Want die heeft vleugels?quote:Op woensdag 5 november 2025 18:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen als je te dicht bij dat nest komt en ik ben dan team birdie
Goed nummer welquote:Op woensdag 5 november 2025 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want die heeft vleugels?
Bekijk deze YouTube-video
Ha echt waar? Dat wist ik niet eens, ik dacht dat het een van zijn verzinsels wasquote:Op woensdag 5 november 2025 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb het maar ff opgezocht... het blijkt een Amerikaans gezegde idd. Die Jankees geloven ook alles
Ik heb hem ook nog niet gezienquote:
Iddquote:Op woensdag 5 november 2025 18:46 schreef Aoibhin het volgende:
De maan is nu zichtbaarHij is wel heel mooi helder
Sue the assholequote:
Ik ga bij de manager klagenquote:
Daar moest ik ook al aan denkenquote:
quote:Op woensdag 5 november 2025 19:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar moest ik ook al aan denkenMaar vond hem een tikje te slecht
Ik zag hem net ook weer , maar hij is nu zeker 4x kleiner dan daarstraks om 5 uur... geen idee hoe dat zo snel kan veranderenquote:
Stond ie hoger?quote:Op woensdag 5 november 2025 20:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zag hem net ook weer , maar hij is nu zeker 4x kleiner dan daarstraks om 5 uur... geen idee hoe dat zo snel kan veranderen
Hmm dan is het vreemd ja. Dat is tegengesteld aan zoals het gewoonlijk lijktquote:Op woensdag 5 november 2025 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, lager juist, net boven het weiland
Huh? Dan zeggen we hetzelfde toch?quote:Op woensdag 5 november 2025 20:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm dan is het vreemd ja. Dat is tegengesteld aan zoals het gewoonlijk lijktDan lijkt ie aan de horizon altijd veel groter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |