Ja. Het enige wat de massa nog boeit zijn eigenlijk de kosten, en dat ook maar met mate.quote:Op zondag 9 november 2025 12:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
politici blijven het steunen dus dat de massa er al klaar mee is is in het voordeel van de oekrainers
Uh. Dit valt wel in het grijze wat je nu zegt.quote:Op zondag 9 november 2025 12:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
politici blijven het steunen dus dat de massa er al klaar mee is is in het voordeel van de oekrainers
Meneer Macron is het erg oneens met jou.quote:Op zondag 9 november 2025 12:38 schreef sp3c het volgende:
kosten zijn ook maar beperkt, het is niet alsof we helemaal all in gaan
het is veel geld maar we hebben ook heel veel geld
als jij het zegt zal het wel waar zijnquote:Op zondag 9 november 2025 12:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uh. Dit valt wel in het grijze wat je nu zegt.
Was laatst een artikel dat de Fransen hun toezeggen nog maar nauwelijks nakomen, idem voor meer zuidelijke landen en landen zoals Hongarije. De enige die fanatiek blijven zijn de Baltics en wij.
Dat oorlogsmoe worden gaat in het nadeel werken wanneer je middelen en hardware leveranties verder wil intensiveren.
nee istie nietquote:Op zondag 9 november 2025 12:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Meneer Macron is het erg oneens met jou.
In grote lijnen eensch!quote:Op zondag 9 november 2025 12:15 schreef sp3c het volgende:
intentie maakt simpelweg niet uit, de artikelen die ik gequote heb stellen dat het simpelweg niet mag, onder geen enkele omstandigheid
zelfs als zo'n kind zegt, verplaats mij naar moskou want ik ken niemand hier en de granaten vliegen me om de oren mag je het niet naar moskou verplaatsen, move het weg van de frontlinie en na de oorlog kunnen we praten
al die kinderen die daar nu zijn om welke reden dan ook zijn oorlogsmisdaden
HET MAG NIET, NOOIT NIETquote:Op zondag 9 november 2025 12:41 schreef Scjvb het volgende:
[..]
In grote lijnen eensch!
Ware het niet wanneer dat 'verplaatsen naar Moskou' kinderlevens kan redden het best een humane missie kan zijn i.p.v. de granaten hen om de oren te laten vliegen.
Begin jij nu ook al zijn vrouw te verdenken.quote:Op zondag 9 november 2025 12:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Meneer Macron is het erg oneens met jou.
Pas maar op. Twijfelen aan de sekse van Macrons partner kan je een rechtszaak opleveren.quote:Op zondag 9 november 2025 12:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al zijn vrouw te verdenken.
Ja gelezen. En toch gebeurt het in oorlogstijd. Vinden wij allemaal heel fout.quote:Op zondag 9 november 2025 12:43 schreef sp3c het volgende:
lezen jullie uberhaupt mee want ik heb de letterlijke tekst gequote, met link
het mag nooit
je hebt het over de intenties en blablablaquote:Op zondag 9 november 2025 12:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja gelezen. En toch gebeurt het in oorlogstijd. Vinden wij allemaal heel fout.
Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?
Kan toch niet verrassen dat sommigen hier tot in de gekste kronkels gaan om ruimte te zoeken voor de oorlogsmisdaden die Rusland nu pleegt?quote:Op zondag 9 november 2025 12:43 schreef sp3c het volgende:
lezen jullie uberhaupt mee want ik heb de letterlijke tekst gequote, met link
het mag nooit
Mag oorlogvoeren überhaupt wel?quote:Op zondag 9 november 2025 12:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
je hebt het over de intenties en blablabla
doet er niet toe, het mag simpelweg niet, iedere individuele zaak is een oorlogsmisdaad
in principe nietquote:
Kom je weer met een geschiedenisles?quote:
Is meer een semantische discussie. Wij als westerlingen denken (terecht hoor) dat je alles maar in regels en verdragen kunt regelen.quote:
Het hele 'vinden we allemaal heel erg' is alleen maar bedoeld om het legitiem te laten lijken dat 'intenties' hier een rol zouden spelen.quote:Op zondag 9 november 2025 12:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
je hebt het over de intenties en blablabla
doet er niet toe, het mag simpelweg niet, iedere individuele zaak is een oorlogsmisdaad
nee is geen semantische discussiequote:Op zondag 9 november 2025 12:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is meer een semantische discussie. Wij als westerlingen denken (terecht hoor) dat je alles maar in regels en verdragen kunt regelen.
Maar al die regels en verdragen verdwijnen als mensen elkaar van kant gaan maken.
Zag vd week nog een mooie film over de Noormannen, en het geweld in die tijd. Wat waren we juist in Europa en het noorden hard. Die zachtheid die we nu hebben maakt ons ook wel weerbaar. Persoonlijk denken we veilig te zijn door verdragen, en bewapenen we ons zelf niet meer.
Bv thuis tegen inbrekers.
Ik was al wat verder, jij blijft hangen in het vorige onderwerpquote:Op zondag 9 november 2025 12:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee is geen semantische discussie
het mag niet, punt, is een oorlogsmisdaad
Ah ja, dat 'gedoe over details' hier ook steeds.quote:Op zondag 9 november 2025 12:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik was al wat verder, jij blijft hangen in het vorige onderwerp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |