@Tagliano kan dat ook.quote:Op maandag 3 november 2025 17:22 schreef Zipportal het volgende:
Hup Gary Anderson, Niko Springer, Beau Greaves
@:de_boswachter
Graag reeksen. @:coco
Afgevinkt.quote:Op maandag 3 november 2025 17:22 schreef Zipportal het volgende:
Hup Gary Anderson, Niko Springer, Beau Greaves
Graag reeksen. @:coco
Wessel eraf met 130 gemiddeld, eerste voorspelling.quote:Op maandag 3 november 2025 17:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat een waanzinnige loting weer
Van Veen, Rock, Nijman
Van Gerwen, Anderson, Greaves, Springer
@:Mani89 THOUGHTS?
Luguberquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
1 otter voor jou.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Verliezen van Bellmontquote:
#werkenbijdenosquote:Michael van Gerwen komt later op zaterdagavond nog in actie. Hij speelt tegen de Engelsman Beau Greaves.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:06 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Voorproefje voor vanavond. HUP BO@:zipportal
quote:
Cam Crabtree?quote:Cam Crabtree,Eng 5 Jon.Clayton,Wal,6 1
hEb heT moEiLiJK oM 1 uuRquote:Op zaterdag 8 november 2025 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wil net doen alsof hij een topsporter is maar heeft het dan over ‘een bodem leggen’
Die laat zich qua kleding adviseren door dezelfde persoon die hem adviezen geeft over de belastingpapieren.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:26 schreef wimderon het volgende:
Koos hep weer inkopen gedaan op de markt.
[ afbeelding ]
Lekker friet in zijn reet douwen, smerig hoerenjong dat het isquote:Op zaterdag 8 november 2025 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dan vervolgens praten alsof hij 20 pils gaat wegtikken.
[ afbeelding ]
Ben jij wel lekker bij je hoofd of zo.quote:Op zondag 9 november 2025 07:28 schreef de_boswachter het volgende:
Floptoernooi met al die nobuddies. WIJ eisen Jurmeen.
quote:Op zondag 9 november 2025 14:18 schreef TjjWester het volgende:
Wie is deze kale knakker? Ik mag hopen dat hij niet de nieuwe MC is.
Zou zomaar eens kunnen van wel.quote:Op zondag 9 november 2025 14:18 schreef TjjWester het volgende:
Wie is deze kale knakker? Ik mag hopen dat hij niet de nieuwe MC is.
Lewis jones.quote:
Die heeft ook een speer tussen de benen. 100 procent.quote:Op zondag 9 november 2025 22:21 schreef Wertha het volgende:
Greaves meteen met het betere speerwerk.
A. Nito van de Pasquote:Op zondag 9 november 2025 22:33 schreef Wertha het volgende:
Oeeeh ja, de enige echte WK loting uitzending!![]()
![]()
Genieten én ergeren. Want we krijgen ook meer wedstrijden tussen nobuddies.quote:Op zondag 9 november 2025 22:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Meer zin in het WK dan ooit. 128 deelnemers, 1 miljoen voor de winnaar, spelers als Harrysson / Greaves / Manby bij de qualifiers. Veel revelaties dit jaar. Het wordt genieten.
Imperfectie hoort ook bij het leven. Ik gooi zelf Eredivisie en kijk in het weekend NDB Super League in de kroeg, hier. Dan zie je af en toe ook genoeg bagger.quote:Op zondag 9 november 2025 22:40 schreef Wertha het volgende:
[..]
Genieten én ergeren. Want we krijgen ook meer wedstrijden tussen nobuddies.
Dat is niet helemaal waar. Die 32 wedstrijden extra zijn allemaal spelers die momenteel top 32 staan. Wel tegen nobuddies, dus het zullen niet de spannendste potjes zijn, maar normaal ook niet heel slechte wedstrijdenquote:Op zondag 9 november 2025 22:40 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat zijn eigenlijk de leukste wedstrijden.quote:Op zondag 9 november 2025 22:40 schreef Wertha het volgende:
[..]
Veel plezier met Mansell tegen de nieuwste verrassingsfilippijnquote:Op zondag 9 november 2025 22:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat zijn eigenlijk de leukste wedstrijden.
Dat is de instelling maat. Nog effe volhouden. Hopelijk blijft @Poepz0r weg.quote:Op zondag 9 november 2025 22:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Meer zin in het WK dan ooit. 128 deelnemers, 1 miljoen voor de winnaar, spelers als Harrysson / Greaves / Manby bij de qualifiers. Veel revelaties dit jaar. Het wordt genieten.
@MvgGodquote:Op maandag 10 november 2025 03:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is de instelling maat. Nog effe volhouden. Hopelijk blijft @:poepz0r weg.
Lukequote:Op maandag 10 november 2025 10:20 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
In de OP ermee. @:coco
Toch ben ik ook wel verrast. Springer had voor dit toernooi volgens mij nog geen TV-duels gewonnen.quote:Op maandag 10 november 2025 12:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)mer-56-van-de-wereld
Werken bij de NOS. Denken dat een zege van Springer een verrassing is, en dat baseren op de wereldranglijst.
Na zoveel jaar levenservaring ken je de NOS toch wel? Scorebordjournalisten werken daar.quote:Op maandag 10 november 2025 12:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)mer-56-van-de-wereld
Werken bij de NOS. Denken dat een zege van Springer een verrassing is, en dat baseren op de wereldranglijst.
We dringen er niet op aanquote:Op maandag 10 november 2025 20:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ron Meulenkamp gaat een comeback maken
120 kg?quote:Op maandag 10 november 2025 20:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ron Meulenkamp gaat een comeback maken
Free Mark David Chapman.quote:Op maandag 10 november 2025 20:43 schreef Wereldgozer het volgende:
Dobbie met weer een nog saaier opkomstnummer @:mani89
Mocht u haar niet kennen:quote:Op maandag 10 november 2025 21:14 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Ik denk bij het horen van de naam Alexis Toylo continu aan de naam Alexis Texas![]()
.
Er is iets net niet helemaal okee met die knieënquote:Op maandag 10 november 2025 21:19 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mocht u haar niet kennen:
[ afbeelding ]
Ja daar ging ze lek.quote:Op maandag 10 november 2025 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is iets net niet helemaal okee met die knieën
De rest geloof ik ook wel verder.quote:Op maandag 10 november 2025 21:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
een fijne powernap allemaal de komende 40 minuten
Kijk je nu Shawshank redemption?quote:Op maandag 10 november 2025 21:48 schreef Wertha het volgende:
"Zo, ik kan wel even darten gaan kijken!"
* Wertha ziet Alexis Toylo.
"Change of plans!"
Hoeveel 9 darters heeft die gegooid?quote:Op maandag 10 november 2025 21:19 schreef Kopiko het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is geil. Dikke poten onder de pisbak genot.quote:Op maandag 10 november 2025 21:19 schreef Kopiko het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is nog bij lange na geen man.quote:Op maandag 10 november 2025 22:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jurjen is een lulletje rozenwater
Even bezig geweest met wat aankopen voor mijn appartement.quote:Op maandag 10 november 2025 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kijk je nu Shawshank redemption?
Door al die chatgpt dartsnieuws meuk kan ik nauwelijks vinden of er echt iets gebeurt. Op de camera zie ik in ieder geval niks gebeuren, behalve dat Geurnie heul boos is en iets vraagt aan Kirk. Maar dat kan net zo goed een vraag zijn wat Tsjechië nou precies is.quote:Op maandag 10 november 2025 22:15 schreef TjjWester het volgende:
Is de Daryl Gurney rel de moeite waard?
Bellmont? Ik kijk niet.quote:Op maandag 10 november 2025 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is tijd voor een écht onrustige huid
In Ron zijn hoofd is het eeuwig Sesamstraatquote:Op maandag 10 november 2025 22:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ron vindt dat ie komende zaterdag bij de NL/BE qualifier bij de top 4 kanshebbers hoort.
Hij kan het wel. Er zit alleen een vreemde stoei in zijn worp. Hoe je het noemen wil. Het is strak, maar het schiet van links naar rechts. Net te weinig controle.quote:
Er zit heel veel potentie in die arm dat zie je aan alles, zo makkelijk. Maar ja blijft lastig met die afstand naar het vaste land.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij kan het wel. Er zit alleen een vreemde stoei in zijn worp. Hoe je het noemen wil. Het is strak, maar het schiet van links naar rechts. Net te weinig controle.
1800000000000000000000000000quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Beau Greaves komt terug van een 3-0 achterstand tegen Springer en wint nu met 3-5
Gaat ie Springen??quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niko gaat zich zo van kant maken
Mag Greaves dan door?quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niko gaat zich zo van kant maken
Vincent ging het in zijn podcastje over de politiek hebbenquote:
Zullen wel diensten tegenover moeten staan ja.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:14 schreef Anneloos het volgende:
[ afbeelding ]
Ongestoord darts kijken
Nieuw behang in de woonkamer?quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zullen wel diensten tegenover moeten staan ja.
Dit is geilquote:Op dinsdag 11 november 2025 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat hij nu net aan de verkeerde kant van de streep zit?quote:Op dinsdag 11 november 2025 23:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Goede reminder om Gian niet in spelletjes te spelen.
Ik zou hem wat dat betreft ook niet kiezen bij de PC Finalsquote:Op woensdag 12 november 2025 10:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Omdat hij nu net aan de verkeerde kant van de streep zit?
Ik sta tot zijn dienstquote:Op dinsdag 11 november 2025 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het schema van vanavond valt wel in het niet bij het geweld van morgenquote:Op woensdag 12 november 2025 17:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vanavond niet tot 10 uur wachten voor een potje wat er toe doet, genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |