En dat tegen een ploeg uit Portugal.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:10 schreef Bugno3 het volgende:
Barkas is wel mokertje dom. Voor de neus van de scheids
Rood draai je nooit terug hier als VAR. Hij maakt gewoon de beweging.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barkas domme lul. Wel zwaar, had ook met heel af gekund
Het theater van Portugezen wordt nu juist niet afgestraft. Wel mokerdom van Barkasquote:Op donderdag 6 november 2025 20:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mooi dat dit soort mongoloïde gedoe wordt afgestraft.
Ja, tamelijk.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
Bizar dat hij wel de keeper in z'n rug mag duwen
Op de schermen staat dat er nog steedds gekeken wordt.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van het commentaar trouwens.
Sytze die zijn ballen masseert.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die bruine drol ademt maar door.
Met Albert op de kinderbommert?quote:Op donderdag 6 november 2025 20:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sytze die zijn ballen masseert.
Wel als ze meer scoren.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overwinning voor Porto zou ook niet verdiend zijn
Ach.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:23 schreef RamboDirk het volgende:
Jammer Eagles. Speelde best een aardige pot.
Door die ene platsoen in Eindhoven.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Met Albert op de kinderbommert?
Een morsdood lijk kan je geen pijn doen.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:24 schreef -Deluzion- het volgende:
Rodriguez begint zijn oude vorm weer terug te krijgen, die gaat Ajax pijn doen aankomende zondag.
quote:Op donderdag 6 november 2025 20:28 schreef 3rr0r het volgende:
Ik had trouwens gelijk, altijd als Jans Zechiel wisselt gaat het daarna mis
https://youtube.com/shorts/8Bv9f8D40uo?si=Uj2E0upgpwhlX541quote:Op donderdag 6 november 2025 20:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Naar de piemel van Maddy. @:coco
Ik speel hem door naar @Cocoquote:Op donderdag 6 november 2025 20:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/8Bv9f8D40uo?si=Uj2E0upgpwhlX541
een situatieschets @ 24 seconden
Graag gifje
Ja, jammer.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja Salzburg domineert sinds de 1-0, jammer
Jaquote:Op donderdag 6 november 2025 20:38 schreef Dagoduck het volgende:
Die van Porto kreeg een elleboog van zijn teamgenoot en was even in de war of ie nou moest gaan liggen of niet.
Hij speelt toch ook voor de plaatselijke dorpsclub?quote:Op donderdag 6 november 2025 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Niemand zegt in die club tegen Haller dat die het niveau heeft van de plaatselijke dorpsclub.
Onjuist, Portugal loopt UIT.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:41 schreef RamboDirk het volgende:
Salon remise. We delen de coefficienten in de jacht op belgie.
quote:Op donderdag 6 november 2025 20:42 schreef Zipportal het volgende:
VBL / Het grote Feijenoordtopic #3225: 3 punten in Duitsland ophalen
Hier verder. Chips, bier, fris, snacks alles is er te krijgen.
Ik heb daar een pittige mening over.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:42 schreef Zipportal het volgende:
VBL / Het grote Feijenoordtopic #3225: 3 punten in Duitsland ophalen
Hier verder.
Uit protest kijk ik AZquote:Op donderdag 6 november 2025 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb daar een pittige mening over.
Ik luister graag naar mooie solo's.quote:
Ik gun ze hun echo chamber waarin Feyenoord een van de beste selecties van heel Europa heeft.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb daar een pittige mening over.
veel woorden weinig dadenquote:Op donderdag 6 november 2025 20:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik gun ze hun echo chamber waarin Feyenoord een van de beste selecties van heel Europa heeft.
Geniet ervan!quote:Op donderdag 6 november 2025 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
* Dagoduck trekt een blikje HJ open
Leuk dat je er bent.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
VfB Stuttgart v Feyenoord, een affiche dat nou echt als een typisch UEFA Cup-wedstrijdje klinkt.
@:powerloungen
Proostquote:Op donderdag 6 november 2025 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
* Dagoduck trekt een blikje HJ open
Ik heb even geen last van deadlines of andersoortige stress.quote:
Commercie maakt alles kapotquote:Op donderdag 6 november 2025 20:56 schreef De_Kraam het volgende:
Commentator vermeldt niet dat het stadion ook nog een tijdje de Adolf Hitler Kampfbahn heette.
Erg jammer.
Die hadden van Brann moeten winnen.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Utrecht 1 uit 4. Dat lijkt me onderhand ook wel klaar.
Kasius en Maikuma geblesseerd.quote:
Gaan jullie weer dom rood pakken?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |