Dat klinkt echt niet goed hema.quote:Op maandag 3 november 2025 15:11 schreef hemarookworst het volgende:
Was heel wazig en warrig vandaag maar dat is nu minder geworden
quote:Op maandag 3 november 2025 15:11 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Geld overhouden aan het eind van de maand
Ik voelquote:Op maandag 3 november 2025 15:11 schreef hemarookworst het volgende:
Was heel wazig en warrig vandaag maar dat is nu minder geworden
quote:Op maandag 3 november 2025 15:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik voel
Morgen moet je nog thuisblijven
Say what ?quote:Op maandag 3 november 2025 15:11 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Geld overhouden aan het eind van de maand
Dat heb je als je midden in de nacht een spoedje hebt naar het kleine kamertjequote:Op maandag 3 november 2025 15:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klinkt echt niet goed hema.
Ja, hier ben ik het mee eens. Dit is echt niet goed.quote:Op maandag 3 november 2025 15:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik voel
Morgen moet je nog thuisblijven
Je moet echt nog thuisblijvenquote:Op maandag 3 november 2025 15:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat heb je als je midden in de nacht een spoedje hebt naar het kleine kamertje
Dat is strategie van Justin. Hij weet dat bolken nu geen zin heeft, doet een powernap en slaat toe als straks iedereen aan het eten is.quote:
Ik werk al thuisquote:Op maandag 3 november 2025 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet echt nog thuisblijven
Anders verspreidt je al die bacteriën.
Denk het niequote:Op maandag 3 november 2025 15:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is strategie van Justin. Hij weet dat bolken nu geen zin heeft, doet een powernap en slaat toe als straks iedereen aan het eten is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |