lekker, walnoten en honing erbij. hmmmmquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Geitenkaas vind ik ook wel een dingetje
Wie?quote:
Geitenkaas vind ik prima. Maar ik zou niet voor mijn plezier Gorgonzola en dat soort blauwschimmelkaas gaan eten.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Geitenkaas vind ik ook wel een dingetje
Oh blauwe kaas is echt iets dat ik niet weg krijg. Zo heftig.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geitenkaas vind ik prima. Maar ik zou niet voor mijn plezier Gorgonzola en dat soort blauwschimmelkaas gaan eten.
niet zo nee,quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geitenkaas vind ik prima. Maar ik zou niet voor mijn plezier Gorgonzola en dat soort blauwschimmelkaas gaan eten.
goedenavond.quote:
Max is de Arische jongen?quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:40 schreef Poefbank het volgende:
Max gaat dadelijk uitleggen dat het blanke ras superieur is.
In een pasta of door een quiche ofzo wel okay. Laatst eens een toastje gepakt bij mensen, maar met een flinke slok whisky weggespoeldquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:40 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
niet zo nee,
pasta met gorgonzola en spinazie is echt lekker.
Heb dat keertje moeten eten tijdens een date met haar ouders erbij. Dacht dat ik doodging. Heb t in al mn mondhoeken gehouden en gezegd dat ik even naar wc moest. Zo snel uitgespuugd. Goorste wat ik me kan herinneren idd.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh blauwe kaas is echt iets dat ik niet weg krijg. Zo heftig.
zo is net te sterk ja,quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In een pasta of door een quiche ofzo wel okay. Laatst eens een toastje gepakt bij mensen, maar met een flinke slok whisky weggespoeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |