Echt hoorquote:
We gaan videobellen om te kijken waar en wat. Maar in principe zijn alle testen nu geweest.quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Heb je nu de baan ook?
Protip: niet helikopteren tijdens het videobellenquote:Op dinsdag 4 november 2025 13:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
We gaan videobellen om te kijken waar en wat. Maar in principe zijn alle testen nu geweest.
Wordt lastig maar ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 4 november 2025 13:51 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Protip: niet helikopteren tijdens het videobellen
Met camera uit kan welquote:Op dinsdag 4 november 2025 13:51 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zo lang had moeten solliciterenquote:Op dinsdag 4 november 2025 13:51 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Maar nu kan je wel helikopterend je werk doenquote:Op dinsdag 4 november 2025 13:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zo lang had moeten solliciteren
Ligt er maar net aan op welke functie je solliciteerdequote:Op dinsdag 4 november 2025 13:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zo lang had moeten solliciteren
Ja geluk dat ze net een vacature hadden bij de helicopterverenigingquote:Op dinsdag 4 november 2025 13:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar nu kan je wel helikopterend je werk doen
Chille baan welquote:Op dinsdag 4 november 2025 13:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja geluk dat ze net een vacature hadden bij de helicoptervereniging
Je werd gelijk erevoorzitter?quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja geluk dat ze net een vacature hadden bij de helicoptervereniging
Accentje en alles?quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is best gaaf om Famke Janssen in een Nederlandse serie te zien.
Ja daarna niet meerquote:Op dinsdag 4 november 2025 13:57 schreef MooieTop6 het volgende:
Zou pre-facelift Famke wel stiekem willen raken
Ik ken helemaal niemand op de NLse TVquote:Op dinsdag 4 november 2025 13:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja ik hoop dat nu ze Nederlands werk doet we haar snel in iets als de Verraders gaan zien.
Ik volg Uk Traitors celebs editie hebben ze gewoon gekroonde acteurs etc er doen er twee mee die je met sir moet aanspreken mooi man Famke zou qua status voor een Nederlandse versie in de buurt komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |