Zonder Heit is er weer hoop!quote:Op donderdag 6 november 2025 21:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Rampweek weer voor de coëfficiënten
Zeg doe eens ff.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:53 schreef Coco het volgende:
De tenondergang van het Nederlands voetbal.
Als je niet die twee doelpunten tegen had gehad ga je gewoon gelijk de rust in.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:53 schreef Coco het volgende:
Gitzwarte week.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:53 schreef Coco het volgende:
Bedankt Sjonquote:Op donderdag 6 november 2025 21:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je niet die twee doelpunten tegen had gehad ga je gewoon gelijk de rust in.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 6 november 2025 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
* Dagoduck opent toch nóg maar een blikje HJ voor de tweede helft
Als beloning voor het uitzitten?quote:Op donderdag 6 november 2025 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
* Dagoduck opent toch nóg maar een blikje HJ voor de tweede helft
Toen ik eerder vanavond naar mijn koelkast liep zat dat nummer in mijn hoofd waarna ik Googlede welke biermerken er ook alweer in de clip zaten.quote:
*holy smitquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 6 november 2025 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen ik eerder vanavond naar mijn koelkast liep zat dat nummer in mijn hoofd waarna ik Googlede welke biermerken er ook alweer in de clip zaten.
Moet na Blik Bier ook altijd even Waarsmebird kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |