Fast en furieus-stijl gewoon die vrachtwagen inrijden. Ben je ook aan de kant.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het was niet alsof ik sneller kon. Ik heb niet de illusie dat ik met mijn autootje een vrachtwagen vooruit kan duwen.
Net wat voor koffer je erop hebt zitten natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, flink proppen onder die buddyseat.
Maar ook echt... gozer, voor me rijdt een stoet auto's en we zitten continu auto's in te halen, dus naar rechts zit er ook niet echt in. Wat denkt die idioot dan?quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die heb je ook ja. Geeft de rest een slechte naam
Levensgevaarlijk ook.
Neuh, ik denk dat mijn auto dan in de kreukels ligt en dat de vrachtwagen er niks van gemerkt heeft.quote:
Op zulke momenten vraag ik me af of die mensen écht niet verder kijken dan de auto voor ze.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het was niet alsof ik sneller kon. Ik heb niet de illusie dat ik met mijn autootje een vrachtwagen vooruit kan duwen.
Ik heb een tas, voelde fijner toen ik op vakantie was. Maar tegenwoordig is een kleine rugzak al voldoende.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net wat voor koffer je erop hebt zitten natuurlijk.
"Oh, dat past wel."quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar ook echt... gozer, voor me rijdt een stoet auto's en we zitten continu auto's in te halen, dus naar rechts zit er ook niet echt in. Wat denkt die idioot dan?
Hij probeerde het eerder wel om rechts een gaatje te vinden. Dan is het altijd zo leuk als ie daarna weer achter je komt.
"Ik wist niet dat daar een drempel lag"quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Neuh, ik denk dat mijn auto dan in de kreukels ligt en dat de vrachtwagen er niks van gemerkt heeft.
Kerel heeft de koffer die erbij zat er ook meteen afgesloopt, maar het is een optie.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb een tas, voelde fijner toen ik op vakantie was. Maar tegenwoordig is een kleine rugzak al voldoende.
[..]
"Oh, dat past wel."
Nee.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op zulke momenten vraag ik me af of die mensen écht niet verder kijken dan de auto voor ze.
Dan vermoed ik niet.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op zulke momenten vraag ik me af of die mensen écht niet verder kijken dan de auto voor ze.
Idd. Ik heb de bevestiging voor de koffer er ook afgehaald.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kerel heeft de koffer die erbij zat er ook meteen afgesloopt, maar het is een optie.
En dit jaquote:Op dinsdag 4 november 2025 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat je aan hun rijgedrag allang ziet dat ze last minute gaan afslaan enzo. En dan ook vol over het verdrijvingsvlak.
Daar is het toch ook voor?quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat je aan hun rijgedrag allang ziet dat ze last minute gaan afslaan enzo. En dan ook vol over het verdrijvingsvlak.
Mwah. Eentje die ik het recent zag doen, had ook echt niet later z'n actie moeten uithalen. Dan had 'ie in de vangrail gezeten.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is het toch ook voor?
Gevangraild.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah. Eentje die ik het recent zag doen, had ook echt niet later z'n actie moeten uithalen. Dan had 'ie in de vangrail gezeten.
Oh ja, vangrail. Dat woord zocht ik net.
Ik kijk iedere week Dashcam bingo van Don (Gamemeneer). Wat sommige daar voor kapriolen uithalen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah. Eentje die ik het recent zag doen, had ook echt niet later z'n actie moeten uithalen. Dan had 'ie in de vangrail gezeten.
Oh ja, vangrail. Dat woord zocht ik net.
Zijn ook wel vaak hetzelfde type mensen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kijk iedere week Dashcam bingo van Don (Gamemeneer). Wat sommige daar voor kapriolen uithalen.
"Aan de kant voor de Volkswagen".quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn ook wel vaak hetzelfde type mensen.
*gaat voor rival rijden met 99km/u*quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:48 schreef rival het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon minder in de weg rijden, dan heb je niet zo'n last van anderen.
Of BMW, Audi, elektrische auto's en busjes.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
"Aan de kant voor de Volkswagen".
Je kan ook gewoon even wachten. Dan kom je maar tien seconden later op plaats van bestemming.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:48 schreef rival het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon minder in de weg rijden, dan heb je niet zo'n last van anderen.
Na 19:00?quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*gaat voor rival rijden met 99km/u*
Ja, die ook.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of BMW, Audi, elektrische auto's en busjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |