Magnesium is de enige aar ik iets van merk als ik ermee stop (dan komt het trillende ooglid weer terug).quote:
Bedankt voor de tip. 2 jaar geleden heb ik maandenlang met een trillend ooglid rondgelopen. Van de stress dacht men. Onthou ik ff voor mocht het ooit langdurig terug komen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Magnesium is de enige aar ik iets van merk als ik ermee stop (dan komt het trillende ooglid weer terug).
Het marketing budgetquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nee. En ik vraag me ook vaak af wat het verschil is tussen de dure supplementen bij Holland & Barett en die van kruidvat.
Dat weet ik ook niet. maar deze pot was in de aanbieding, en je kon er een half jaar mee doen. Dus die van Holland & Barret. Soms heb je daar 60% korting. Dat is echt de moeite waard om op te wachten.quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nee. En ik vraag me ook vaak af wat het verschil is tussen de dure supplementen bij Holland & Barett en die van kruidvat.
woon je niet in Nederland?quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:59 schreef Chandler het volgende:
Nee ik slik geen supplementen... ik ontvang glimlachjes en genoeg daglicht per dag!
Zeker wel, genoeg tijd om beide in te nemen!quote:
Nope. Voor sporters kan magnesium het verschil zijn tussen wel of geen spierkrampen. Ik slik net als anderen hier Vitamine D hier voor de lange termijn. Botontkalking krijgen als oudere is echt niet tof.quote:
Droge ogen lijken me echt geen pretje, daar zou ik zelf behoorlijk gek van worden denk ik. Constante branderige of droge gevoel lijkt me echt irritant.quote:Op dinsdag 11 november 2025 17:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Omega 3 vetzuur tegen droge ogen (van vier maal daags druppelen naar hooguit twee keer per week)
En een combo voor huid, haar en nagels.
Soms is de kwaliteit bij duurder wel beter, soms ook niet.quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik wilde dit net typen, ik slik het af en toe bij als ik merk dat ik kramp krijg in spieren. Vaak is het trillend ooglid het punt om weer te starten. Net toevallig weer gestart na een jaar niks nodig te hebben gehad.quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Magnesium is de enige aar ik iets van merk als ik ermee stop (dan komt het trillende ooglid weer terug).
Welke omega 3 gebruik jij?quote:Op dinsdag 11 november 2025 17:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Omega 3 vetzuur tegen droge ogen (van vier maal daags druppelen naar hooguit twee keer per week)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |