Wat is er mis met dat torso dan?quote:Op woensdag 5 november 2025 11:03 schreef exode het volgende:
Lego stuurt me een nieuwe torso toe van de Upscaled Kerstman. Ben erg benieuwd of die beter is. Lees zoveel klachten online.
Ik ben overigens aan het lezen in 'Lego, het verhaal van het speelgoed van de eeuw.' Totnogtoe erg interessant en vooral verbazingwekkend dat het hele succes begonnen is met het kopieren van een Engelse speelgoedmaker. Lego die alles aanklaagt wat maar enigzins lijkt.
Het wit is roze en de print zit niet recht.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat torso dan?
Oh, maar je bedoeld dan het blokje in het midden, met die print. Ik dacht het hele torsoquote:Op woensdag 5 november 2025 12:13 schreef exode het volgende:
[..]
Het wit is roze en de print zit niet recht.
Nee, maar dat is geen blokje, een behoorlijk groot blok. Het ziet er iig niet mooi uit, slordig.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh, maar je bedoeld dan het blokje in het midden, met die print. Ik dacht het hele torso.
Oh tof zegquote:Op woensdag 5 november 2025 15:01 schreef exode het volgende:
Wij zijn begonnen met Kerstbouwen![]()
De upscaled Kerstman en Home Alone zijn gebouwd. Komene dagen set voor set naar beneden halen van zolder en bouwen. Wij bouwen altijd eerst alle sets, zetten ze neer en gaan er dan omheen bouwen. Wie weet dit jaar weer een skipiste. Meestal zijn we 1 dag voor Kerst helemaal klaar![]()
Dit was vorig jaar (een deel ervan, ik denk dat je de helft ziet op deze foto)
[ afbeelding ]
Mijn vrouw wil deze hebben. Al lang ik niet zeggen dat deze set ook maar halfredelijk geprijsd is.quote:Op donderdag 6 november 2025 15:55 schreef Ama het volgende:
Ik zie de laatste dagen weer veel aankondigingen voorbij komen van nieuwe sets in 2026. Zo komt er in november dit jaar nog een grote set van Star Trek en uit de bloemenlijn komt er een bos met tulpen.
En zo is er nog veel meer maar wellicht deel ik later wel even foto's van dingen die ik zelf ook wil.
Oke toch even info over de Star Trek set voor de liefhebber: https://www.bricktastic.n(...)terprise-ncc-1701-d/
[ afbeelding ]
Ik heb er persoonlijk niks mee maar ik dacht het is volgens mij wel leuk voor de liefhebber dat er eindelijk een keer iets is van Star Trek dus ik deel het even.quote:Op donderdag 6 november 2025 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn vrouw wil deze hebben. Al lang ik niet zeggen dat deze set ook maar halfredelijk geprijsd is.
@:Lokasenna
Moet helaas hard werken voor mijn geld, dus dit zit er niet in als cadeau.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb er persoonlijk niks mee maar ik dacht het is volgens mij wel leuk voor de liefhebber dat er eindelijk een keer iets is van Star Trek dus ik deel het even.
Maar goed @:kaneelstokje hij komt mooi voor kerst uit.![]()
Echt prachtig, jouw kerstwereld! Zoiets zou ik zo graag willen, maar met een kat die minstens zo enthousiast wordt van lego als ik, ben ik gedwongen mijn sets in de wandkast te presenteren, waardoor je minder dat dorpsgevoel hebt. (En ik hrb veeeeeel minder sets dan jijquote:Op donderdag 13 november 2025 17:05 schreef exode het volgende:
Het is zover, we zijn begonnen met Kerstbouwen, eigenlijk later dan gepland dus ben erg benieuwd of het Kerstdorp op tijd afkomt. Tussendoor ook de modulaire gebouwen afbreken en in zakjes op zolder zetten. Die moeten plaatsmaken voor de Kerstbouw gebouwen.
Wel heerlijke klusjes voor tussendoor.
Ja ik vrees dat zoiets met mijn kat ook geen lang leven heeft hier. Ik vind het al heel wat dat mijn bos met LEGO bloemen nog steeds staat en in de keuken dat setje met die blauwe en gele kleine plantjes.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Echt prachtig, jouw kerstwereld! Zoiets zou ik zo graag willen, maar met een kat die minstens zo enthousiast wordt van lego als ik, ben ik gedwongen mijn sets in de wandkast te presenteren, waardoor je minder dat dorpsgevoel hebt. (En ik hrb veeeeeel minder sets dan jij)
Ik heb geloof ik nog steeds niet alle stukjes van mijn mooie boeket teruggevondenquote:Op vrijdag 14 november 2025 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik vrees dat zoiets met mijn kat ook geen lang leven heeft hier. Ik vind het al heel wat dat mijn bos met LEGO bloemen nog steeds staat en in de keuken dat setje met die blauwe en gele kleine plantjes.
Denk dat mijn redding is dat er twee waxinelichtjes naast staan en die staan savonds vaak wel aan en is ze bang voor dus ze komt overdag ook nooit meer op die kast eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog steeds niet alle stukjes van mijn mooie boeket teruggevonden![]()
Staat nu in de bijkeuken bovenop de wasmachine/droogtrommel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |