https://www.bricktastic.n(...)nt-in-februari-2026/quote:Op woensdag 19 november 2025 12:04 schreef exode het volgende:
De geruchten zijn sterk dat er in februari een Golden Retriever pup uitkomtWij hopen in maart een echte Golden retriever puppy te verwelkomen dus die moeten we hebben. Nog geen beeldmateriaal gelekt volgens mij.
Ja, die had ik gezienquote:Op woensdag 19 november 2025 13:45 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.bricktastic.n(...)nt-in-februari-2026/
Had je tot vannacht moeten wachtenquote:Op woensdag 19 november 2025 14:55 schreef vosss het volgende:
Ok ik heb dat kasteel maar gewoon besteld. Heb ik in elk geval iets om handen de komende tijd iets wat ik op tempo loeloe kan doen en weg kan schuiven zodra mijn oog niet meer wil of te veel zeer doet.
Denk dat ik hier stiekem best lang over ga doen voor ik hem af heb.
Hoezo? Hij was 169,99 en is nu 181,99.quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Had je tot vannacht moeten wachten. Maar ga je zeker veel lol aan beleven. Super toffe set
.
Oh, dacht dat je Lion Knights Castle gekocht had. Die is over 21min 80 euro goedkoper. Maar welk kasteel heb je gekocht dan?quote:Op vrijdag 21 november 2025 23:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo? Hij was 169,99 en is nu 181,99.
ik heb nog niet echt gekeken naar de volgende rondesquote:Op vrijdag 21 november 2025 22:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Had je tot vannacht moeten wachten. Maar ga je zeker veel lol aan beleven. Super toffe set
.
Maareh, van alle open bricklink designer rondes die nu open staan. Waar zitten jullie op te azen?
Ik vind deze wel echt super gaaf:
[ afbeelding ] ik blijf gewoon een zwak hebben voor pirates.
En uit serie 9 die afgelopen week bekend is gemaakt, heb ik een zwak voor deze:
[ afbeelding ]
Denk dat deze met wat aanpassing super mooi past in het kerst"dorp".
De sets t/m oktober '26 zijn hier te vinden:
https://www.bricklink.com/v3/designer-program/main.page (en voor de duidelijkheid, dit is echte lego. Je betaalt aan lego en krijgt het opgestuurd door lego).
Dezequote:Op vrijdag 21 november 2025 23:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je Lion Knights Castle gekocht had. Die is over 21min 80 euro goedkoper. Maar welk kasteel heb je gekocht dan?
Ik wil alleen sets die bij mijn paddenstoelen dorp passen maar die komen er zelden.quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
.
Maareh, van alle open bricklink designer rondes die nu open staan. Waar zitten jullie op te azen?
Ik vind deze wel echt super gaaf:
[ afbeelding ] ik blijf gewoon een zwak hebben voor pirates.
En uit serie 9 die afgelopen week bekend is gemaakt, heb ik een zwak voor deze:
[ afbeelding ]
Denk dat deze met wat aanpassing super mooi past in het kerst"dorp".
De sets t/m oktober '26 zijn hier te vinden:
https://www.bricklink.com/v3/designer-program/main.page (en voor de duidelijkheid, dit is echte lego. Je betaalt aan lego en krijgt het opgestuurd door lego).
zelf makenquote:Op zaterdag 22 november 2025 08:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil alleen sets die bij mijn paddenstoelen dorp passen maar die komen er zelden.
4x puntenquote:Op zaterdag 22 november 2025 10:45 schreef exode het volgende:
Heel lang getwijfeld, maar nu met Insider weekend en 4x punten op deze set overstag gegaan: Willy Wonka besteldDe gwp is ook erg leuk, een warme chocolademelk kraam voor ons Kerstdorp.
En bij Bol de Harry Potter adventskalender en Frozen adventskalender voor de kinderen besteld.
Blut
natuurhistorie museum heb je al?quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
4x punten. Verdubbelen ze nog een keer extra op de wonka-set?
Ik was chagrijnig gisteravond, dus heb om 0:00 de jazzclub besteld voordat ie eruit gaat. Nu Tudorhouse nog en ik ben weer een maandje bij met de Modulars
.
Ja, ik was ook verbaasd, volgens mij de enige set met 4x puntenquote:Op zaterdag 22 november 2025 11:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
4x punten. Verdubbelen ze nog een keer extra op de wonka-set?
Ik was chagrijnig gisteravond, dus heb om 0:00 de jazzclub besteld voordat ie eruit gaat. Nu Tudorhouse nog en ik ben weer een maandje bij met de Modulars
.
Bricktastic.nl kijk ik regelmatig die zijn goed op de hoogte.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:15 schreef vosss het volgende:
@:bleiblei hoe wist jij op voorhand van die aanbieding?
Werd/wordt zoiets vooraf aangekondigd ergens en zo ja waar?
Dat is best een leuke set om te bouwenquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:16 schreef Troel het volgende:
Ik ben toch maar overstag gegaan en heb de Milkyway zojuist besteld.
Officieel niet, maar die aanbiedingen 'lekken' altijd uit, hier bijvoorbeeld https://nl.pepper.com/aan(...)0305-of-71799-378729quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:15 schreef vosss het volgende:
@:bleiblei hoe wist jij op voorhand van die aanbieding?
Werd/wordt zoiets vooraf aangekondigd ergens en zo ja waar?
Nouja, ik vind hem ook wel mooi om echt op te hangen, daar keek ik ook naar.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is best een leuke set om te bouwenHad laatst die Hokusai Grote Golf, maar dat was echt een extreem saaie set om te bouwen.
[..]
Officieel niet, maar die aanbiedingen 'lekken' altijd uit, hier bijvoorbeeld https://nl.pepper.com/aan(...)0305-of-71799-378729
Jep. Van de hele reeks heb ik alleen de bioscoop en de diner niet, want imho lelijk. En de detective/pooldinges niet omdat ik toen ff een lego dipje had. Rest wel. Heb jij je hele reeks nog compleet?quote:
Bricktastic idd. Die is voor Nederland tot nu toe het best geinformeerd geblekenquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:21 schreef exode het volgende:
[..]
Bricktastic.nl kijk ik regelmatig die zijn goed op de hoogte.
tudor en natuurhistorie museum moet ik nog halen, volgens mij heb ik verder ze allemaalquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jep. Van de hele reeks heb ik alleen de bioscoop en de diner niet, want imho lelijk. En de detective/pooldinges niet omdat ik toen ff een lego dipje had. Rest wel. Heb jij je hele reeks nog compleet?
Ben wel benieuwd naar de volgende. Tudorhouse vind ik zo vanaf de foto's wel weer een hele mooie. Vond de jazzclub mwah en museum redelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |