Nou dat is een gevalletje poging doodslag, daders ook geen verrassing.quote:De politie roept getuigen van een mishandeling in de stationshal van het Amsterdamse treinstation Bijlmer ArenA op om zich te melden. Daar werd een man op vrijdag zo ernstig toegetakeld dat hij buiten bewustzijn raakte.
Beelden van het voorval worden veel gedeeld via sociale media. De politie hoopt in contact te komen met omstanders die de mishandeling hebben gezien of gefilmd. De politie wil ook graag beelden van de mishandeling hebben.
Het slachtoffer werd rond 18.45 uur geslagen door een andere man. Toen het slachtoffer op de grond lag, kreeg hij nog trappen tegen zijn hoofd. Daarna sloeg een tweede man het slachtoffer, dat al roerloos op de grond lag, met een fles op het hoofd.
De twee verdachten pakten vervolgens hun spullen en lieten de gewonde man buiten bewustzijn achter in de stationshal. Volgens de politie gaat het om twee mannen met een lichtgetinte huid die zo'n 25 jaar oud zijn. De een zou 1,65 meter lang zijn, de ander 1,75 meter. Beiden droegen donkere kleding.
Het slachtoffer is volgens een woordvoerder van de politie uit het ziekenhuis ontslagen. Hij heeft nog wel veel hoofdpijn.
https://www.nu.nl/binnenl(...)n-bijlmer-arena.html
quote:Wraakactie Raamsdonksveer
Een vergelijkbare oproep van Defend Netherlands leidde vorige maand tot een onrustige situatie in Raamsdonksveer. Een vrouw werd aangevallen door jongeren op fatbikes.
Enkele dagen later werd een van de vermeende daders zelf in elkaar geslagen. Een wraakactie die volgens de politie vermoedelijk was aangewakkerd door oproepen van Defend Netherlands. Zo vroeg de groepering via Instagram wie de man was die de vrouw sloeg. Op de Telegram-pagina van de groep gingen persoonsgegevens van de man en beelden van hem rond. ’Echte strijders’ werden de mannen genoemd die hem ’gepakt’ hadden. ’Goed bezig broeders’, klonk het.
Dat kan je zonder account niet eens bekijken.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Let op beelden zijn heftig.
https://www.dumpert.nl/item/100136256_547aac71
Ik mis de tag op Dumpert onder het filmpje: "cultuurverrijkers"quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou dat is een gevalletje poging doodslag, daders ook geen verrassing.
Inmiddels een of ander rechtsradicaal clubje willen wraak nemen op de daders:
https://www.telegraaf.nl/(...)-rond/102299811.html
[..]
Erg mooi, dat laffe allochtone kuttuig moet weten dat het klaar is overal ongestraft mee weg te komen.
Kun je een beschrijving geven?quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:42 schreef Tjacka het volgende:
Wel echt een kneiter zieke mishandeling. Ik was ook geen brave jongen met uitgaan vroeger, maar dit is wel wat erger hoor
Lange dude wordt neergemept in gevecht, wordt daarna na ko nog paar keer tegen kop getrapt en krijgt uiteindelijk van 3e persoon fles op hoofdquote:Op dinsdag 4 november 2025 23:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kun je een beschrijving geven?
Dat klinkt behoorlijk uit de rimboe weggetrokken.quote:Op dinsdag 4 november 2025 23:43 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Lange dude wordt neergemept in gevecht, wordt daarna na ko nog paar keer tegen kop getrapt en krijgt uiteindelijk van 3e persoon fles op hoofd
Vooral als je alles achter een account zet.quote:Op dinsdag 4 november 2025 23:02 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Zo dan, dumpert is ook aan het dood bloeien aan de views te zien. Gelukkig maar
quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:06 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat kan je zonder account niet eens bekijken.
Video staat hierquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:53 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Dumpert troep. Alsof ik daar een account heb
Ik had die beelden al gezien op social media. Het licht ging bij die man al uit na die tweede trap tegen de zijkant van zijn hoofd, en dan komt er doodleuk nog een achteraan die een fles op zijn hoofd kapot mept.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou dat is een gevalletje poging doodslag, daders ook geen verrassing.
Inmiddels een of ander rechtsradicaal clubje willen wraak nemen op de daders:
https://www.telegraaf.nl/(...)-rond/102299811.html
[..]
Erg mooi, dat laffe allochtone kuttuig moet weten dat het klaar is overal ongestraft mee weg te komen.
Ik zou er geen problemen mee hebben.quote:Inmiddels een of ander rechtsradicaal clubje willen wraak nemen op de daders:
Met een enorme bak haat richting alles dat blank is of niet op henzelf lijkt.quote:Op woensdag 5 november 2025 08:53 schreef HowardRoark het volgende:
Het blijft ook opmerkelijk dat omstanders niets doen. Maar goed, helaas weer het bekende daderprofiel: jonge mannen met een migratieachtergrond. Die zijn immers sterk oververtegenwoordigd in de criminaliteit zoals we weten en zeker ook als het gaat om gewelddadige delicten. Helaas maakt een deel van het electoraat dit niets uit, die zien graag meer van zulke mensen naar Nederland komen uit kansarme en vaak Islamitische landen.
Die mensen hebben hebben waarschijnlijk ook gewoon een gezin thuis waar ze naar terug willen keren.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:03 schreef Red_85 het volgende:
Niemand die ook even helpt, niemand die omkijkt.
Die ns medewerker duikt gewoon weg
Alsof ieders' neus bloedt.
Oh absoluut niet.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou er geen problemen mee hebben.
Zorgt er wel voor dat iedereen er alleen voor staat he, in de 'samen'leving.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Die mensen hebben hebben waarschijnlijk ook gewoon een gezin thuis waar ze naar terug willen keren.
Je zal niet de eerste zijn die klappen of zelfs een mes in zijn buik krijgt puur omdat hij tussenbeide springt. Jimmy Schepers, recent die leraar in Alblasserdam om maar eens wat voorbeelden te noemen.
Punt is, is dat die gasten wel snel zijn in het opsporen van de daders en wel de straf geven die ze verdienen.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou er geen problemen mee hebben.
Tja, Nederlandse autochtonen zijn ook amper weerbaar. Letterlijk de helft is obees en de meesten zijn fysiek en mentaal totaal niet in staat om ook maar zichzelf laat staan anderen te verdedigen in een gewelddadige situatie.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zorgt er wel voor dat iedereen er alleen voor staat he, in de 'samen'leving.
Pepperspray voor mannen werkt ook prima hoor.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja, Nederlandse autochtonen zijn ook amper weerbaar. Letterlijk de helft is obees en de meesten zijn fysiek en mentaal totaal niet in staat om ook maar zichzelf laat staan anderen te verdedigen in een gewelddadige situatie.
Als je dan vervolgens een rechtsstaat hebt die piept en kraakt door onderbezetting en lage straffen en allerlei kansenparels binnen laat die disproportioneel geweld niet schuwen is dat een giftige cocktail. We moeten onszelf gaan bewapenen letterlijk en figuurlijk. Dit soort hyena's hebben namelijk helemaal geen zin in een gelijkwaardig gevecht, ze azen op zwakke prooien. Sla je terug en moeten ze pijn incasseren is de lol er zo vanaf bij ze.
Meiden pepperspray mee en mannen die kunnen en durven vechten.
Wat een monsters.quote:Op woensdag 5 november 2025 02:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
Video staat hier
https://www.geenstijl.nl/5186576/video
Ze weten precies wie ze als slachtoffers kiezen en ze zijn nooit alleen.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja, Nederlandse autochtonen zijn ook amper weerbaar. Letterlijk de helft is obees en de meesten zijn fysiek en mentaal totaal niet in staat om ook maar zichzelf laat staan anderen te verdedigen in een gewelddadige situatie.
Als je dan vervolgens een rechtsstaat hebt die piept en kraakt door onderbezetting en lage straffen en allerlei kansenparels binnen laat die disproportioneel geweld niet schuwen is dat een giftige cocktail. We moeten onszelf gaan bewapenen letterlijk en figuurlijk. Dit soort hyena's hebben namelijk helemaal geen zin in een gelijkwaardig gevecht, ze azen op zwakke prooien. Sla je terug en moeten ze pijn incasseren is de lol er zo vanaf bij ze.
Klopt ja je ziet ze nooit met Surinamers of Antilianen knokken want die slaan terug.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze weten precies wie ze als slachtoffers kiezen en ze zijn nooit alleen.
Een roedel hyena's is er jaloers op.
Mijn eerste gedachte was ook: laat ze ze maar opzoeken en in elkaar rossen. Maar hoeveel beter zijn "wij" dan.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh absoluut niet.
Al zou het wel zorgwekkend zijn voor de rechtstaat als we tot een niveautje burgeroorlog gaan afglijden in dit land.
Meeste mensen beginnen gelijk met deëscaleren, dat werkt juist als een rode lap voor dat soort volk want dat is de bevestiging dat je waarschijnlijk toch niks terug gaat doen.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt ja je ziet ze nooit met Surinamers of Antilianen knokken want die slaan terug.
Op Reddit heb je zo'n sub boxingjerk oid daar zie je ook dikwijls blanken die kapot geslagen worden door zwarte Amerikanen dus het is niet per se een Marokkanenprobleem.
Tsja, is de politie zelf schuldig aan. Beelden pas openbaar maken na 8 maanden ofzo want bla bla bla. Fuck off. Gewoon openbaar maken die handel.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh absoluut niet.
Al zou het wel zorgwekkend zijn voor de rechtstaat als we tot een niveautje burgeroorlog gaan afglijden in dit land.
In het verleden nogal eens dat degene die het probeert te sussen de meeste schade oploopt tot zelfs de dode in het gebeuren wordt. Ik snap wel waarom de gemiddelde persoon zich niet mengt, maar stop schreeuwen zou vaak al helpen.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:03 schreef Red_85 het volgende:
Niemand die ook even helpt, niemand die omkijkt.
Die ns medewerker duikt gewoon weg
Alsof ieders' neus bloedt.
Dit klopt zeker. Met Antillianen halen ze het wel uit hun hoofd. Tenzij ze heel zeker weten dat zijzelf bewapend zijn en de andere niet. Gewone handgevechten gaan ze niet aan. Ze hebben pas respect als ze weten dat de ander hen naar de klote zou kunnen helpen. Een triest iets.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt ja je ziet ze nooit met Surinamers of Antilianen knokken want die slaan terug.
Op Reddit heb je zo'n sub boxingjerk oid daar zie je ook dikwijls blanken die kapot geslagen worden door zwarte Amerikanen dus het is niet per se een Marokkanenprobleem.
Andersom zegt het ook wel iets over de zwakte als de slachtoffers eigenlijk zonder uitzondering wit en autochtoon zijn.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit klopt zeker. Met Antillianen halen ze het wel uit hun hoofd. Tenzij ze heel zeker weten dat zijzelf bewapend zijn en de andere niet. Gewone handgevechten gaan ze niet aan. Ze hebben pas respect als ze weten dat de ander hen naar de klote zou kunnen helpen. Een triest iets.
Een volle fles? Ik kan het filmpje ook niet zien.quote:Op dinsdag 4 november 2025 23:43 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Lange dude wordt neergemept in gevecht, wordt daarna na ko nog paar keer tegen kop getrapt en krijgt uiteindelijk van 3e persoon fles op hoofd
Met hoevelen waren ze? De aanvallers? ( ik kan het filmpje niet zien)quote:Op woensdag 5 november 2025 15:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Andersom zegt het ook wel iets over de zwakte als de slachtoffers eigenlijk zonder uitzondering wit en autochtoon zijn.
Dat is nou eenmaal het gevolg van een beschaafde moderne ontwikkelde samenleving waarbij gerekend wordt op normen en waarden, de politie en de politiek om voor een veilige omgeving te zorgen.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Andersom zegt het ook wel iets over de zwakte als de slachtoffers eigenlijk zonder uitzondering wit en autochtoon zijn.
Ik weet het al het was met 2 tegen 1quote:Op woensdag 5 november 2025 15:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb de link naar Geenstijl eerder gepost waar het filmpje te zien is.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Een volle fles? Ik kan het filmpje ook niet zien.
De leidinggevenden van ons land geven al decennia de jongere generaties ook geen tijd en gelegenheid om weerbaar te worden.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh jah, geeft gewoon de schuld aan de Nederlandse mannen die niet kunnen vechten als ze door 2 man worden aangevallen.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is eigenlijk intens triest, maar wel een realiteit waar we rekening mee moeten houden als we onze kinderen opvoeden. Zelfverdediging en fysieke kracht is in door straatraten vervuilde steden minstens zo belangrijk als met geld om leren gaan talen onder de knie krijgen.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal het gevolg van een beschaafde moderne ontwikkelde samenleving waarbij gerekend wordt op normen en waarden, de politie en de politiek om voor een veilige omgeving te zorgen.
Vroeger moest je je eigen voedsel regelen en dieren slachten, nu zie ik dat de gemiddelde vleeseter ook niet even zomaar doen. Met het verdedigen van jezelf tegen agressievelingen is dat net zo.
2 mensen eentje slaat een fles kapot op zijn hoofd terwijl hij KO was.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:42 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Met hoevelen waren ze? De aanvallers? ( ik kan het filmpje niet zien)
Ik geef niemand de schuld ik concludeer slechts wat een blinde kan zien. Andere allochtonen worden nauwelijks aangevallen. Wij zijn blijkbaar zwak.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Oh jah, geeft gewoon de schuld aan de Nederlandse mannen die niet kunnen vechten als ze door 2 man worden aangevallen.
Ik zal eraan denken als jij de volgende bent.![]()
Ja, eigen schuld had-ie maar weerbaarder moeten zijn.
Omdat Nederlanders niet zo agressief zijn, waarschijnlijk. Dat is geen slecht ding.quote:Op woensdag 5 november 2025 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik geef niemand de schuld ik concludeer slechts wat een blinde kan zien. Andere allochtonen worden nauwelijks aangevallen. Wij zijn blijkbaar zwak.
Overigens sta ik mijn mannetje wel, het valt me wel op dat er meer niet allochtonen en met name oostblokkers in de sportschool zijn dan Nederlanders.
Nee was 1v1 gevecht. Als dit gevecht om alfa status was had de langere man verlorenquote:Op woensdag 5 november 2025 15:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Oh jah, geeft gewoon de schuld aan de Nederlandse mannen die niet kunnen vechten als ze door 2 man worden aangevallen.
Ik zal eraan denken als jij de volgende bent.![]()
Ja, eigen schuld had-ie maar weerbaarder moeten zijn.
Je hoeft niet agressief te zijn om jezelf te kunnen verdedigen. Sterker nog vaak zijn de fysiek meest capabele mensen juist enorm kalm en beschikken over een grote mate van zelfbeheersing.quote:Op woensdag 5 november 2025 16:14 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Omdat Nederlanders niet zo agressief zijn, waarschijnlijk. Dat is geen slecht ding.
De sportschool is wellicht goed voor je zelfvertrouwen maar het zorgt er niet voor dat je ineens goed bent in zelfverdediging.quote:Op woensdag 5 november 2025 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik geef niemand de schuld ik concludeer slechts wat een blinde kan zien. Andere allochtonen worden nauwelijks aangevallen. Wij zijn blijkbaar zwak.
Overigens sta ik mijn mannetje wel, het valt me wel op dat er meer niet allochtonen en met name oostblokkers in de sportschool zijn dan Nederlanders.
Ja klopt, en zich dan onderdrukt noemen ook nog als men er wat van gaat vinden.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Eensquote:Op woensdag 5 november 2025 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hoeft niet agressief te zijn om jezelf te kunnen verdedigen. Sterker nog vaak zijn de fysiek meest capabele mensen juist enorm kalm en beschikken over een grote mate van zelfbeheersing.
Ik vind dat een man ongeacht zijn afkomst of standpunten niet compleet weerloos hoort te zijn en in elk geval een basis heeft qua zelfverdediging en kracht om zichzelf, zijn vrouw en eventuele kinderen te kunnen beschermen.
Mag je bullshit vinden maar in zo'n tijd leven we nu eenmaal dat dat nodig is.
Walgelijk ja. Kwam de beelden ineens overal tegen, online.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:42 schreef Tjacka het volgende:
Wel echt een kneiter zieke mishandeling. Ik was ook geen brave jongen met uitgaan vroeger, maar dit is wel wat erger hoor
Mijn zoon is door 8 pubers/jonge mannen tegelijk beroofd.(met gebruik van geweld) Ze hadden zelfs zijn jas afgepakt. ( en nee, dat was geen dure) Ik was al hartstikke blij dat hij nog leefde. Wat had hij dan kunnen doen?quote:Op woensdag 5 november 2025 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hoeft niet agressief te zijn om jezelf te kunnen verdedigen. Sterker nog vaak zijn de fysiek meest capabele mensen juist enorm kalm en beschikken over een grote mate van zelfbeheersing.
Ik vind dat een man ongeacht zijn afkomst of standpunten niet compleet weerloos hoort te zijn en in elk geval een basis heeft qua zelfverdediging en kracht om zichzelf, zijn vrouw en eventuele kinderen te kunnen beschermen.
Mag je bullshit vinden maar in zo'n tijd leven we nu eenmaal dat dat nodig is.
Tja, die antwoorden ga je nooit krijgen.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Met een enorme bak haat richting alles dat blank is of niet op henzelf lijkt.
Willen we dit volk echt hebben in ons land?
Jawel. Althans, niet agressief zijn is niet per definitie slecht. Zwak zijn (en daarom niet assertief of agressief durven zijn) wel.quote:Op woensdag 5 november 2025 16:14 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Omdat Nederlanders niet zo agressief zijn, waarschijnlijk. Dat is geen slecht ding.
Welke ellende scheppen de linkse medemensen dan? Het zijn toch de werkgevers die goedkope arbeidskrachten lokken? Waardoor het te druk is in de verstedelijkte gebieden.quote:Op woensdag 5 november 2025 18:01 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Jawel. Althans, niet agressief zijn is niet per definitie slecht. Zwak zijn (en daarom niet assertief of agressief durven zijn) wel.
Het is ronduit immoreel om zwak te zijn als je tegelijkertijd gelooft dat er zaken bestaan die het beschermen waard zijn.
Daarom irriteer ik me dubbel zo erg aan die linkse latjes. Ze scheppen niet alleen gevaar; ze zijn in geen velden of wegen te bekennen waar het aankomt op het opruimen van de ellende die ze scheppen. Dat laten ze over aan de politie (De steun voor de PVV is binnen de politie aanzienlijk groter dan onder de gewone bevolking ) om vervolgens over 'domrechtse PVV tokkies' te brallen op het internet.
Om te kotsen.
Het is in elk geval een begin. Pure kracht kun je heel een eind mee komen tegen een niet geoefende vechter.quote:Op woensdag 5 november 2025 16:50 schreef RotatoR het volgende:
[..]
De sportschool is wellicht goed voor je zelfvertrouwen maar het zorgt er niet voor dat je ineens goed bent in zelfverdediging.
Niks.quote:Op woensdag 5 november 2025 17:28 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Mijn zoon is door 8 pubers/jonge mannen tegelijk beroofd.(met gebruik van geweld) Ze hadden zelfs zijn jas afgepakt. ( en nee, dat was geen dure) Ik was al hartstikke blij dat hij nog leefde. Wat had hij dan kunnen doen?
Ik ben niet boos ofzo, maar het voelt een beetje dat je wordt gestraft als je gewoon je studie afmaakt en een eerlijk leven leidt.
Maar ik laat het nu los want dit komt veel te dichtbij. Ik zie hem nu nog trillen van angst.
Laten we niet doen alsof ze niet het glijmiddel zijn.quote:Op woensdag 5 november 2025 18:30 schreef torentje het volgende:
[..]
Welke ellende scheppen de linkse medemensen dan? Het zijn toch de werkgevers die goedkope arbeidskrachten lokken? Waardoor het te druk is in de verstedelijkte gebieden.
Hoezo? Als links een plan oppert dan wordt dat plan naar de prullenbak verwezen, want men wil per se links boos maken.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:27 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Laten we niet doen alsof ze niet het glijmiddel zijn.
oh mên...quote:Op woensdag 5 november 2025 17:28 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Mijn zoon is door 8 pubers/jonge mannen tegelijk beroofd.(met gebruik van geweld) Ze hadden zelfs zijn jas afgepakt. ( en nee, dat was geen dure) Ik was al hartstikke blij dat hij nog leefde. Wat had hij dan kunnen doen?
Ik ben niet boos ofzo, maar het voelt een beetje dat je wordt gestraft als je gewoon je studie afmaakt en een eerlijk leven leidt.
Maar ik laat het nu los want dit komt veel te dichtbij. Ik zie hem nu nog trillen van angst.
Exact.quote:
Jep.quote:Op woensdag 5 november 2025 17:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, die antwoorden ga je nooit krijgen.
We weten inmiddels dat topics als deze systematisch worden genegeerd door degenen die pro-migratie zijn. Mochten de rollen nu omgedraaid zijn in de video, en blanke jongeren een moslim in elkaar slaan was men natuurlijk haantje de voorste om van schande te spreken. Dat is er hoe er wordt gerold in bepaalde contreien.
In bepaalde kringen is het geaccepteerd iemand in elkaar te trappen als deze je net te lang of verkeerd aankijkt. Dat is mij al bijgebracht sinds ik een kind was en dat heb ik het over 30 jaar geleden.quote:
Het is vooral bijzonder om te zien dat men simpelweg geen onderbouwing kan geven voor de eigen standpunten.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jep.
Het groepje kansloze hypocrieten inderdaad.
Alles is geoorloofd de migratieleugen in stand te houden. Liegen, bedriegen, verzwijgen.
Het is jammer dat Kabinet Schoof I dit soort tuig niet tot een halt heeft kunnen roepen. Waar is dat misgegaan?quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:44 schreef RotatoR het volgende:
De voorstanders van inclusie en diversiteit gaan dit oplossen. Het kan wél!
Wat zijn die bepaalde groepen? Hoe worden door verdedigd?quote:Op donderdag 6 november 2025 07:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is vooral bijzonder om te zien dat men simpelweg geen onderbouwing kan geven voor de eigen standpunten.
Dit toont natuurlijk aan dat allemaal gebaseerd is op simplistische onderbuikgevoelens. Wel geregeld klagen en jammeren over 'racisme' en 'Islamofobie', maar nooit eens op een goede en oprechte manier de discussie aangaan over wát het nu toch is dat men ertoe zet om iedere keer opnieuw bepaalde groepen te willen verdedigen, zelfs al gedragen deze zich op de meest schandalige manieren.
Bijvoorbeeld hier:quote:Op donderdag 6 november 2025 07:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is jammer dat Kabinet Schoof I dit soort tuig niet tot een halt heeft kunnen roepen. Waar is dat misgegaan?
Ja dat is makkelijk zat, maar dit laat wel zien waar je voor staat.quote:Op donderdag 6 november 2025 07:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld hier:
[ afbeelding ]
Hoe weet je dat deze klootzakjes asielzoekers/statushouders zijn? Dat lees ik nergens terug.quote:Op donderdag 6 november 2025 07:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld hier:
[ afbeelding ]
Dat de twee jongeren uit deze video asielzoekers of statushouders zijn heb ik dan ook nergens gezegd. Dat is immers uit de beelden helemaal niet op te maken. Het zou wellicht kunnen, maar dat weten we simpelweg niet op dit moment.quote:Op donderdag 6 november 2025 07:36 schreef recursief het volgende:
[..]
Hoe weet je dat deze klootzakjes asielzoekers/statushouders zijn? Dat lees ik nergens terug.
als je als omstander iets doet krijg je zo een mes tussen de ribben. Dat is het probleem ze trekken allemaal wapens tegenwoordigquote:Op woensdag 5 november 2025 08:53 schreef HowardRoark het volgende:
Het blijft ook opmerkelijk dat omstanders niets doen. Maar goed, helaas weer het bekende daderprofiel: jonge mannen met een migratieachtergrond. Die zijn immers sterk oververtegenwoordigd in de criminaliteit zoals we weten en zeker ook als het gaat om gewelddadige delicten. Helaas maakt een deel van het electoraat dit niets uit, die zien graag meer van zulke mensen naar Nederland komen uit kansarme en vaak Islamitische landen.
Nou dan heeft een motie over asielzoekers er dus ook geen zak mee te maken.quote:Op donderdag 6 november 2025 07:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat de twee jongeren uit deze video asielzoekers of statushouders zijn heb ik dan ook nergens gezegd. Dat is immers uit de beelden helemaal niet op te maken. Het zou wellicht kunnen, maar dat weten we simpelweg niet op dit moment.
Vraag is wel of die andere partijen tegen hebben gestemd omdat ze deze overlast lekker door willen laten gaan óf omdat het geen goed onderbouwd voorstel was van de heer Wilders die rechtstatelijk het nooit zou redden, maar vooral een motie om kiezers te trekken.quote:Op donderdag 6 november 2025 07:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat is makkelijk zat, maar dit laat wel zien waar je voor staat.
En dit kan letterlijk levens redden.
Kiezen zoor “mensenrechten” ipv eigen veiligheid bewoners…chapeau
Die motie heeft er dus wel degelijk iets mee te maken omdat het een voorbeeld is van hoe criminaliteit van deze groepen kan worden aangepakt. En wat nu de precieze status van deze jongeren is (zoals al aangegeven) weten we niet, maar wel dat het jongeren zijn met een migratieachtergrond. En het wangedrag van deze groepen wordt natuurlijk wel degelijk gebagatelliseerd of van weggekeken.quote:Op donderdag 6 november 2025 07:52 schreef recursief het volgende:
[..]
Nou dan heeft een motie over asielzoekers er dus ook geen zak mee te maken.
Overigens heb ik in dit topic ook al moeten lezen dat het Marokkanen zijn en moslims. Wat ook niemand echt weet. En ik lees wat gejank over andere users, die dingen zouden goedpraten en verdedigen. Ook flauwekul. Het zal je misschien verrassen, maar er is echt helemaal niemand hier die dit soort excessief geweld goed praat of deze daders verdedigt.
Dat is precies wat er wordt gezegd: de kritiek op zulke groepen ligt bij sommigen erg gevoelig. Dat wekt de vraag op hoe dit toch komt? Waarom zijn er voornamelijk autochtone Nederlanders, die zich zo bekommeren om deze groepen en het gevoel hebben dat men voor deze groepen moet opkomen, ondanks het structurele negatieve gedrag?quote:Op donderdag 6 november 2025 07:52 schreef recursief het volgende:
[..]
De reden dat mensen uit zo een topic wegblijven ligt misschien wel ergens anders. Misschien is het wel de voor de zoveelste keer herhaalde circlejerk over asielzoekers, mocro's, moslims en wat progressievere mede-users waarom mensen wegblijven.
Ook dat weet je niet.quote:Op donderdag 6 november 2025 08:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En wat nu de precieze status van deze jongeren is (zoals al aangegeven) weten we niet, maar wel dat het jongeren zijn met een migratieachtergrond.
Het (vaak nergens op gebaseerde) gezeik over mede-users dat ze wegkijkers en goedpraters zouden zijn, en het beschuldigen van andere users van weet ik allemaal voor denkbeelden is topicverziekend. En dan gaan klagen dat mensen weg blijven. Gek he? Goh, hoe zou dat nou komen?quote:Dat is precies wat er wordt gezegd: de kritiek op zulke groepen ligt bij sommigen erg gevoelig. Dat wekt de vraag op hoe dit toch komt? Waarom zijn er voornamelijk autochtone Nederlanders, die zich zo bekommeren om deze groepen en het gevoel hebben dat men voor deze groepen moet opkomen, ondanks het structurele negatieve gedrag?
Dit is natuurlijk uit de beelden op te maken en tevens uit het signalement van de politie.quote:
Dit beantwoord de gestelde vragen niet: waarom voelen autochtone Nederlanders keer op keer de noodzaak in om voor de genoemde groepen in de bres te springen?quote:Op donderdag 6 november 2025 08:17 schreef recursief het volgende:
[..]
Ook dat weet je niet.
[..]
Het (vaak nergens op gebaseerde) gezeik over mede-users dat ze wegkijkers en goedpraters zouden zijn, en het beschuldigen van andere users van weet ik allemaal voor denkbeelden is topicverziekend. En dan gaan klagen dat mensen weg blijven. Gek he? Goh, hoe zou dat nou komen?
Oh? Nou, ik kan het er niet uit opmaken. Waar kan je dat aan zien dan? Aan de haarkleur? Als het er niet Arisch uitziet moet het een migrant zijn? Zoiets? Doet er ook eigenlijk niet zoveel toe want ik ga niet "de migranten" als groep verantwoordelijk houden voor de misdragingen van twee klootzakken.quote:Op donderdag 6 november 2025 08:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk uit de beelden op te maken en tevens uit het signalement van de politie.
Dat is gewoon niet waar. Niemand die voor deze daders in de bres wil springen. En alhoewel nog niemand weet wat de achtergrond van deze klootzakken is, moeten we het van jou wel weer hebben over de-groep-met-een-migratieachtergrond. Die groep heeft die man niet mishandeld, dat waren twee klootzakken waarvan we niet weten wat hun achtergrond is.quote:[..]
Dit beantwoord de gestelde vragen niet: waarom voelen autochtone Nederlanders keer op keer de noodzaak in om voor de genoemde groepen in de bres te springen?
Huil nog harder. Weet jij wat de achtergrond van deze daders is? Nee toch?quote:Zijn de daders blanke autochtonen of Christenen? Dan is men meteen haantje de voorste en valt men over elkaar om als eerste van schande te kunnen spreken. Hebben de daders een migratieachtergrond dan is men nergens te bekennen.
Ik betwijfel of het een meerderheid is. Ze zijn wel erg luidruchtig. En prima dat ze een mening hebben die ik niet deel, dat mag natuurlijk. Maar dat gedoe met die continue beschuldigingen richting andere users mag weleens afgelopen zijn. Daar jaag je mensen inderdaad mee weg.quote:Op donderdag 6 november 2025 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het grootste deel van de userbase van NWS is kneiterrechts. Een deel daarvan wil ook geen gezonde discussie, maar gewoon de eigen propaganda doordrukken. Niet zo gek dat veel minder rechtse users dan het bastion langzaam verlaten.
Waarom zou je een forum verlaten omdat er mensen zijn die anders over dingen denken? Dat biedt juist een goede mogelijkheid voor een inhoudelijk discussie, dat is ook waar een openbaar forum voor bedoelt is. We zien echter dat sommigen liever een circle jerk prefereren en discussies met andersdenkenden ontwijken.quote:Op donderdag 6 november 2025 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het grootste deel van de userbase van NWS is kneiterrechts. Een deel daarvan wil ook geen gezonde discussie, maar gewoon de eigen propaganda doordrukken. Niet zo gek dat veel minder rechtse users dan het bastion langzaam verlaten.
Arisch? Ik doe niet aan zulke niet-bestaande concepten van nazistische oorsprong.quote:Op donderdag 6 november 2025 08:36 schreef recursief het volgende:
[..]
Oh? Nou, ik kan het er niet uit opmaken. Waar kan je dat aan zien dan? Aan de haarkleur? Als het er niet Arisch uitziet moet het een migrant zijn? Zoiets? Doet er ook eigenlijk niet zoveel toe want ik ga niet "de migranten" als groep verantwoordelijk houden voor de misdragingen van twee klootzakken.
Er is een duidelijk patroon zichtbaar en dat is dat bij crimineel gedrag van mensen met een migratieachtergrond, dit in bepaalde contreien als erg 'ongemakkelijk' wordt beschouwd en men dit liever met niet al te harde woorden afkeurt. Laat staan kritisch zou zijn over migratie of het hebben over de negatieve oververtegenwoordiging van deze groep in de criminaliteit.quote:Op donderdag 6 november 2025 08:36 schreef recursief het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet waar. Niemand die voor deze daders in de bres wil springen. En alhoewel nog niemand weet wat de achtergrond van deze klootzakken is, moeten we het van jou wel weer hebben over de-groep-met-een-migratieachtergrond. Die groep heeft die man niet mishandeld, dat waren twee klootzakken waarvan we niet weten wat hun achtergrond is.
Interessante anekdote. Jij kent deze mensen ook allemaal persoonlijk begrijp ik?quote:Op donderdag 6 november 2025 08:36 schreef recursief het volgende:
Als ik dan ook even off topic mag gaan: Wr wonen in mijn wijk best veel asielmigranten, veel uit Syrie. Christenen en moslims. En er is er werkelijk geen eentje bij die overlast veroorzaakt. Geen een. Ze doen wel allemaal hun stinkende best om iets van hun leven te maken zolang ze hier wonen. Ze werken, gaan naar school omdat hun Syrische diploma's vaak niet erkend worden, spreken Nederlands en koken soms voor hun buren.
Niemand wordt ergens van beschuldigd. Er worden dingen opgemerkt en vragen over gesteld. En in plaats van te jammeren, zouden er ook simpelweg eens antwoorden kunnen worden gegeven.quote:Op donderdag 6 november 2025 08:46 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het een meerderheid is. Ze zijn wel erg luidruchtig. En prima dat ze een mening hebben die ik niet deel, dat mag natuurlijk. Maar dat gedoe met die continue beschuldigingen richting andere users mag weleens afgelopen zijn. Daar jaag je mensen inderdaad mee weg.
Precies daarom verlaten veel users het bastion, dat is wat ik net zei.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:16 schreef HowardRoark het volgende:
We zien echter dat sommigen liever een circle jerk prefereren en discussies met andersdenkenden ontwijken.
Dat zeg ik niet he. Ik zeg dat het bij herhaling (zonder grond) jammeren dat mede-users dingen zouden goedkeuren, dat ze wegkijkerts zijn en daders de hand boven het hoofd zouden houden, allemaal dingen die onzin zijn, topicverziekend is. Dat iemand een andere mening heeft is het punt niet.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom zou je een forum verlaten omdat er mensen zijn die anders over dingen denken?
Toe, vertel me dan hoe ik kan zien dat deze klootzakken migranten zijn. Vertel het me.quote:[..]
Arisch? Ik doe niet aan zulke niet-bestaande concepten van nazistische oorsprong.
Kap nou eens met je nergens op gebaseerde beschuldigingen. Dit is precies wat topicverziekend is. Ieder fucking topic weer.quote:En het staat jou natuurlijk helemaal vrij om weg te kijken
Ja, de meeste ken ik persoonlijk. Niet dat we de deur bij elkaar platlopen, maar we kennen elkaar, zoals ik ook mijn Nederlandse buren ken.quote:Interessante anekdote. Jij kent deze mensen ook allemaal persoonlijk begrijp ik?
Nee, jij stelt dat de niet-rechtse users het forum verlaten. Maar dat is juist de groep die in veel gevallen de discussie vermijdt en zich bijvoorbeeld liever terugtrekt in een subforum zoals POL om met gelijkgestemden elkaars gedachtegoed te bevestigen.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Precies daarom verlaten veel users het bastion, dat is wat ik net zei.
Deze zin was in reactie op de user Mexicanobakker, niet op jou. Zie de quote en de reactie er vervolgens onder.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:32 schreef recursief het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet he. Ik zeg dat het bij herhaling (zonder grond) jammeren dat mede-users dingen zouden goedkeuren, dat ze wegkijkerts zijn en daders de hand boven het hoofd zouden houden, allemaal dingen die onzin zijn, topicverziekend is. Dat iemand een andere mening heeft is het punt niet.
Dat antwoord heb ik al gegeven: de desbetreffende beelden en het signalement van de politie.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:32 schreef recursief het volgende:
[..]
Toe, vertel me dan hoe ik kan zien dat deze klootzakken migranten zijn. Vertel het me.
Ik beschuldig niemand, ik merk iets op. Jij geeft zelf aan dat je op basis van een situatie geen bredere conclusies wil trekken over groepen, ondanks dat hier natuurlijk wel de redenen voor zijn om dit te doen. Neem bijvoorbeeld de statistieken van het CBS mbt criminaliteit in Nederland. Als je dit liever negeert, dan kijk je daar dus van weg.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:32 schreef recursief het volgende:
Kap nou eens met je nergens op gebaseerde beschuldigingen. Dit is precies wat topicverziekend is. Ieder fucking topic weer.
Bijzonder verhaal in ieder geval. Die buurt van jou mag dan wel als voorbeeld dienen voor andere plekken. Migranten die zich én voorbeeldig gedragen én hun stinkende best doen wat van hun leven te maken. Mooi hoor.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:32 schreef recursief het volgende:
[..]
Ja, de meeste ken ik persoonlijk. Niet dat we de deur bij elkaar platlopen, maar we kennen elkaar, zoals ik ook mijn Nederlandse buren ken.
Nee, ik stel dat die groep niet meer bereid is tot discussie omdat er een aantal users discussie onmogelijk maakt. Oa door direct te diskwalificeren of door de eigen propaganda keer op keer als enige reactie te geven in plaats van inhoudelijk ergens op in te gaan.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:43 schreef HowardRoark het volgende:
Nee, jij stelt dat de niet-rechtse users het forum verlaten. Maar dat is juist de groep die in veel gevallen de discussie vermijdt en zich bijvoorbeeld liever terugtrekt in een subforum zoals POL om met gelijkgestemden elkaars gedachtegoed te bevestigen.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |