Echt hoorquote:
We gaan videobellen om te kijken waar en wat. Maar in principe zijn alle testen nu geweest.quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Heb je nu de baan ook?
Protip: niet helikopteren tijdens het videobellenquote:Op dinsdag 4 november 2025 13:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
We gaan videobellen om te kijken waar en wat. Maar in principe zijn alle testen nu geweest.
Wordt lastig maar ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 4 november 2025 13:51 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Protip: niet helikopteren tijdens het videobellen
Met camera uit kan welquote:Op dinsdag 4 november 2025 13:51 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zo lang had moeten solliciterenquote:Op dinsdag 4 november 2025 13:51 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Maar nu kan je wel helikopterend je werk doenquote:Op dinsdag 4 november 2025 13:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zo lang had moeten solliciteren
Ligt er maar net aan op welke functie je solliciteerdequote:Op dinsdag 4 november 2025 13:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zo lang had moeten solliciteren
Ja geluk dat ze net een vacature hadden bij de helicopterverenigingquote:Op dinsdag 4 november 2025 13:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar nu kan je wel helikopterend je werk doen
Chille baan welquote:Op dinsdag 4 november 2025 13:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja geluk dat ze net een vacature hadden bij de helicoptervereniging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |