SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik had vrijdag ook een hoop vrouwen in de kamer hahaatjes.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoogste aantal vrouwen in de kamer
Is wel zo.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had vrijdag ook een hoop vrouwen in de kamer hahaatjes.
Weet lilak daarvan?quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dat heb je overleefd?quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die had het geregeld.quote:
Ik vermoed van wel, gezien het eten.quote:
"Kan ie wat harder?"quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Was net even muziek aan het luisteren op kantoor. Maar blijkbaar konden ze het bij de buren ook horen.
Nee, maar nu mijn auto bij de garage staat voor een ander defect doen ze het misschien tegelijkquote:Op dinsdag 4 november 2025 09:54 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie de autobanden al laten wisselen? Het is weer die tijd van het jaar. Was zelf natuurlijk weer te laat, maar de garage kon me er nog even tussenproppen.
neuh, meestal begin decemberquote:Op dinsdag 4 november 2025 09:54 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie de autobanden al laten wisselen? Het is weer die tijd van het jaar. Was zelf natuurlijk weer te laat, maar de garage kon me er nog even tussenproppen.
Nee. Nog nooit gedaan trouwens.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:54 schreef kwiwi het volgende:
Neuh, ik heb allseasons met sneeuwvlok.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:54 schreef kwiwi het volgende:
Wil ik eigenlijk ook.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, ik heb allseasons met sneeuwvlok.
Ben je dan wel verzekerd als je een ongeluk krijgt door gladheid en geen winterbanden had? Hier en in Duitsland niet.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee. Nog nooit gedaan trouwens.
Ook nooit nodig gehad hier in Nld.
Is hier (nog) geen issue.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je dan wel verzekerd als je een ongeluk krijgt door gladheid en geen winterbanden had? Hier en in Duitsland niet.
Voor die twee winterse dagen hier? Dan werk ik wel thuis hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:54 schreef kwiwi het volgende:
Ik maak niet zoveel kilometers per jaar, dus voor die drie keer dat ik in de winter naar DE moet, is het ideaal.quote:
Heb ik al gedaan. Zelfs al in de sneeuw gereden.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:54 schreef kwiwi het volgende:
Dat scheelt wel ja.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik maak niet zoveel kilometers per jaar, dus voor die drie keer dat ik in de winter naar DE moet, is het ideaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |