Is ook enige wat je van haar aanwezigheid ziet op welk filmpje of foto ook... Debbie is eigenlijk alleen maar een kussen?quote:Op dinsdag 4 november 2025 04:13 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debby ‘gaat stuk om haar kussens’ bij de foto’s van AM..
Nu met quote😉quote:Op maandag 3 november 2025 22:51 schreef slowie het volgende:
podcast iris en mb:
mb zegt dat ze alles heeft geprobeerd. loslaten, vasthouden, smeken. (Dus het is niet haar keuze geweest om de poly te eindigen?)
mb vindt gelijkwaardigheid heel belangrijk in een relatie. Ze is erachter gekomen dat ze het heel belangrijk vindt dat je hetzelfde in de wedstrijd staat. (ik hoor niks concreets dat/waarom hun relatie niet gelijkwaardig was?)
iris vindt niks lesbisch aan michelle, ziet haar niet op een vrouw vallen. iris: je valt helemaal niet op vrouwen, nee!!
mb ziet haarzelf niet meer verliefd worden op een vrouw of nog een keer in een relatie met een vrouw
op een gegeven moment zegt mb 'met hem? welke hem?' (dus ze zegt eigenlijk dat ze niemand date nu?)
mb doet wel een beetje de moeite om het verstaanbaar/volledig te maken deze keer. verhalen/zinnen afmaken, terugkomen op vragen, structuur erin houden
De podcast luister ik niet maar ook in haar stories is ze van het padje. In alles zo overdreven en aanstellerig.quote:Op dinsdag 4 november 2025 07:39 schreef Lovelii2026 het volgende:
Tien van wil in de laatste podcast die is helemaal van het padje ,
Hetzelfde wou ik ook typen, hoezo verplicht pizza? Waar staat dat dat dat moet?quote:Op dinsdag 4 november 2025 07:46 schreef Lolaliedje30 het volgende:
HVK blij.. ze hoeft maar 3x heen en weer vandaag want Zayn is vrij vandaag. 🎉
Ze kan ook denken goh jammer dat hij vandaag niet lekker kan spelen met andere kinderen dan heb ik even de tijd om de boel te doen in huis en 1op1 tijd met de jongste.
En gossie verplicht pizza vanavond eehhh ze kan toch ook van te voren wat koken en dan opwarmen?
Ze verwijt mensen toch juist dat ze niet elke dag kijken en dus niet echt geïnteresseerd zijn? Knap dat zij vanaf de bank precies de situatie van die mensen weet.quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:08 schreef WinnieWana het volgende:
Sanneke wil graag een sociale huurwoning en ze hebben echt echt een huis nodig want bijna dakloos met baby.
Ook Sanneke te lui om elke dag even te kijken op een website of er nieuwe huurwoningen zijn om op te reageren.
Verkeerd gelezen. Ze reageert dus wel snel. Maar je staat pas 2e als de reageertermijn is verlopen dus.quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:18 schreef LALAA het volgende:
[..]
Ze verwijt mensen toch juist dat ze niet elke dag kijken en dus niet echt geïnteresseerd zijn? Knap dat zij vanaf de bank precies de situatie van die mensen weet.
Ik kan er erg slecht tegen dat ze zo enorm in de slachtofferrol zit, omdat ze straks op straat staan met een baby. Ze heeft dit zelf veroorzaakt door een huurwoning op te zeggen, en in een tijdelijke woning te gaan zitten zonder haar rechten goed uit te zoeken. Daarnaast denk ik, stop met kopen van onnodige zooi, ga werken en huur desnoods particulier. En ik heb het al eerder benoemd, ze kan ook in het huis van haar moeder gaan wonen. Allemaal niet ideaal, maar op straat komen te staan met een baby is gewoon niet waar.
Grappig ook dat ze moet lachen om een tv programma waarin mensen een sterke mening hebben. Heeft ze door wat er in de minuten daarvoor zelf allemaal uit haar mond komt?
Inderdaad, een soepje is zo gemaakt!quote:Op dinsdag 4 november 2025 07:46 schreef Lolaliedje30 het volgende:
HVK blij.. ze hoeft maar 3x heen en weer vandaag want Zayn is vrij vandaag. 🎉
Ze kan ook denken goh jammer dat hij vandaag niet lekker kan spelen met andere kinderen dan heb ik even de tijd om de boel te doen in huis en 1op1 tijd met de jongste.
En gossie verplicht pizza vanavond eehhh ze kan toch ook van te voren wat koken en dan opwarmen?
Verkeerde prioriteiten ook.quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:36 schreef Hope88 het volgende:
Ik doe echt iets verkeerds in mijn opvoeding hoor. Ook ik ben vanavond om 17.45 uur pas thuis van zwemles, maar ik eet nooit pizza dan. M'n arme kinderen met zo'n loedermoeder!
Manmanman, je kan toch even een ovenschotel koken of iets anders makkelijks, want zo'n pizza is ook niet binnen 1 minuut klaar. Warm een pot worteltjes op, gooi aardappeltjes in de airfryer en bak een stuk vlees (vegetarisch in haar geval dan) en binnen kwartier zit iedereen aan tafel. Wat een armoe daar.
Die Iris is bijzonder met zichzelf ingenomen en met Deeeevid. Bizar hoe zij MB ervan wil overtuigen dat ze helemaal niet op vrouwen valt.quote:Op dinsdag 4 november 2025 07:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Nu met quote😉
Rond 27:30 min. zegt MB iets over gelijkwaardigheid, dat dat ontbrak. Geen concrete voorbeelden.
MB doet inderdaad meer moeite. Iris geeft haar niet de kans om uit te praten, die tettert werkelijk door alles heen.
Dat lusten ze niet is haar credo, maar ik denk zelf dat ze het prima vind zo.quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:39 schreef Paardrijden123 het volgende:
Huh waarom zou je verplicht pizza moeten eten omdat het 17.45 uur is? Je kan toch prima een stamppot, pasta of nasi maken en dat opwarmen om 17.45 uur? Ik snap het oprecht niet.
Maar waarom is iedereen voor die mensen de allerliefste?quote:Op dinsdag 4 november 2025 07:09 schreef Muurbloem7 het volgende:
Zie nu een story over Lotte haar Allerliefste chirurg. zeker gesponsord.
Precies, ik heb het ook vaak genoeg druk gehad toen de kids klein waren en sport en werk.quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Wij zitten dinsdag standaard pas om 7 uur aan tafel wegens hobbies en zwemles.. ik kom 18:30 thuis en eigenlijk eten we dan of iets wat ik in de oven kan schuiven wat ik smiddags al klaar heb gezet of als ik daar overdag geen tijd voor heb gehad eten we frietjes uit de airfryer
Maar dat is af en toe niet wekelijks...
En de rest van de week eten we gewoon gezond dus dan is het ook niet zo erg verder...
Bij hvk is het echt gewoon standaard drama
Nou dat dus!!quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:00 schreef Henrike het volgende:
[..]
Hetzelfde wou ik ook typen, hoezo verplicht pizza? Waar staat dat dat dat moet?
Maak een 1 pans gerecht en warm het op.
Als ik dit toch vergelijk met Tamara, die heeft zelfs nog vaak iets warms als lunch en iedere avond een fatsoenlijke maaltijd.
En die herrie daar om 06:00 uur.
Louay die alleen op een trappetje staat, ik werd gek.
Niemand heeft haar verteld dat er mensen zijn die gewoon een baan hebben 🫣quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:39 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Sanneke die zegt dat je af bent als iemand pas na een paar dagen op een huis reageert en niet de hele dag zit te wachten op huizen. Ben blij dat zij niet bepaald wie wel of niet een huis krijgen
Ik heb hem inmiddels ook geluisterd, maar wat een bizar verhaal 😱quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:33 schreef Schevetuin het volgende:
Ik kwam net op insta per toeval iemand in mijn tijdlijn tegen die dus beweert dat iemand haar school heeft geïnformeerd dat zij Roos (op zoek naar Marlotte) zou zijn, maar dat niet is.
Toch ook wel te gek voor woorden dat mensen scholen gaan bellen als je het vermoeden hebt iemand te herkennen toch.
Wel vrienden worden op insta hoor!quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar waarom is iedereen voor die mensen de allerliefste?
Ik heb nu een heel fijne gynaecoloog, waar ik me echt gehoord en gezien voel. Maar om haar nou 'de allerliefste' te noemen. Ze doet haar werk (naar mijn mening) gewoon goed 🤷♀️
Sanneke kan blijkbaar ook niet bedenken dat iemand pas tegen het einde reageert omdat je maar op bijv. max. 2 huizen per keer mag reageren en dus reageert op een huis waar je het meeste kans maakt. Iedereen is dom, behalve Sanneke.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:56 schreef Mirp het volgende:
Och Sanneke Sanneke toch. Hoe durven mensen inderdaad. Werkende mensen misschien wel. Hoe durven zij nou niet hele dagen achter de laptop/telefoon te zitten en in de gaten te houden of er huizen zijn die ze interessant vinden en er metéen op te reageren. Daarvoor gooi je toch alles aan de kant? En jeetje dan ook nog niet eens enthousiast zijn als ze bezichtigen.
In wat voor wereld leeft zij joh. Ik snap echt steeds minder van haar. Maar gelukkig sliep M. wel tot 7:30 vandaag, lekker pik!
En dat na het eerst 9 dagen te hebben gedragen!quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith zegt dat ze 1 keer per week een kleding was draait. Ligt haar kleding dus een hele week te marineren 🤢
Influuuwenser. Hou maar op 😅quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:51 schreef poohenzo het volgende:
demammavan heeft een story geplaatst met daarin een stukje van het luisterboek......ik kan me niet voorstellen dat ik er heel lang naar kan luisteren.
Nou wel goed voor het milieu 😂😂😂😂quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:24 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
En dat na het eerst 9 dagen te hebben gedragen!
Nee hoor, het is echt écht geen samenwerking! Lotte heeft flink gespaard. Daarom vond ze het nog niet zo lang geleden ‘de zachte versie’ van zichzelf, haar lijf. En moest het nu binnen een paar maanden veranderd worden. Omdat ze zo van haar lijf hield dat ze flink spaarde voor haar levens veranderende operatie. Eigenlijk zoals al eerder gezegd precies zoals met het kanteltraject. Dat was ook alleen maar oprecht enthousiasme want levensveranderend. Tot dat ineens een sprookje bleek… 😉quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:22 schreef Tarantelle het volgende:
Het was al te verwachten dat Lotte_Ballijns haar allerliefste chirurg zou gaan ophypen. Ik snap ook niet waarom ze gewoon duidelijk zegt dat het een samenwerking is en ze zeker een deel niet heeft hoeven betalen. Ik vind heel onwaarschijnlijk dat ze, zoals ze roeptoeterde alles uit eigen zak betaalde (ik moet bekennen dat ik dat bij influencers zelden geloofwaardig vind). Dat ze zo'n operatie doet: als je er gelukkiger van wordt, gewoon doen. Maar dat gebrek aan transparantie vind ik echt stuitend.
Zij weet waarschijnlijk niet beter, maar het lijkt me heel vermoeiend om zo te moeten lezen. Misschien dat ze daarom ook die bank niet af komt.quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke kan blijkbaar ook niet bedenken dat iemand pas tegen het einde reageert omdat je maar op bijv. max. 2 huizen per keer mag reageren en dus reageert op een huis waar je het meeste kans maakt. Iedereen is dom, behalve Sanneke.
Waarschijnlijk vooral voor zichzelf terwijl de kinderen weer iets raars krijgen 🤷quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:44 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Jaaaahooeee HVK gaat soep maken!
Zal ze hier mee gelezen hebben?😂😂😂😂
Das voor haar. Niet voor de Kids. Ze heeft zelf regelmatig een goede maaltijd en de Kids droge pasta oidquote:Op dinsdag 4 november 2025 11:44 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Voor zichzelf want ze is niet fit. Voor de kinderen iets maken heeft ze geen tijd voor waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:44 schreef Lolaliedje30 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |