SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik had vrijdag ook een hoop vrouwen in de kamer hahaatjes.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoogste aantal vrouwen in de kamer
Is wel zo.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had vrijdag ook een hoop vrouwen in de kamer hahaatjes.
Weet lilak daarvan?quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dat heb je overleefd?quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die had het geregeld.quote:
Ik vermoed van wel, gezien het eten.quote:
"Kan ie wat harder?"quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Was net even muziek aan het luisteren op kantoor. Maar blijkbaar konden ze het bij de buren ook horen.
Nee, maar nu mijn auto bij de garage staat voor een ander defect doen ze het misschien tegelijkquote:Op dinsdag 4 november 2025 09:54 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie de autobanden al laten wisselen? Het is weer die tijd van het jaar. Was zelf natuurlijk weer te laat, maar de garage kon me er nog even tussenproppen.
neuh, meestal begin decemberquote:Op dinsdag 4 november 2025 09:54 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie de autobanden al laten wisselen? Het is weer die tijd van het jaar. Was zelf natuurlijk weer te laat, maar de garage kon me er nog even tussenproppen.
Nee. Nog nooit gedaan trouwens.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:54 schreef kwiwi het volgende:
Neuh, ik heb allseasons met sneeuwvlok.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:54 schreef kwiwi het volgende:
Wil ik eigenlijk ook.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, ik heb allseasons met sneeuwvlok.
Ben je dan wel verzekerd als je een ongeluk krijgt door gladheid en geen winterbanden had? Hier en in Duitsland niet.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee. Nog nooit gedaan trouwens.
Ook nooit nodig gehad hier in Nld.
Is hier (nog) geen issue.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je dan wel verzekerd als je een ongeluk krijgt door gladheid en geen winterbanden had? Hier en in Duitsland niet.
Voor die twee winterse dagen hier? Dan werk ik wel thuis hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:54 schreef kwiwi het volgende:
Ik maak niet zoveel kilometers per jaar, dus voor die drie keer dat ik in de winter naar DE moet, is het ideaal.quote:
Heb ik al gedaan. Zelfs al in de sneeuw gereden.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:54 schreef kwiwi het volgende:
Dat scheelt wel ja.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik maak niet zoveel kilometers per jaar, dus voor die drie keer dat ik in de winter naar DE moet, is het ideaal.
Hier zijn ze daar ook heel bedreven in, maar ja neem liever het zekere voor het onzekere met goede winterbanden. Want ze kunnen niet alle straten tegelijk schoonhouden op elk moment van de dag.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Scheelt denk ik ook dat ze hier alles volpekelen zodra het glad dreigt te worden?
Nou, waren ze het nu al waardquote:Op dinsdag 4 november 2025 09:59 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Zelfs al in de sneeuw gereden.
1 cm
Dat wat ijsdraakje zegt.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je dan wel verzekerd als je een ongeluk krijgt door gladheid en geen winterbanden had? Hier en in Duitsland niet.
Ah, ok. Het is hier (zeker waar ik zit) ook gewoon wat minder boeiend, de kans dat hier zoveel sneeuw valt dat het niet bij te houden is, is gewoon niet zo groot.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier zijn ze daar ook heel bedreven in, maar ja neem liever het zekere voor het onzekere met goede winterbanden. Want ze kunnen niet alle straten te gelijk schoonhouden op elk moment van de dag.
Eind van de maand moet ik naar Duitsland toe. Heb het vlak daarvoor op de planning staan.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:54 schreef kwiwi het volgende:
Bij ijsplaten maken je banden ook het verschil niet echt meer. En dan zit je ook met de idioten die je onderweg tegenkomt, dus liever gewoon niet de weg op inderdaad.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat wat ijsdraakje zegt.
Als het echt te glad is, en dat is zelden dan werk ik wel thuis.
Dit.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, ik heb allseasons met sneeuwvlok.
Ik wil nog even naar Kleve maar dat is gewoon Hollandsch klimaat.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eind van de maand moet ik naar Duitsland toe. Heb het vlak daarvoor op de planning staan.
AWD maakt wel een groot verschil vind ik, ook bij flinke regen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat je dan met je botsautootje (Ka toen nog) jezelf de weg op waagt met her en der ijsplaten en er een dikke Audi achter je zit te dringen. Ik heb geen kreukelzone en geen AWD jonge.(En na de bocht waren het twee rijbanen, dus kon 'ie me mákkelijk voorbij
)
Ik heb ze ook nog niet gewisseld. Denk dat ik dat zaterdag ga doen. (net als de afgelopen 2 zaterdagen)quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:54 schreef kwiwi het volgende:
"Dat wat de leasemaatschappij eronder gooide".quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit.
Al weet ik niet precies wat voor allseasons ik heb.
Ik heb ze er vorig jaar onder laten zetten maar ik weet niet welke het uiteindelijk geworden zijn. Ik vroeg om allseasons, ik kreeg allseasonsquote:Op dinsdag 4 november 2025 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Dat wat de leasemaatschappij eronder gooide".
Ja die was wel gelijk verliefd op jou.quote:
Ze was erbijquote:
Ik had wel een pijnlijke tepel aan het eind van de avondquote:Op dinsdag 4 november 2025 09:43 schreef mschol het volgende:
[..]
en dat heb je overleefd?
de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Al het etenquote:Op dinsdag 4 november 2025 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel, gezien het eten.
Bakkes Haags hopjequote:
Nee. Ik heb all season banden vanuit de leasequote:Op dinsdag 4 november 2025 09:54 schreef kwiwi het volgende:
Ja, bak meer grip.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
AWD maakt wel een groot verschil vind ik, ook bij flinke regen.
Ik las AIVDquote:Op dinsdag 4 november 2025 10:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
AWD maakt wel een groot verschil vind ik, ook bij flinke regen.
Ben ik ook geen fan van, maar gewoon rustig blijven en door blijven kachelen is je beste optie.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb al in een stortbui gereden waarbij ik niks meer zag.
Dat was al eng genoeg.
Ik weet precies wat ik heb. Milestone Greensport.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Al weet ik niet precies wat voor allseasons ik heb.
Dat zijn de meest interessante ritjesquote:Op dinsdag 4 november 2025 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat was al eng genoeg.
Wat IJsdraakje zegt. En voldoende afstand houden want mensen kunnen niet rijden in de regen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat was al eng genoeg.
Mensen kunnen niet rijden.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat IJsdraakje zegt. En voldoende afstand houden want mensen kunnen niet rijden in de regen.
Feit.quote:
Het liefst wilde ik naar de vluctstrook om daar te stoppen, helaas reed ik net op dat moment op de linkerbaan en was ik bezig met het inhalen van een vrachtwagen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ben ik ook geen fan van, maar gewoon rustig blijven en door blijven kachelen is je beste optie.
Situaties met nihil zicht zijn wel echt de vervelendste vind ik. Dikke mist ook, manmanman.
Genoeg afstand houden is best lastig als je door de hoeveelheid regen en ruitenwissers op standje maximaal nog steeds niks door je voorruit kan zien.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat IJsdraakje zegt. En voldoende afstand houden want mensen kunnen niet rijden in de regen.
Op de vluchtstrook stil gaan staan zou ik afraden gezien hoe slecht (dus laat) anderen je kunnen zien, dan moet je eigenlijk ook je auto uit en achter de hoeheet gaan staan.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het liefst wilde ik naar de vluctstrook om daar te stoppen, helaas reed ik net op dat moment op de linkerbaan en was ik bezig met het inhalen van een vrachtwagen.
ripquote:Op dinsdag 4 november 2025 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Feit.
Morgen weer naar Rotterdam
Bikkel!quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het liefst wilde ik naar de vluctstrook om daar te stoppen, helaas reed ik net op dat moment op de linkerbaan en was ik bezig met het inhalen van een vrachtwagen.
Gezelligquote:Op dinsdag 4 november 2025 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Feit.
Morgen weer naar Rotterdam
Het was nog droog toen ik de vrachtwagen begon in te halen en toen opeens gingen de sluizen vol open.quote:
Ja, dat vond ik toen ook het engste. Omdat er op de rechterbaan ook nog auto's reden, kon ik niet naar rechts, maar het was ook niet verantwoord om harder te gaan rijden.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Altijd zo jammer bij slecht weer. Ik wil dan niet overkomen als een angstige oude taart maar ook niet met 120 door de mist of zware regen ploegen, maar je wordt wel ingehaald door hoerensloepen alsof er niks aan de hand is.
Die hoerensloepen merken er ook flink minder van als ze wat aantikken, dus niets van aantrekken.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Altijd zo jammer bij slecht weer. Ik wil dan niet overkomen als een angstige oude taart maar ook niet met 120 door de mist of zware regen ploegen, maar je wordt wel ingehaald door hoerensloepen alsof er niks aan de hand is.
Als ze maar niet in m'n kofferbak zitten te duwen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die hoerensloepen merken er ook flink minder van als ze wat aantikken, dus niets van aantrekken.
Achteruitkijkspiegel op kiepstand en negeren.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze maar niet in m'n kofferbak zitten te duwen.
Alles om benzine te besparenquote:Op dinsdag 4 november 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op kantoor wel. De rit zelf, nee.quote:
Die staan soms dan verderop tegen een boom.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:21 schreef CherryLips het volgende:
"Challenge started."quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was nog droog toen ik de vrachtwagen begon in te halen en toen opeens gingen de sluizen vol open.
Ik zie dat zo vaak als ik op de motor zitquote:Op dinsdag 4 november 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net deed een motor dat bij mijquote:Op dinsdag 4 november 2025 10:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie dat zo vaak als ik op de motor zit
Ik had er gisterochtend eentje toen ik met 92 een vrachtwagen aan het inhalen was, terwijl er voor mij ook een vrachtwagen een colonne van andere vrachtwagens aan het inhalen was.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde je een digitale klap verkopen op dit punt van je post. Maar de rest maakte het goed.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had er gisterochtend eentje toen ik met 92 een vrachtwagen aan het inhalen was,
Ja, het was niet alsof ik sneller kon. Ik heb niet de illusie dat ik met mijn autootje een vrachtwagen vooruit kan duwen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wilde je een digitale klap verkopen op dit punt van je post. Maar de rest maakte het goed.
Die heb je ook ja. Geeft de rest een slechte naamquote:Op dinsdag 4 november 2025 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net deed een motor dat bij mij
Ik moest naar rechts voor m'n afslag, maar ik was oprecht bang dat ie ieder moment gas kon geven om er rechts voorbij te gaan.
Nou, flink proppen onder die buddyseat.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:34 schreef Nattekat het volgende:
Maar nu resteert nog een vraag...
Hoe kan iemand in de kofferbak van een motor zitten?
Niet?quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het was niet alsof ik sneller kon. Ik heb niet de illusie dat ik met mijn autootje een vrachtwagen vooruit kan duwen.
Fast en furieus-stijl gewoon die vrachtwagen inrijden. Ben je ook aan de kant.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het was niet alsof ik sneller kon. Ik heb niet de illusie dat ik met mijn autootje een vrachtwagen vooruit kan duwen.
Net wat voor koffer je erop hebt zitten natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, flink proppen onder die buddyseat.
Maar ook echt... gozer, voor me rijdt een stoet auto's en we zitten continu auto's in te halen, dus naar rechts zit er ook niet echt in. Wat denkt die idioot dan?quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die heb je ook ja. Geeft de rest een slechte naam
Levensgevaarlijk ook.
Neuh, ik denk dat mijn auto dan in de kreukels ligt en dat de vrachtwagen er niks van gemerkt heeft.quote:
Op zulke momenten vraag ik me af of die mensen écht niet verder kijken dan de auto voor ze.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb een tas, voelde fijner toen ik op vakantie was. Maar tegenwoordig is een kleine rugzak al voldoende.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net wat voor koffer je erop hebt zitten natuurlijk.
"Oh, dat past wel."quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar ook echt... gozer, voor me rijdt een stoet auto's en we zitten continu auto's in te halen, dus naar rechts zit er ook niet echt in. Wat denkt die idioot dan?
Hij probeerde het eerder wel om rechts een gaatje te vinden. Dan is het altijd zo leuk als ie daarna weer achter je komt.
"Ik wist niet dat daar een drempel lag"quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Neuh, ik denk dat mijn auto dan in de kreukels ligt en dat de vrachtwagen er niks van gemerkt heeft.
Kerel heeft de koffer die erbij zat er ook meteen afgesloopt, maar het is een optie.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb een tas, voelde fijner toen ik op vakantie was. Maar tegenwoordig is een kleine rugzak al voldoende.
[..]
"Oh, dat past wel."
Nee.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op zulke momenten vraag ik me af of die mensen écht niet verder kijken dan de auto voor ze.
Dan vermoed ik niet.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op zulke momenten vraag ik me af of die mensen écht niet verder kijken dan de auto voor ze.
Idd. Ik heb de bevestiging voor de koffer er ook afgehaald.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kerel heeft de koffer die erbij zat er ook meteen afgesloopt, maar het is een optie.
En dit jaquote:Op dinsdag 4 november 2025 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat je aan hun rijgedrag allang ziet dat ze last minute gaan afslaan enzo. En dan ook vol over het verdrijvingsvlak.
Daar is het toch ook voor?quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat je aan hun rijgedrag allang ziet dat ze last minute gaan afslaan enzo. En dan ook vol over het verdrijvingsvlak.
Mwah. Eentje die ik het recent zag doen, had ook echt niet later z'n actie moeten uithalen. Dan had 'ie in de vangrail gezeten.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is het toch ook voor?
Gevangraild.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah. Eentje die ik het recent zag doen, had ook echt niet later z'n actie moeten uithalen. Dan had 'ie in de vangrail gezeten.
Oh ja, vangrail. Dat woord zocht ik net.
Ik kijk iedere week Dashcam bingo van Don (Gamemeneer). Wat sommige daar voor kapriolen uithalen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah. Eentje die ik het recent zag doen, had ook echt niet later z'n actie moeten uithalen. Dan had 'ie in de vangrail gezeten.
Oh ja, vangrail. Dat woord zocht ik net.
Zijn ook wel vaak hetzelfde type mensen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kijk iedere week Dashcam bingo van Don (Gamemeneer). Wat sommige daar voor kapriolen uithalen.
"Aan de kant voor de Volkswagen".quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn ook wel vaak hetzelfde type mensen.
*gaat voor rival rijden met 99km/u*quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:48 schreef rival het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon minder in de weg rijden, dan heb je niet zo'n last van anderen.
Of BMW, Audi, elektrische auto's en busjes.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
"Aan de kant voor de Volkswagen".
Je kan ook gewoon even wachten. Dan kom je maar tien seconden later op plaats van bestemming.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:48 schreef rival het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon minder in de weg rijden, dan heb je niet zo'n last van anderen.
Na 19:00?quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*gaat voor rival rijden met 99km/u*
Ja, die ook.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of BMW, Audi, elektrische auto's en busjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |