4e smaak: te lui om te zwemmen?quote:Op maandag 3 november 2025 13:40 schreef Moonversion het volgende:
[..]Helmond is anders de sportiefste stad van heel nederland hoor
Je hebt daar maar 2 smaken:
Of de kinderen gaat lopend naar het zwembad en komen op een fiets terug
Of de kinderen gaat op de fiets naar het zwembad en komen lopend terug
edit: ok ok, er is nog een 3de smaak: ze komen op de fiets naar het zwembad en komen op een andere fiets terug
Dat heb ik wel eens gezien dat zo een kindje zo een groene kikker uit zo een bakje bij het Kruidvat haalde. Die onderste bakjes waren ook precies op zijn hoogte. Dat vind ik (inderdaad) ook heel anders dan zoveel stelen en expres dingen vernielen.quote:Op maandag 3 november 2025 13:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is heel iets anders dat je een haribo kikker in je mond hebt gestopt als kind dan dat je 20 euro aan snoep in je zak stopt en de paashaas kapot maakt.
5e smaak: geen zwemdiploma('s)quote:Op maandag 3 november 2025 15:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
4e smaak: te lui om te zwemmen?
Een snoepje stelen lijkt mij van alle tijden zeker bij de jonge kindjes.quote:Op maandag 3 november 2025 15:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is echt een boomer opmerking maar ik heb toch echt het idee dat jeugd steeds slechter opgevoed wordt. Al is het maar omdat elke generatie steeds asocialer lijkt te worden.
Familie van de mensen die oase indrukken in tuincentraquote:Op maandag 3 november 2025 13:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is heel iets anders dat je een haribo kikker in je mond hebt gestopt als kind dan dat je 20 euro aan snoep in je zak stopt en de paashaas kapot maakt.
En ze lopen allemaal in trainingspak.quote:Op maandag 3 november 2025 13:40 schreef Moonversion het volgende:
[..]Helmond is anders de sportiefste stad van heel nederland hoor
Je hebt daar maar 2 smaken:
Of de kinderen gaat lopend naar het zwembad en komen op een fiets terug
Of de kinderen gaat op de fiets naar het zwembad en komen lopend terug
edit: ok ok, er is nog een 3de smaak: ze komen op de fiets naar het zwembad en komen op een andere fiets terug
Dat bedoel ik. Er zit echt een verschil in.quote:Op maandag 3 november 2025 15:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een snoepje stelen lijkt mij van alle tijden zeker bij de jonge kindjes.
Zakken vol en ook nog bedreigen, dat is een ander paar mouwen (die waarschijnlijk ook vol snoep zitten)
Ik weet nog ik dat in de basisschooltijd (groep 6-8) naar winkelcentrum ging bij school in de buurt (alleen met kinderen zonder ouder). Als je jonger bent dan dat mag dat nog niet vaak zonder ouders. Een snoepje jatten wel een ding was toen, maar dat was dan 1 snoepje en veel kinderen durfde het ook niet (zoals ik) en daarna helemaal in paniek, wat als de camera het gezien had of de medewerkers en die dat je ouders ging vertellen.quote:Op maandag 3 november 2025 15:24 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens gezien dat zo een kindje zo een groene kikker uit zo een bakje bij het Kruidvat haalde. Die onderste bakjes waren ook precies op zijn hoogte. Dat vind ik (inderdaad) ook heel anders dan zoveel stelen en expres dingen vernielen.
Je zag hem eigenlijk ook denken "oh hier staan snoepjes voor mij."
Kijk u even mee svpquote:Op maandag 3 november 2025 15:38 schreef Twiitch het volgende:
Ik heb vroeger weleens een kikkertje gestolen bij Jamin.
Alleen in oase?quote:Op maandag 3 november 2025 15:53 schreef Kim-Holland het volgende:
En ik heb me wel eens schuldig gemaakt om een vinger in oase te steken.
Ja? Dingen kapot maken in een winkel en zakken vol snoep gestolen? Het lijkt me niet bepaald normaal gedrag.quote:Op maandag 3 november 2025 13:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vroeger als kind ook zoveel gedaan. Het is helemaal goed gekomen.
Hoe verzin je het. Stemmen tegen islam en buitenlanders terwijl hun eigen kinderen buitensporig gedrag in snoepwinkel vertonenquote:
Dat verklaart het een en ander.quote:Op maandag 3 november 2025 13:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vroeger als kind ook zoveel gedaan. Het is helemaal goed gekomen.
Interessant patroon.quote:Op maandag 3 november 2025 14:13 schreef de_boswachter het volgende:
Vroeger bij de Pinky en de Jamin zoveel gejat, als ik dat allemaal had opgevreten liep ik nu al achter een rollator.
Verbaast me niet.quote:Op maandag 3 november 2025 15:38 schreef Twiitch het volgende:
Ik heb vroeger weleens een kikkertje gestolen bij Jamin.
Volledig mee eens!!! En die curling ouders helpen ook niet echt mee. Ze zijn ronduit asociaal, onhandelbaar, stik verwend en hebben allemaal een rugzakjequote:Op maandag 3 november 2025 15:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is echt een boomer opmerking maar ik heb toch echt het idee dat jeugd steeds slechter opgevoed wordt. Al is het maar omdat elke generatie steeds asocialer lijkt te worden.
Ja, dat kan ik ook wel plaatsen.quote:Op maandag 3 november 2025 16:41 schreef Ludachrist het volgende:
Ik heb vroeger wel eens iemand een kikkertje zien stelen en heb toen de uitbater van het etablissement terstond verwittigd.
Ja daar waar veel "jongeren" criminaliteit voorkomt maar je nog een beetje Nederlanders hebt zie je dat al snel.quote:
Als ze hun vader meenemen hebben ze een veel grotere zak.quote:Op maandag 3 november 2025 13:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ze hebben de jassen van hun moeder aan want die zakken zijn groter
quote:Op maandag 3 november 2025 17:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als ze hun vader meenemen hebben ze een veel grotere zak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |