Magnesium is de enige aar ik iets van merk als ik ermee stop (dan komt het trillende ooglid weer terug).quote:
Bedankt voor de tip. 2 jaar geleden heb ik maandenlang met een trillend ooglid rondgelopen. Van de stress dacht men. Onthou ik ff voor mocht het ooit langdurig terug komen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Magnesium is de enige aar ik iets van merk als ik ermee stop (dan komt het trillende ooglid weer terug).
Het marketing budgetquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nee. En ik vraag me ook vaak af wat het verschil is tussen de dure supplementen bij Holland & Barett en die van kruidvat.
Dat weet ik ook niet. maar deze pot was in de aanbieding, en je kon er een half jaar mee doen. Dus die van Holland & Barret. Soms heb je daar 60% korting. Dat is echt de moeite waard om op te wachten.quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nee. En ik vraag me ook vaak af wat het verschil is tussen de dure supplementen bij Holland & Barett en die van kruidvat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |