Ja, groot pakket ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:14 schreef vosss het volgende:
Zoiets ja, maar Etsy is altijd compleet ridicuul met 60+ euro verzendkosten op z'n minst.
Stellingkasten en volgend jaar ga ik plankjes erbij maken aan de muur voor de kleine setjes.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:26 schreef vosss het volgende:
Hebben jullie allemaal hele grote vitrinekasten of wat?
Ik ben bij zakje 18. Nu mis ik een 3x3 plate terwijl er 2x4 gladde plate inzit die er niet inhoort.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:31 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Enterprise is binnen
Vanavond unboxen (komt op TikTok, speciaal voor mijn leerlingen), en daarna komende dagen genieten van het bouwen![]()
Stellingkasten? Heb jij de lego in de garage staan of wat???quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Stellingkasten en volgend jaar ga ik plankjes erbij maken aan de muur voor de kleine setjes.
Nee hoor. Niet elke stellingkast is hetzelfde he.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Stellingkasten? Heb jij de lego in de garage staan of wat???
Pics dan aub.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet elke stellingkast is hetzelfde he.
LEGO speelt slim in op het WK volgend jaar.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:40 schreef TLC het volgende:
In het nieuwe jaar kun je Lionel Messi en Cristiano Ronaldo van Lego gaan bouwen, de wereldbeker trouwens ook, kortom Lego gaat op de voetbaltour.
Geen voetbalfan maar die wordcup is mooi.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:40 schreef TLC het volgende:
In het nieuwe jaar kun je Lionel Messi en Cristiano Ronaldo van Lego gaan bouwen, de wereldbeker trouwens ook, kortom Lego gaat op de voetbaltour.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 4 december 2025 18:38 schreef exode het volgende:
Daar gaat mijn geld weer:
https://www.lego.com/nl-nl/product/shopping-street-11371
Ik vind hem leuk
Van t weekend aan beginnenquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:13 schreef vosss het volgende:
Notre dame is af. Dat was tamelijk wat werk
leuk, maar tegelijkertijd ook heel vreemd/apart om in de stijl van de modulaire huisjes te hebbenquote:Op donderdag 4 december 2025 18:38 schreef exode het volgende:
Daar gaat mijn geld weer:
https://www.lego.com/nl-nl/product/shopping-street-11371
Ik vind hem leuk
Ik heb uiteindelijk wel een setje (Lego Botanical: Chrysantium) bij Lightmybricks besteld en een setje via Amazon van het merk Brickbling om te kijken wat de verschillen zijn in bouwervaring en kwaliteit. Voor LightMyBrick had ik wel gewoon een besteloverzicht wat je terug kan zien in je bestelgeschiedenis als je een account bij ze hebt. Heeft wel volgens mij een week geduurd qua levering. Dat lichsetje van BrickBling was eerder binnen dus die heb ik in elkaar gezet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:15 schreef bleiblei het volgende:
Iemand hier die met black friday bij light my bricks besteld heeft? Vorige keer dat ik er bestelde was communicatie erg ok. Maar dit keer heb ik alleen een dankmailtje van de eigenaar gehad dat ze zoveel verkocht hebben en een mailtje waarin staat dar ze een pre-order verstuurd hebben die inderdaad in de bestelling zat, maar 5% is van wat ik besteld heb.
Verder nix geen overzicht met "dit heb je besteld & betaald" of iets anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |