abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219188857
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219188861
… het is en blijft een cheap-ass ding.

Paste niet meer in de titel.
pi_219189066
Debby ‘gaat stuk om haar kussens’ bij de foto’s van AM..
pi_219189068
En ze wordt nu ook een reisbureau? Met haar ‘op zoek naar een echt rustige plek? Ik zoek ze voor je uit’

[ Bericht 2% gewijzigd door Huisopdehoek op 04-11-2025 06:08:29 ]
pi_219189097
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 04:13 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debby ‘gaat stuk om haar kussens’ bij de foto’s van AM..
Is ook enige wat je van haar aanwezigheid ziet op welk filmpje of foto ook... Debbie is eigenlijk alleen maar een kussen?
En wel bijzonder dat AM niet zegt "zo leuk die kussens" dat zegt iemand anders 😂 ze zegt alleen jet is blij... 😂 gelukkig toch iemand die die rotzooi waardeert
pi_219189274
Zie nu een story over Lotte haar Allerliefste chirurg. zeker gesponsord.
pi_219189275
De arts die lotte heeft geopereerd deelt nu haar herstel traject op zijn istagram. Lotte deelt zijn pagina. Erg raar allemaal. Nog nooit een arts dit zien doen. Zit hij om werk verlegen?
pi_219189325
Ik zag een reactie onder Lottes post, van een andere vrouw die al bijna een jaar op de wachtlijst staat voor deze dokter….

Dus dit kan twee kanten op: of ze heeft ook een jaar op de wachtlijst gestaan en die acceptatie die ze preacht is er nooit geweest of ze heeft een samenwerking.
pi_219189370
Tien van wil in de laatste podcast die is helemaal van het padje ,
pi_219189389
https://forum.fok.nl/rde/post_reply/2747133/12/25/219188694

MB noemt inderdaad geen concrete voorbeelden van wat er niet gelijkwaardig is. Ze benoemt wel dat dat er niet was (vanaf 27.30 ong.).
pi_219189394
HVK blij.. ze hoeft maar 3x heen en weer vandaag want Zayn is vrij vandaag. 🎉
Ze kan ook denken goh jammer dat hij vandaag niet lekker kan spelen met andere kinderen dan heb ik even de tijd om de boel te doen in huis en 1op1 tijd met de jongste.
En gossie verplicht pizza vanavond eehhh ze kan toch ook van te voren wat koken en dan opwarmen?
pi_219189399
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 22:51 schreef slowie het volgende:
podcast iris en mb:
mb zegt dat ze alles heeft geprobeerd. loslaten, vasthouden, smeken. (Dus het is niet haar keuze geweest om de poly te eindigen?)
mb vindt gelijkwaardigheid heel belangrijk in een relatie. Ze is erachter gekomen dat ze het heel belangrijk vindt dat je hetzelfde in de wedstrijd staat. (ik hoor niks concreets dat/waarom hun relatie niet gelijkwaardig was?)

iris vindt niks lesbisch aan michelle, ziet haar niet op een vrouw vallen. iris: je valt helemaal niet op vrouwen, nee!!
mb ziet haarzelf niet meer verliefd worden op een vrouw of nog een keer in een relatie met een vrouw

op een gegeven moment zegt mb 'met hem? welke hem?' (dus ze zegt eigenlijk dat ze niemand date nu?)

mb doet wel een beetje de moeite om het verstaanbaar/volledig te maken deze keer. verhalen/zinnen afmaken, terugkomen op vragen, structuur erin houden
Nu met quote😉

Rond 27:30 min. zegt MB iets over gelijkwaardigheid, dat dat ontbrak. Geen concrete voorbeelden.

MB doet inderdaad meer moeite. Iris geeft haar niet de kans om uit te praten, die tettert werkelijk door alles heen.
pi_219189406
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 07:39 schreef Lovelii2026 het volgende:
Tien van wil in de laatste podcast die is helemaal van het padje ,
De podcast luister ik niet maar ook in haar stories is ze van het padje. In alles zo overdreven en aanstellerig.
pi_219189433
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 07:46 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Ze kan ook denken goh jammer dat hij vandaag niet lekker kan spelen met andere kinderen dan heb ik even de tijd om de boel te doen in huis en 1op1 tijd met de jongste.
En gossie verplicht pizza vanavond eehhh ze kan toch ook van te voren wat koken en dan opwarmen?
Hetzelfde wou ik ook typen, hoezo verplicht pizza? Waar staat dat dat dat moet?
Maak een 1 pans gerecht en warm het op.
Als ik dit toch vergelijk met Tamara, die heeft zelfs nog vaak iets warms als lunch en iedere avond een fatsoenlijke maaltijd.
En die herrie daar om 06:00 uur.
Louay die alleen op een trappetje staat, ik werd gek.
pi_219189449
Sanneke wil graag een sociale huurwoning en ze hebben echt echt een huis nodig want bijna dakloos met baby.
Ook Sanneke te lui om elke dag even te kijken op een website of er nieuwe huurwoningen zijn om op te reageren.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  dinsdag 4 november 2025 @ 08:18:17 #16
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_219189494
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2025 08:08 schreef WinnieWana het volgende:
Sanneke wil graag een sociale huurwoning en ze hebben echt echt een huis nodig want bijna dakloos met baby.
Ook Sanneke te lui om elke dag even te kijken op een website of er nieuwe huurwoningen zijn om op te reageren.
Ze verwijt mensen toch juist dat ze niet elke dag kijken en dus niet echt geïnteresseerd zijn? Knap dat zij vanaf de bank precies de situatie van die mensen weet.

Ik kan er erg slecht tegen dat ze zo enorm in de slachtofferrol zit, omdat ze straks op straat staan met een baby. Ze heeft dit zelf veroorzaakt door een huurwoning op te zeggen, en in een tijdelijke woning te gaan zitten zonder haar rechten goed uit te zoeken. Daarnaast denk ik, stop met kopen van onnodige zooi, ga werken en huur desnoods particulier. En ik heb het al eerder benoemd, ze kan ook in het huis van haar moeder gaan wonen. Allemaal niet ideaal, maar op straat komen te staan met een baby is gewoon niet waar.

Grappig ook dat ze moet lachen om een tv programma waarin mensen een sterke mening hebben. Heeft ze door wat er in de minuten daarvoor zelf allemaal uit haar mond komt?
pi_219189518
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 08:18 schreef LALAA het volgende:

[..]
Ze verwijt mensen toch juist dat ze niet elke dag kijken en dus niet echt geïnteresseerd zijn? Knap dat zij vanaf de bank precies de situatie van die mensen weet.

Ik kan er erg slecht tegen dat ze zo enorm in de slachtofferrol zit, omdat ze straks op straat staan met een baby. Ze heeft dit zelf veroorzaakt door een huurwoning op te zeggen, en in een tijdelijke woning te gaan zitten zonder haar rechten goed uit te zoeken. Daarnaast denk ik, stop met kopen van onnodige zooi, ga werken en huur desnoods particulier. En ik heb het al eerder benoemd, ze kan ook in het huis van haar moeder gaan wonen. Allemaal niet ideaal, maar op straat komen te staan met een baby is gewoon niet waar.

Grappig ook dat ze moet lachen om een tv programma waarin mensen een sterke mening hebben. Heeft ze door wat er in de minuten daarvoor zelf allemaal uit haar mond komt?
Verkeerd gelezen. Ze reageert dus wel snel. Maar je staat pas 2e als de reageertermijn is verlopen dus.

Ik denk dat het met dakloos zijn wel meevalt. Maar ik snap ook dat ze een huurwoning willen met rechten.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219189550
Ik doe echt iets verkeerds in mijn opvoeding hoor. Ook ik ben vanavond om 17.45 uur pas thuis van zwemles, maar ik eet nooit pizza dan. M'n arme kinderen met zo'n loedermoeder!
Manmanman, je kan toch even een ovenschotel koken of iets anders makkelijks, want zo'n pizza is ook niet binnen 1 minuut klaar. Warm een pot worteltjes op, gooi aardappeltjes in de airfryer en bak een stuk vlees (vegetarisch in haar geval dan) en binnen kwartier zit iedereen aan tafel. Wat een armoe daar.
pi_219189555
Sanneke roept al een jaar dat ze dakloos worden, tot heden valt het allemaal wel mee dus. Ze zit gewoon weer lekker te zaniken, met alles en iedereen is weer iets mis. Bah.
pi_219189558
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 07:46 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Inderdaad, een soepje is zo gemaakt!
pi_219189569
Huh waarom zou je verplicht pizza moeten eten omdat het 17.45 uur is? Je kan toch prima een stamppot, pasta of nasi maken en dat opwarmen om 17.45 uur? Ik snap het oprecht niet.
pi_219189596
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 08:36 schreef Hope88 het volgende:
Ik doe echt iets verkeerds in mijn opvoeding hoor. Ook ik ben vanavond om 17.45 uur pas thuis van zwemles, maar ik eet nooit pizza dan. M'n arme kinderen met zo'n loedermoeder!
Manmanman, je kan toch even een ovenschotel koken of iets anders makkelijks, want zo'n pizza is ook niet binnen 1 minuut klaar. Warm een pot worteltjes op, gooi aardappeltjes in de airfryer en bak een stuk vlees (vegetarisch in haar geval dan) en binnen kwartier zit iedereen aan tafel. Wat een armoe daar.
Verkeerde prioriteiten ook.
Iedere dag naar die bibliotheek, iedere dag op pad.
Stop uets meer energie in het thuis vermaak van de kinderen. In huis zijn ze niet te houden, nee omdat ze altijd de hort op gaan.
Nu heeft ze maar 2 jongetjes thuis. Zet ze aan de LEGO of iets en kook vast je eten voor vanavond.
En dan die modeshows steeds met de kleding van de tweeling, dat rokje speelt op school toch niet lekker?
Leuk 6 kids maar ze heeft de boel niet op de rit.
pi_219189598
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 07:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Nu met quote😉

Rond 27:30 min. zegt MB iets over gelijkwaardigheid, dat dat ontbrak. Geen concrete voorbeelden.

MB doet inderdaad meer moeite. Iris geeft haar niet de kans om uit te praten, die tettert werkelijk door alles heen.
Die Iris is bijzonder met zichzelf ingenomen en met Deeeevid. Bizar hoe zij MB ervan wil overtuigen dat ze helemaal niet op vrouwen valt.

Ik begreep tussen de regels door dat het niet de keuze van MB was (gesmeekt) en ze spreekt in de verleden tijd over de verliefdheid op Jvp. Over Koen is ze heel positief.

Niet normaal die Engelse toevoegingen van Iris maar ook van MB met haar 'momlife' als ze de kinderen heeft. En wat voor clubhuis is dat in Amsterdam?
pi_219189602
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 08:39 schreef Paardrijden123 het volgende:
Huh waarom zou je verplicht pizza moeten eten omdat het 17.45 uur is? Je kan toch prima een stamppot, pasta of nasi maken en dat opwarmen om 17.45 uur? Ik snap het oprecht niet.
Dat lusten ze niet is haar credo, maar ik denk zelf dat ze het prima vind zo.
Mij maak je niet wijs dat ze alle 6 niks lusten.
Waar die kinderen dan van groeien zou ik niet weten, moeten dannwel tussendoortjes genoeg zijn want ze zien er niet slecht uit.
pi_219189607
Wij zitten dinsdag standaard pas om 7 uur aan tafel wegens hobbies en zwemles.. ik kom 18:30 thuis en eigenlijk eten we dan of iets wat ik in de oven kan schuiven wat ik smiddags al klaar heb gezet of als ik daar overdag geen tijd voor heb gehad eten we frietjes uit de airfryer
Maar dat is af en toe niet wekelijks...
En de rest van de week eten we gewoon gezond dus dan is het ook niet zo erg verder...
Bij hvk is het echt gewoon standaard drama
pi_219189644
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 07:09 schreef Muurbloem7 het volgende:
Zie nu een story over Lotte haar Allerliefste chirurg. zeker gesponsord.
Maar waarom is iedereen voor die mensen de allerliefste?
Ik heb nu een heel fijne gynaecoloog, waar ik me echt gehoord en gezien voel. Maar om haar nou 'de allerliefste' te noemen. Ze doet haar werk (naar mijn mening) gewoon goed 🤷‍♀️
pi_219189736
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 08:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Wij zitten dinsdag standaard pas om 7 uur aan tafel wegens hobbies en zwemles.. ik kom 18:30 thuis en eigenlijk eten we dan of iets wat ik in de oven kan schuiven wat ik smiddags al klaar heb gezet of als ik daar overdag geen tijd voor heb gehad eten we frietjes uit de airfryer
Maar dat is af en toe niet wekelijks...
En de rest van de week eten we gewoon gezond dus dan is het ook niet zo erg verder...
Bij hvk is het echt gewoon standaard drama
Precies, ik heb het ook vaak genoeg druk gehad toen de kids klein waren en sport en werk.
Af en toe iets makkelijks prima,
Maar de schijf van vijf ontbreekt bij haar iedere dag.
Heb het idee dat ze het allemaal toch doet zoals ze zelf wil.
Volgens haar hebben de kinderen 's nachts geen honger.
Ik begrijp ook niet dat ze het plaatst op insta, zou je schamen.
pi_219189745
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 08:00 schreef Henrike het volgende:

[..]
Hetzelfde wou ik ook typen, hoezo verplicht pizza? Waar staat dat dat dat moet?
Maak een 1 pans gerecht en warm het op.
Als ik dit toch vergelijk met Tamara, die heeft zelfs nog vaak iets warms als lunch en iedere avond een fatsoenlijke maaltijd.
En die herrie daar om 06:00 uur.
Louay die alleen op een trappetje staat, ik werd gek.
Nou dat dus!!
Maar nee ze is druk met bezoekjes aan de bieb enzo hè dus dat kan allemaal overdag niet
pi_219189800
Het was al te verwachten dat Lotte_Ballijns haar allerliefste chirurg zou gaan ophypen. Ik snap ook niet waarom ze gewoon duidelijk zegt dat het een samenwerking is en ze zeker een deel niet heeft hoeven betalen. Ik vind heel onwaarschijnlijk dat ze, zoals ze roeptoeterde alles uit eigen zak betaalde (ik moet bekennen dat ik dat bij influencers zelden geloofwaardig vind). Dat ze zo'n operatie doet: als je er gelukkiger van wordt, gewoon doen. Maar dat gebrek aan transparantie vind ik echt stuitend.

Demammavan: voor zover ik begrijp gaat het boek voornamelijk over de negatieve reacties. Hoewel ik deze zeker niet goedkeur (helaas is het een probleem dat zich overal in onze samenleving bevindt), vind ik het ook wel hypocriet. Negatieve reacties worden door influencers ook graag vermarkt, want een aloud adagio: slechte reclame is effectieve reclame geldt ook voor influencing.

De meeste influencers (niet specifiek Annemarie, ze hebben er vrijwel allemaal een handje van) zijn niet te beroerd om af en toe iets lekkers controversieels te posten (ik doe niet aan verjaardagsfeestjes, ik schop tegen het schoolsysteem, ik geef mijn kinderen elke ochtend een pak boter of garnalen mee naar school, mijn kinderen groeien op zonder scherm (wij ouders verdienen ons geld aan ons gezin, maar dat vinden we geen probleem), en mijn kinderen zijn zielig want ze hebben een toetsweek en dat is schadelijk voor kinderen), zodat ze lekker veel engagement krijgen.

Het werkt dus echt twee kanten op, die nare reacties kunnen ook gunstig zijn en er wordt ook wel direct op gestuurd, het zou mensen dus sieren als daar ook over gesproken werd (in het kant van de onzichtbare kant).

Dit schrijf ik zonder het boek van Annemarie gelezen te hebben, dus misschien spreek ik voor mijn beurt.

De enige reden voor mij om het boek te lezen (naast taal- en interpunctiefouten te turven) zou de vraag zijn waarom iemand influencer zou willen zijn. Maar dat antwoord verwacht ik in de bestseller van Annemarie niet te gaan vinden.
pi_219189855
Ik kwam net op insta per toeval iemand in mijn tijdlijn tegen die dus beweert dat iemand haar school heeft geïnformeerd dat zij Roos (op zoek naar Marlotte) zou zijn, maar dat niet is.

Toch ook wel te gek voor woorden dat mensen scholen gaan bellen als je het vermoeden hebt iemand te herkennen toch.
pi_219189890
Sanneke die zegt dat je af bent als iemand pas na een paar dagen op een huis reageert en niet de hele dag zit te wachten op huizen. Ben blij dat zij niet bepaald wie wel of niet een huis krijgen
pi_219190017
demammavan heeft een story geplaatst met daarin een stukje van het luisterboek......ik kan me niet voorstellen dat ik er heel lang naar kan luisteren.
pi_219190065
Och Sanneke Sanneke toch. Hoe durven mensen inderdaad. Werkende mensen misschien wel. Hoe durven zij nou niet hele dagen achter de laptop/telefoon te zitten en in de gaten te houden of er huizen zijn die ze interessant vinden en er metéen op te reageren. Daarvoor gooi je toch alles aan de kant? En jeetje dan ook nog niet eens enthousiast zijn als ze bezichtigen.

In wat voor wereld leeft zij joh. Ik snap echt steeds minder van haar. Maar gelukkig sliep M. wel tot 7:30 vandaag, lekker pik!
pi_219190093
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 09:39 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Sanneke die zegt dat je af bent als iemand pas na een paar dagen op een huis reageert en niet de hele dag zit te wachten op huizen. Ben blij dat zij niet bepaald wie wel of niet een huis krijgen
Niemand heeft haar verteld dat er mensen zijn die gewoon een baan hebben 🫣
pi_219190099
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 09:33 schreef Schevetuin het volgende:
Ik kwam net op insta per toeval iemand in mijn tijdlijn tegen die dus beweert dat iemand haar school heeft geïnformeerd dat zij Roos (op zoek naar Marlotte) zou zijn, maar dat niet is.

Toch ook wel te gek voor woorden dat mensen scholen gaan bellen als je het vermoeden hebt iemand te herkennen toch.
Ik heb hem inmiddels ook geluisterd, maar wat een bizar verhaal 😱
  dinsdag 4 november 2025 @ 10:08:05 #36
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_219190126
AM. Als ik stukjes lees zie ik alleen maar Chatgpt teksten.
En ik kan alleen maar denken je veroorzaakt alles zelf door alles maar online te gooien.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_219190419
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 08:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar waarom is iedereen voor die mensen de allerliefste?
Ik heb nu een heel fijne gynaecoloog, waar ik me echt gehoord en gezien voel. Maar om haar nou 'de allerliefste' te noemen. Ze doet haar werk (naar mijn mening) gewoon goed 🤷‍♀️
Wel vrienden worden op insta hoor!
pi_219190448
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 09:56 schreef Mirp het volgende:
Och Sanneke Sanneke toch. Hoe durven mensen inderdaad. Werkende mensen misschien wel. Hoe durven zij nou niet hele dagen achter de laptop/telefoon te zitten en in de gaten te houden of er huizen zijn die ze interessant vinden en er metéen op te reageren. Daarvoor gooi je toch alles aan de kant? En jeetje dan ook nog niet eens enthousiast zijn als ze bezichtigen.

In wat voor wereld leeft zij joh. Ik snap echt steeds minder van haar. Maar gelukkig sliep M. wel tot 7:30 vandaag, lekker pik!
Sanneke kan blijkbaar ook niet bedenken dat iemand pas tegen het einde reageert omdat je maar op bijv. max. 2 huizen per keer mag reageren en dus reageert op een huis waar je het meeste kans maakt. Iedereen is dom, behalve Sanneke.
pi_219190478
Judith zegt dat ze 1 keer per week een kleding was draait. Ligt haar kleding dus een hele week te marineren 🤢
pi_219190521
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 11:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith zegt dat ze 1 keer per week een kleding was draait. Ligt haar kleding dus een hele week te marineren 🤢
En dat na het eerst 9 dagen te hebben gedragen!
pi_219190541
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 09:51 schreef poohenzo het volgende:
demammavan heeft een story geplaatst met daarin een stukje van het luisterboek......ik kan me niet voorstellen dat ik er heel lang naar kan luisteren.
Influuuwenser. Hou maar op 😅
pi_219190620
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 11:24 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
En dat na het eerst 9 dagen te hebben gedragen!
Nou wel goed voor het milieu 😂😂😂😂
pi_219190623
Jaaaahooeee HVK gaat soep maken!
Zal ze hier mee gelezen hebben?😂😂😂😂
pi_219190676
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 09:22 schreef Tarantelle het volgende:
Het was al te verwachten dat Lotte_Ballijns haar allerliefste chirurg zou gaan ophypen. Ik snap ook niet waarom ze gewoon duidelijk zegt dat het een samenwerking is en ze zeker een deel niet heeft hoeven betalen. Ik vind heel onwaarschijnlijk dat ze, zoals ze roeptoeterde alles uit eigen zak betaalde (ik moet bekennen dat ik dat bij influencers zelden geloofwaardig vind). Dat ze zo'n operatie doet: als je er gelukkiger van wordt, gewoon doen. Maar dat gebrek aan transparantie vind ik echt stuitend.

Nee hoor, het is echt écht geen samenwerking! Lotte heeft flink gespaard. Daarom vond ze het nog niet zo lang geleden ‘de zachte versie’ van zichzelf, haar lijf. En moest het nu binnen een paar maanden veranderd worden. Omdat ze zo van haar lijf hield dat ze flink spaarde voor haar levens veranderende operatie. Eigenlijk zoals al eerder gezegd precies zoals met het kanteltraject. Dat was ook alleen maar oprecht enthousiasme want levensveranderend. Tot dat ineens een sprookje bleek… 😉
pi_219190751
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 11:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sanneke kan blijkbaar ook niet bedenken dat iemand pas tegen het einde reageert omdat je maar op bijv. max. 2 huizen per keer mag reageren en dus reageert op een huis waar je het meeste kans maakt. Iedereen is dom, behalve Sanneke.
Zij weet waarschijnlijk niet beter, maar het lijkt me heel vermoeiend om zo te moeten lezen. Misschien dat ze daarom ook die bank niet af komt.
pi_219190753
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 11:44 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Waarschijnlijk vooral voor zichzelf terwijl de kinderen weer iets raars krijgen 🤷
pi_219190763
Eten we allemaal even beschuit met muisjes; op de nieuwe buik van Lotte!
pi_219190766
quote:
Das voor haar. Niet voor de Kids. Ze heeft zelf regelmatig een goede maaltijd en de Kids droge pasta oid
pi_219190792
Is er iemand die vindt dat de Excel van Judith geld waard is?
pi_219190835
quote:
Voor zichzelf want ze is niet fit. Voor de kinderen iets maken heeft ze geen tijd voor waarschijnlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')