
Ik heb alle workshops op lvl 2 maar workbench op lvl 1. Hoe kan je die upgraden?
Als je meerdere keren met een full-automatic Kettle 1 of met een animation glitched IL Toro wordt neergemaaid ga je toch wel anders denken hoorquote:Op dinsdag 2 december 2025 12:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Man man man wat een rare vooroordelen.
De enkeling die dat doet
Op console gebruiken ze allemaal een Cronus /s
Na servers? Waarom in godsnaam
Ik speel al sinds release op pc, met crossplay aan, op eu servers.
Helemaal geen gekke dingen, cheaters of macro's of wat dan ook voor rare shit meegemaakt.
Maar hee allemaal lekker zelf weten
Latency is dus wel okee?quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Als je meerdere keren met een full-automatic Kettle 1 of met een animation glitched IL Toro wordt neergemaaid ga je toch wel anders denken hoor
Maar ja, m'n eigen ervaring is dat gebruik van de prox chat meer uithaalt qua vriendelijkheid op NA servers. Die Fransen en Russen die je niet verstaan en direct gaan schieten was ik wel zat
Maar hee, we doen lekker ons eigen ding en halen er plezier uit
Heb af en toe zo'n rood snelheidsmetertje rechtsboven, maar op EU servers was die oranje dus of het veel uit maakt, geen ideequote:
Wat een zakquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:10 schreef V. het volgende:
Eerste game van de dag op Dam BG... Gozer kruist mijn pad "Hey, don't shoot” x3.
Ik "okay", open even later een deur met 2 fucking pops en 2 fireballs, Kon niet op tijd wegduiken, dus redelijk aangebrand. Duikt die gast weer op en eltoroot me in mijn face terwijl ik aan het healen ben.
Laffe lul
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |