Een keer niet erg, maar als je dit elke week krijgt…quote:Op woensdag 5 november 2025 19:44 schreef DKUp het volgende:
Heel het concept van het programma klopt al niet meer.
Hij had haar een mail gestuurd? Of aan de redactie? Ik snapte het niet helemaal.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Dus hij vraagt om iemand en zegt te hopen dat die persoon komt
En die persoon komt dus
Oh oke
Ze doen constant de oproepen.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een keer niet erg, maar als je dit elke week krijgt…
Frank Rijkaard heeft hem nog in zijn nek gespuugdquote:Op woensdag 5 november 2025 19:45 schreef RipCity het volgende:
Gast lijkt op onze ouders uit jaren 50
Hij gaat zo tijdens de date van tafel snuiven. Genot.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:45 schreef NoCigar het volgende:
Net zo hip als een lid van Goldband. Pijnlijk.
Zou denken dat je dan een mail adres krijgt om in contact te komen, maar je moet gewoon ook komen dan.quote:
Dit is toch verre van een Anne Fleurquote:Op woensdag 5 november 2025 19:46 schreef Evangelion het volgende:
Als Haagse Sjonnie met een Amsterdamse Anne Fleur op date willen
Oh laat maarquote:Op woensdag 5 november 2025 19:47 schreef Evangelion het volgende:
Dominantie turn off
Ze leken me wel BDSM types
Ik dacht dat hij de wens aan het programma had doorgegeven maar heb het misschien ook niet goed gehoord.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij had haar een mail gestuurd? Of aan de redactie? Ik snapte het niet helemaal.
Op de WC en dat dat dan gefilmd wordt.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hij gaat zo tijdens de date van tafel snuiven. Genot.
Ik kon geen typische Amsterdamse naam bedenken a la Haagse Sjonniequote:Op woensdag 5 november 2025 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is toch verre van een Anne Fleur
Vermoeiende mees weerquote:
Ja, dat idd, maar zij had het ook over een persoonlijke mail.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij de wens aan het programma had doorgegeven maar heb het misschien ook niet goed gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |