abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219199615
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 15:46 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Dat is nou eenmaal het gevolg van een beschaafde moderne ontwikkelde samenleving waarbij gerekend wordt op normen en waarden, de politie en de politiek om voor een veilige omgeving te zorgen.

Vroeger moest je je eigen voedsel regelen en dieren slachten, nu zie ik dat de gemiddelde vleeseter ook niet even zomaar doen. Met het verdedigen van jezelf tegen agressievelingen is dat net zo.
Het is eigenlijk intens triest, maar wel een realiteit waar we rekening mee moeten houden als we onze kinderen opvoeden. Zelfverdediging en fysieke kracht is in door straatraten vervuilde steden minstens zo belangrijk als met geld om leren gaan talen onder de knie krijgen.
blablablabla
pi_219199620
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 15:42 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Met hoevelen waren ze? De aanvallers? ( ik kan het filmpje niet zien)
2 mensen eentje slaat een fles kapot op zijn hoofd terwijl hij KO was.
blablablabla
pi_219199676
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 15:54 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Oh jah, geeft gewoon de schuld aan de Nederlandse mannen die niet kunnen vechten als ze door 2 man worden aangevallen.

Ik zal eraan denken als jij de volgende bent. O+

Ja, eigen schuld had-ie maar weerbaarder moeten zijn.
Ik geef niemand de schuld ik concludeer slechts wat een blinde kan zien. Andere allochtonen worden nauwelijks aangevallen. Wij zijn blijkbaar zwak.

Overigens sta ik mijn mannetje wel, het valt me wel op dat er meer niet allochtonen en met name oostblokkers in de sportschool zijn dan Nederlanders.
blablablabla
pi_219199716
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 16:05 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik geef niemand de schuld ik concludeer slechts wat een blinde kan zien. Andere allochtonen worden nauwelijks aangevallen. Wij zijn blijkbaar zwak.

Overigens sta ik mijn mannetje wel, het valt me wel op dat er meer niet allochtonen en met name oostblokkers in de sportschool zijn dan Nederlanders.
Omdat Nederlanders niet zo agressief zijn, waarschijnlijk. Dat is geen slecht ding.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_219199728
Boze manlets.
pi_219199734
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 15:54 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Oh jah, geeft gewoon de schuld aan de Nederlandse mannen die niet kunnen vechten als ze door 2 man worden aangevallen.

Ik zal eraan denken als jij de volgende bent. O+

Ja, eigen schuld had-ie maar weerbaarder moeten zijn.
Nee was 1v1 gevecht. Als dit gevecht om alfa status was had de langere man verloren
pi_219199791
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 16:14 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Omdat Nederlanders niet zo agressief zijn, waarschijnlijk. Dat is geen slecht ding.
Je hoeft niet agressief te zijn om jezelf te kunnen verdedigen. Sterker nog vaak zijn de fysiek meest capabele mensen juist enorm kalm en beschikken over een grote mate van zelfbeheersing.

Ik vind dat een man ongeacht zijn afkomst of standpunten niet compleet weerloos hoort te zijn en in elk geval een basis heeft qua zelfverdediging en kracht om zichzelf, zijn vrouw en eventuele kinderen te kunnen beschermen.

Mag je bullshit vinden maar in zo'n tijd leven we nu eenmaal dat dat nodig is.
blablablabla
pi_219199890
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 16:05 schreef Elan het volgende:

[..]

De sportschool is wellicht goed voor je zelfvertrouwen maar het zorgt er niet voor dat je ineens goed bent in zelfverdediging.
pi_219199943
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 12:34 schreef Elan het volgende:

[..]
Klopt ja je ziet ze nooit met Surinamers of Antilianen knokken want die slaan terug.
Op Reddit heb je zo'n sub boxingjerk oid daar zie je ook dikwijls blanken die kapot geslagen worden door zwarte Amerikanen dus het is niet per se een Marokkanenprobleem.
Ja klopt, en zich dan onderdrukt noemen ook nog als men er wat van gaat vinden.
De wereld is knettergek.
pi_219199989
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 16:31 schreef Elan het volgende:

[..]
Je hoeft niet agressief te zijn om jezelf te kunnen verdedigen. Sterker nog vaak zijn de fysiek meest capabele mensen juist enorm kalm en beschikken over een grote mate van zelfbeheersing.

Ik vind dat een man ongeacht zijn afkomst of standpunten niet compleet weerloos hoort te zijn en in elk geval een basis heeft qua zelfverdediging en kracht om zichzelf, zijn vrouw en eventuele kinderen te kunnen beschermen.

Eens
  woensdag 5 november 2025 @ 17:07:12 #61
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219199999
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 22:42 schreef Tjacka het volgende:
Wel echt een kneiter zieke mishandeling. Ik was ook geen brave jongen met uitgaan vroeger, maar dit is wel wat erger hoor
Walgelijk ja. Kwam de beelden ineens overal tegen, online.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219200108
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 16:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Mijn zoon is door 8 pubers/jonge mannen tegelijk beroofd.(met gebruik van geweld) Ze hadden zelfs zijn jas afgepakt. ( en nee, dat was geen dure) Ik was al hartstikke blij dat hij nog leefde. Wat had hij dan kunnen doen?

Ik ben niet boos ofzo, maar het voelt een beetje dat je wordt gestraft als je gewoon je studie afmaakt en een eerlijk leven leidt.

Maar ik laat het nu los want dit komt veel te dichtbij. Ik zie hem nu nog trillen van angst.

[ Bericht 5% gewijzigd door tesssssssss op 05-11-2025 17:34:14 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_219200119
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 11:10 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Met een enorme bak haat richting alles dat blank is of niet op henzelf lijkt.

Willen we dit volk echt hebben in ons land?
Tja, die antwoorden ga je nooit krijgen.

We weten inmiddels dat topics als deze systematisch worden genegeerd door degenen die pro-migratie zijn. Mochten de rollen nu omgedraaid zijn in de video, en blanke jongeren een moslim in elkaar slaan was men natuurlijk haantje de voorste om van schande te spreken. Dat is er hoe er wordt gerold in bepaalde contreien.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219200158
Wow, het zijn twee Marokkanen . Wie had dat kunnen bedenken, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

De kaaskop zou wel 1 van de 2 te lang hebben aangekeken.

[ Bericht 25% gewijzigd door Joppiez op 05-11-2025 17:43:40 ]
pi_219200294
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 16:14 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Jawel. Althans, niet agressief zijn is niet per definitie slecht. Zwak zijn (en daarom niet assertief of agressief durven zijn) wel.

Het is ronduit immoreel om zwak te zijn als je tegelijkertijd gelooft dat er zaken bestaan die het beschermen waard zijn.

Daarom irriteer ik me dubbel zo erg aan die linkse latjes. Ze scheppen niet alleen gevaar; ze zijn in geen velden of wegen te bekennen waar het aankomt op het opruimen van de ellende die ze scheppen. Dat laten ze over aan de politie (De steun voor de PVV is binnen de politie aanzienlijk groter dan onder de gewone bevolking ) om vervolgens over 'domrechtse PVV tokkies' te brallen op het internet.

Om te kotsen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Akathisia op 05-11-2025 18:13:13 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_219200514
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 18:01 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Jawel. Althans, niet agressief zijn is niet per definitie slecht. Zwak zijn (en daarom niet assertief of agressief durven zijn) wel.

Het is ronduit immoreel om zwak te zijn als je tegelijkertijd gelooft dat er zaken bestaan die het beschermen waard zijn.

Daarom irriteer ik me dubbel zo erg aan die linkse latjes. Ze scheppen niet alleen gevaar; ze zijn in geen velden of wegen te bekennen waar het aankomt op het opruimen van de ellende die ze scheppen. Dat laten ze over aan de politie (De steun voor de PVV is binnen de politie aanzienlijk groter dan onder de gewone bevolking ) om vervolgens over 'domrechtse PVV tokkies' te brallen op het internet.

Om te kotsen.
Welke ellende scheppen de linkse medemensen dan? Het zijn toch de werkgevers die goedkope arbeidskrachten lokken? Waardoor het te druk is in de verstedelijkte gebieden.
pi_219200765
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2025 16:50 schreef RotatoR het volgende:

[..]
De sportschool is wellicht goed voor je zelfvertrouwen maar het zorgt er niet voor dat je ineens goed bent in zelfverdediging.
Het is in elk geval een begin. Pure kracht kun je heel een eind mee komen tegen een niet geoefende vechter.
blablablabla
pi_219200777
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 17:28 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Mijn zoon is door 8 pubers/jonge mannen tegelijk beroofd.(met gebruik van geweld) Ze hadden zelfs zijn jas afgepakt. ( en nee, dat was geen dure) Ik was al hartstikke blij dat hij nog leefde. Wat had hij dan kunnen doen?

Ik ben niet boos ofzo, maar het voelt een beetje dat je wordt gestraft als je gewoon je studie afmaakt en een eerlijk leven leidt.

Maar ik laat het nu los want dit komt veel te dichtbij. Ik zie hem nu nog trillen van angst.
Niks.
Laf kut volk is het.

Maar in een 1 op 1 of 2 vs 1 kan het je leven redden
blablablabla
pi_219200791
Overigens heb je sommige lui die zeer behoorlijk kunnen vechten, als je haantje de voorste KO slaat geef ik je op een briefje dat de rest met de staart tussen de benen afdruipt of op zijn minst terughoudend zal reageren.
blablablabla
pi_219200833
En als er kinderen mishandeld worden of bedreigd kunnen we een voorbeeld nemen aan de Molukse gemeenschap. Zo'n straatrat die dat deed bij Molukse kinderen meteen 200 man tegen zich.

Nederlanders zijn ieder voor zich, al zie je het soms lokaal nog wel eens terug dat mensen het niet pikken op Urk of zo.
blablablabla
pi_219200890
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 18:30 schreef torentje het volgende:

[..]
Welke ellende scheppen de linkse medemensen dan? Het zijn toch de werkgevers die goedkope arbeidskrachten lokken? Waardoor het te druk is in de verstedelijkte gebieden.
Laten we niet doen alsof ze niet het glijmiddel zijn.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_219200957
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 19:27 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Laten we niet doen alsof ze niet het glijmiddel zijn.
Hoezo? Als links een plan oppert dan wordt dat plan naar de prullenbak verwezen, want men wil per se links boos maken.
pi_219200961
was dit weer een Jan of een Klaas? Altijd wat met die Hollanders.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_219201038
Zijn die gasten nou een keer gepakt en uitgezet?

Moordenaar van Lisa, ook nog niks over gehoord.
Vakman pur sang
pi_219201234
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 17:28 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

oh mên... :'( :'( :'( Wou je zoon zo wel een dikke knuffel geven :*
just give a second thought
what if we don't get caught...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')