Afgelopen zaterdag niets gezien, moet zeggen dat al die negatieve prikkels mislopen helemaal niet erg isquote:Op woensdag 5 november 2025 09:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik ook niet. Overweeg wat anders te gaan doen
Wel kijken, geluid op tv uit, Benny Hill muziekje eronder enquote:Op woensdag 5 november 2025 09:47 schreef Houniet het volgende:
Ik heb gewoon geen zin om te kijken vanavond.
Je bent zelf een knakenteamquote:Op woensdag 5 november 2025 09:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ajax speelt verschrikkelijk, dat moge duidelijk zijn. Maar natuurlijk ook geen hele makkelijke loting tot nu toe waardoor een hoop knakenteams nu hoger staan dan wij.
Het wordt weer pijnlijk ben ik bang..quote:Op woensdag 5 november 2025 09:47 schreef Houniet het volgende:
Ik heb gewoon geen zin om te kijken vanavond.
Het is wat het is.quote:
Snel die pleister er af.quote:
Roepen we al weken.quote:Op woensdag 5 november 2025 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is wat het is.
Des te sneller zijn we van Sjon af.
Ben er ook bang voor.quote:Op woensdag 5 november 2025 13:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Roepen we al weken.
Die blijft voorlopig nog zitten.
"Gras opvreten, we gaan volle bak"quote:Op woensdag 5 november 2025 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je wat wil in de CL moet je vanavond winnen. Ik neem aan dat Sjonnie zich met een meesterplan heeft ingesteld op Galatasaray, dat moet goed komen.
Turken en Grieken kunnen het alleen in eigen huis jaquote:Op woensdag 5 november 2025 14:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die Turken vallen altijd tegen dus het zal wel een gelijkspel worden.
"Ik heb ze 3 jaar geleden nog zien spelen, dus we weten wat we kunnen verwachten."quote:Op woensdag 5 november 2025 14:00 schreef Black-Death het volgende:
[..]
"Gras opvreten, we gaan volle bak"
- einde tactische bespreking -
Deze "Turken" hebben pas 1x verloren dit seizoen.quote:Op woensdag 5 november 2025 14:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik ga je morgen weer quoten.quote:Op woensdag 5 november 2025 14:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Alle boeren en buitenlui uit de provincie zitten vanavond weer in de Arena.quote:Op woensdag 5 november 2025 14:14 schreef Document1 het volgende:
Tja waarom associeert iedereen Ajax toch met succes supporters?
Ze hebben hun bestuur van een brug geflikkerd?quote:Op woensdag 5 november 2025 14:43 schreef Houniet het volgende:
O19 geeft op dit moment het goede voorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |