Als ik er aan begin kom ik er vanzelf achter of ik het wat vind.quote:Op maandag 3 november 2025 19:35 schreef kree het volgende:
[..]
als je van een slap en voorspelbaar verhaal houdt. tja dan is het een aanrader. Ik denk niet echt iets voor mij.
Tis haast beetje als hoe heet ie. die Lionall films (schrijf je dat zo). pa die het voor zijn dochter opneemt, jullie weten wel wat ik bedoel.
Alleen dan heel kut uitgevoerd en een verhaal wat nergens op slaat.
Ik weet niet? Vertel?quote:Op maandag 3 november 2025 19:36 schreef kree het volgende:
hoe heten die films nou joh van hem, die waren nog wel te pruimen, maar hij werd wel karakter in dat soort films en wist je het alweer.
opzich is dat een goeie insteek, als je hem kijkt laat weten wat jij ervan vind.quote:Op maandag 3 november 2025 19:36 schreef maily het volgende:
[..]
Als ik er aan begin kom ik er vanzelf achter of ik het wat vind.
van wie?quote:Op maandag 3 november 2025 19:36 schreef kree het volgende:
hoe heten die films nou joh van hem, die waren nog wel te pruimen, maar hij werd wel karakter in dat soort films en wist je het alweer.
ja joh kan ff niet op die naam komen, tis serie van zelfde idee films. altijd zelfde concept. Jullie weten wel welke ik bedoel, hij is daar altijd de bezorgde papa in.quote:
Ik heb werkelijk geen flauw idee.quote:Op maandag 3 november 2025 19:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja joh kan ff niet op die naam komen, tis serie van zelfde idee films. altijd zelfde concept. Jullie weten wel welke ik bedoel, hij is daar altijd de bezorgde papa in.
Is dus maar afwachten. Maar meestel niet met mini seriesquote:Op maandag 3 november 2025 19:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb 'm al uit, maar hoop op een S2 ..... maar dat is nog niet bekend
als iemand het noemt zeg ik ohja die. LOL. wacht ga ff goed nadenken.quote:Op maandag 3 november 2025 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee.
Anders even AI vragen.
er wordt nog gewacht op de reacties las ikquote:Op maandag 3 november 2025 19:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is dus maar afwachten. Maar meestel niet met mini series
Ah logisch ook wel..quote:Op maandag 3 november 2025 19:39 schreef maily het volgende:
[..]
er wordt nog gewacht op de reacties las ik
Ooo. Liam Neeson.quote:Op maandag 3 november 2025 19:40 schreef kree het volgende:
Owhja. "Taken". naja de serie van films dus en nog een paar met zelfde idee die ervan zijn.
die bedoelde ik jahquote:Op maandag 3 november 2025 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ooo. Liam Neeson.
Nou, die speelde niet bepaald de bezorgde papa hoor. Dat was wel even een niveautje dieper.
tis wss te vinden. LOL. tis de goeie vraag stellen aan google of chatgtpquote:
Nee mag niet aan AIquote:Op maandag 3 november 2025 19:50 schreef kree het volgende:
[..]
tis wss te vinden. LOL. tis de goeie vraag stellen aan google of chatgtp
"Time lapse."quote:Op maandag 3 november 2025 19:50 schreef kree het volgende:
[..]
tis wss te vinden. LOL. tis de goeie vraag stellen aan google of chatgtp
google zegt "time Lapse"quote:Op maandag 3 november 2025 19:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee nee, als je tegen AI bent mag dit ook niet
quote:Op maandag 3 november 2025 19:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Time lapse."
Niets te danken.
Nee die is het nietquote:
haha ja die ja, ook wel oke eigenlijk, althans stukken beter als wat ik nu kijk. wat een bagger.quote:Op maandag 3 november 2025 19:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Time lapse."
Niets te danken.
je kijkt het nog steeds?quote:Op maandag 3 november 2025 19:51 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja die ja, ook wel oke eigenlijk, althans stukken beter als wat ik nu kijk. wat een bagger.
wel die ik bedoelde na de trailer te kijken...?quote:
Ja dat weet ik dus niet meer....quote:Op maandag 3 november 2025 19:52 schreef kree het volgende:
[..]
wel die ik bedoelde na de trailer te kijken...?
Maar welke bedoelde jij? want fan van het genre
eerste twee ken ik die laatste niet? aanrader?quote:Op maandag 3 november 2025 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Time Lapse (2014)
• Plot: Drie huisgenoten vinden een camera die elke dag een foto maakt van hun woonkamer — maar van exact 24 uur in de toekomst.
• Genre: Sci-fi, thriller
• Thema’s: Tijdreizen, hebzucht, paranoia
• Waarom interessant: Ze proberen de toekomst te manipuleren, maar raken verstrikt in hun eigen keuzes en conflicten.
Minority Report (2002)
• Plot: In een toekomst waarin misdaden worden voorspeld, gebruikt de politie visuele data van “precogs” om arrestaties te doen vóórdat de misdaad plaatsvindt.
• Camera-element: Geen klassieke fotocamera, maar wel visuele voorspellingen van toekomstige gebeurtenissen.
• Regisseur: Steven Spielberg
Strange Days (1995)
• Plot: Een ex-agent verkoopt illegale opnames van mensen hun herinneringen en ervaringen, opgenomen via een futuristisch apparaat.
• Toekomstbeeld: De film speelt zich af rond de millenniumwisseling en onderzoekt hoe technologie herinneringen en waarneming beïnvloedt.
Bron: Copilot AI
Ik vraag dat wel even.quote:Op maandag 3 november 2025 19:53 schreef kree het volgende:
[..]
eerste twee ken ik die laatste niet? aanrader?
nou zoek meer naar wie hem hier dan gezien heeft.... ipv dus AI te vragenquote:
zag je edit.quote:
Maar ik heb die films volgens mij niet gezien. Dus van mij geen mening. Misschien van een ander? Wellicht meer kans in het film forum? Als die er is?quote:Op maandag 3 november 2025 19:56 schreef kree het volgende:
[..]
zag je edit.
Hahaha. maar idd wat jullie er zelf van vonden dus, daar meer benieuwd naar als wat een AI zegt
Films & Seriesquote:Op maandag 3 november 2025 19:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar ik heb die films volgens mij niet gezien. Dus van mij geen mening. Misschien van een ander? Wellicht meer kans in het film forum? Als die er is?
ik ben niet benieuwd he want kan er geen waarde aan geven. Wat een AI zegt wat jullie kopiëren.quote:
En de pliesiequote:Op maandag 3 november 2025 19:58 schreef maily het volgende:
[..]
Jouw gesprek met die klojo en hulpverleners?
En nu?
vertel? wat de meerderheid post. en hoewel dat een herhaling is van wat er meer gepost is geeft ie weer?quote:
quote:Op maandag 3 november 2025 20:04 schreef kree het volgende:
nipt zal ik het restje van "trap" maar afkijken dan.... zover gekomen al he.
het kan me niet echt boeien eigenlijk, ik vind het maar bagger en een standaard verhaal, niks dieper gaans erin ook.quote:
soms heb je dat hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |