Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 5 november 2025 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax voor de beste 24 kunnen we wat mij betreft wel afschrijven, ook al is het programma niet loodzwaar. Maar ja, dit Ajax kan gewoon niets. PSV heeft aan 9 punten genoeg en misschien met een gelukje zelfs met 8 genoeg gezien de vele gelijke spelen onderin en de krachtverschillen tussen onderin en bovenin de ranglijst.
Top 14 van de huidige stand durf ik wel al een ticket naar de volgende ronde te geven.
Benfica, Bodo/Glimt, Villarreal, Ajax, Kairat, Kopenhagen en Slavia hebben al een GROOT probleem. Daarvan gaat er maximaal 1 door, of er moet een wonder gebeuren. Bij de uitgeschakelden komen er nog 3 of 4 bij, uit de groep Olympiakos/PSV/Frankfurt/Leverkusen/Pafos/Union/Marseille/Athletic/Brugge. Waarbij ik bij Pafos en Union eigenlijk niet het idee heb dat die zo even aan 9 punten gaan komen. Olympiakos eigenlijk ook niet, maar die mogen nog naar Amsterdam.
Ik denk op basis hiervan dat 9 punten genoeg gaat zijn, of er moet nog een paar keer tegen de grotere ploegen flink gestunt worden. Atletico kan nog enigszins in de problemen komen en Juve heeft natuurlijk 3 uit 4 maar wel een mokersimpel programma. Napoli ook wel een doenlijk programma. Verder zie ik geen 'topclub' sneuvelen.
Qarabag, Atalanta, Monaco verwacht ik ook wel door, maar die kunnen het nog wel verpesten op basis van het programma/status. Al acht ik Qarabag een redelijk zekerheidje omdat ze Ajax thuis nog krijgen (lol)
quote:Heitinga was vlak na het duel met Galatasaray nog niet op de hoogte van de eis van de fanatieke aanhang van Ajax. „Natuurlijk is dat niet leuk om te horen”, zei hij. „Maar we moeten verder. We waren liever ook verder geweest dan nu. Het zit ook niet mee. We speelden best in een goede organisatie en kregen twee makkelijk gegeven strafschoppen tegen.”
user @Wottequote:Op woensdag 5 november 2025 18:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 Ajax - Galatasaray | Ziggo Sport
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetx
@:GGMM
@:Scrummie
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker 2-2
@:Tarado 1-3
@:3rr0r 2-1
@:Caland 1-1
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93 1-3
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29 2-2
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior 2-0
@:Immerdebestebob 0-1
@:Wotte 3-0
De tweede helft was tot de 0-1 nog best aardig, maar daarna was het weer een pudding omdat niemand wist wat ze doen moesten.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
De ironie is wel dat je die gemakkelijke strafschoppen tegen krijgt omdat je gewoon hele tijd onder druk staat en dan maak je 'foutjes'.
In dat opzicht was het een doodsteek voor Heitinga dat Klaassen gisteren toegaf dat ze geen patronen hebben en dat er geen fundament staat.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De tweede helft was tot de 0-1 nog best aardig, maar daarna was het weer een pudding omdat niemand wist wat ze doen moesten.
Tijd voor ten Hag maat.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In dat opzicht was het een doodsteek voor Heitinga dat Klaassen gisteren toegaf dat ze geen patronen hebben en dat er geen fundament staat.
Dan ben je 2,5 maand bezig fulltime, 6 trainingen per week. Heb je nog helemaal niets bereikt.
Wat kinderachtig.quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:41 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Hup Benfica & Liverpool.
quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:41 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Hup Benfica & Liverpool.
0-0quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:26 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
18:45 Ajax - Benfica | Ziggo Sport
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM