Dat heb je als je midden in de nacht een spoedje hebt naar het kleine kamertjequote:Op maandag 3 november 2025 15:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klinkt echt niet goed hema.
Ja, hier ben ik het mee eens. Dit is echt niet goed.quote:Op maandag 3 november 2025 15:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik voel
Morgen moet je nog thuisblijven
Je moet echt nog thuisblijvenquote:Op maandag 3 november 2025 15:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat heb je als je midden in de nacht een spoedje hebt naar het kleine kamertje
Dat is strategie van Justin. Hij weet dat bolken nu geen zin heeft, doet een powernap en slaat toe als straks iedereen aan het eten is.quote:
Ik werk al thuisquote:Op maandag 3 november 2025 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet echt nog thuisblijven
Anders verspreidt je al die bacteriën.
Denk het niequote:Op maandag 3 november 2025 15:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is strategie van Justin. Hij weet dat bolken nu geen zin heeft, doet een powernap en slaat toe als straks iedereen aan het eten is.
Dan ben je te druk met poetsenquote:
Hoe oud zijn je kinderen nu?quote:
Owwwquote:
Snel in de herkansing?quote:Op maandag 3 november 2025 15:18 schreef hemarookworst het volgende:
Baalweekend wel, wou iets doen met iemand die ik lang niet had gezien, maar voelde me te beroerd
Aahquote:Op maandag 3 november 2025 15:18 schreef hemarookworst het volgende:
Baalweekend wel, wou iets doen met iemand die ik lang niet had gezien, maar voelde me te beroerd
Nou normaal..quote:Op maandag 3 november 2025 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ik komend weekend weer normaal ben
Jao dat zal, gelukkig is de jongste al een tijdje uit de luiers moet nog eens kijken waar ik 3 maandboxen Pampers terug kan brengen zonder bonquote:Op maandag 3 november 2025 15:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Owww
Dan moeten de dure periodes nog komen
Wanneer gaan jullie de bloemetjes buiten zetten samen ?quote:
Als het weer niet meer deprimerend isquote:Op maandag 3 november 2025 15:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie de bloemetjes buiten zetten samen ?
duurt nog effquote:Op maandag 3 november 2025 15:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als het weer niet meer deprimerend is
quote:Op maandag 3 november 2025 15:20 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Jao dat zal, gelukkig is de jongste al een tijdje uit de luiers moet nog eens kijken waar ik 3 maandboxen Pampers terug kan brengen zonder bon
Je moet zelf de slingers ophangen hèquote:Op maandag 3 november 2025 15:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als het weer niet meer deprimerend is
Ja ik ga zelf ook wel weg, maar hema vond het te grijs en grauwquote:Op maandag 3 november 2025 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet zelf de slingers ophangen hè
quote:Op maandag 3 november 2025 15:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik ga zelf ook wel weg, maar hema vond het te grijs en grauw
dat tikt wel aan jaquote:Op maandag 3 november 2025 15:22 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Laatst wel 4 losse pakken terug naar de Kruitvat gebracht was toen al 54 eurotjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |