Wie is dat onnozele grietje?quote:Op maandag 3 november 2025 21:48 schreef Klopkoek het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wat een teksten! D66 was ooit de Partij voor de Vrijheid maar gaat nu de middenklasse uitwringen. Aldus een Henk Bres waar wat de-ageing overheen is gegaan.
De Telegraaf komt op stoom!
Lale Gülquote:
Lale Gül is daar bij SBS6 een soort duizenddingendoekje. Net als Wierd Duk en Coks Donders.quote:
Oh, is zij dat…quote:
Van "Vakbond" De Unie, die vond het programma van D66 het Communistisch Manifest.quote:Op maandag 3 november 2025 21:48 schreef Klopkoek het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wat een teksten! D66 was ooit de Partij voor de Vrijheid maar gaat nu de middenklasse uitwringen. Aldus een Henk Bres waar wat de-ageing overheen is gegaan.
De Telegraaf komt op stoom!
Het ledenaantal van De Unie is ook niet te vinden. Zal een keer 5000 zijn?quote:Op maandag 3 november 2025 22:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van "Vakbond" De Unie, die vond het programma van D66 het Communistisch Manifest.
Kan me niet voorstellen dat het er veel zijn maar Sjon de Mol wil heel graag het beeld scheppen dat zelfs de vakbonden de VVD verkiezen boven linkser.quote:Op maandag 3 november 2025 22:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het ledenaantal van De Unie is ook niet te vinden. Zal een keer 5000 zijn?
Het is (weer) een selectieve opsomming van maatregelen en ook daarom is het goed dat er een CPB is (waar nu vanuit rechtse hoek, neem een Stefan Tax, tegenaan wordt gebeukt). Want nee, de middeninkomens zijn bij links niet de pinautomaat. Eerder bij JA21.quote:Op maandag 3 november 2025 22:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat het er veel zijn maar Sjon de Mol wil heel graag het beeld scheppen dat zelfs de vakbonden de VVD verkiezen boven linkser.
Naar eigen zeggen 35000 leden in 2023.quote:Op maandag 3 november 2025 22:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het ledenaantal van De Unie is ook niet te vinden. Zal een keer 5000 zijn?
Ja, dat heb ik de afgelopen verkiezingsperiode wel gemerkt (vooral op het werk).quote:Op maandag 3 november 2025 20:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Een groot deel van de bevolking was altijd al dom, nu merken we het alleen beter.
quote:Op maandag 3 november 2025 20:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Eerder manonvriendelijk, in dit specifieke geval.
Er is natuurlijk een verschil tussen uitsluiten om je onderhandelingspositie te verbeteren of omdat je echt nooit samen gaat werken.quote:Op maandag 3 november 2025 22:51 schreef Shreyas het volgende:
Wat een clown die Klaver: 'Weg met uitsluitspelletjes'
Betekent het dan ook dat zijn partij de PVV en FvD niet meer uitsluit? Anders moet hij z'n hypocriete mond houden.
Elk verstandig en sociaal mens zou die uberhaupt uitsluiten.quote:Op maandag 3 november 2025 22:51 schreef Shreyas het volgende:
Wat een clown die Klaver: 'Weg met uitsluitspelletjes'
Betekent het dan ook dat zijn partij de PVV en FvD niet meer uitsluit? Anders moet hij z'n hypocriete mond houden.
Nee, uitsluiten is uitsluiten, deze uitleg vergoelijkt ten onrechte de hypocriete uitspraak van Klaver.quote:Op maandag 3 november 2025 22:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil tussen uitsluiten om je onderhandelingspositie te verbeteren of omdat je echt nooit samen gaat werken.
Ik ben het niet eens met de PVV, ook niet met FvD en ook niet met PvdA/GL. Kennelijk vindt Jesse Klaver het geen reden om een partij uit te sluiten als je andere standpunten hebt, behalve als die partij PVV of FvD is.quote:Op maandag 3 november 2025 22:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Elk verstandig mens zou die uberhaupt uitsluiten.
Zou je de NSDAP uit mogen sluiten?quote:Op maandag 3 november 2025 22:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met de PVV, ook niet met FvD en ook niet met PvdA/GL. Kennelijk vindt Jesse Klaver het geen reden om een partij uit te sluiten als je andere standpunten hebt, behalve als die partij PVV of FvD is.
PVV is een ondemocratische one-issue partij en FvD heeft ondemocratisch en fascistisch gedachtegoed, ver van weg blijven.quote:Op maandag 3 november 2025 22:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met de PVV, ook niet met FvD en ook niet met PvdA/GL. Kennelijk vindt Jesse Klaver het geen reden om een partij uit te sluiten als je andere standpunten hebt, behalve als die partij PVV of FvD is.
Ik ben niet tegen het uitsluiten van partijen. Maar niet ik, maar Jesse Klaver roept op een einde te maken aan uitsluitspelletjes, terwijl hij hier zelf vrolijk aan mee doet. Hypocriet en onnozel. Laten we het een beginnersfoutje noemen.quote:Op maandag 3 november 2025 22:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou je de NSDAP uit mogen sluiten?
Dat vind ik ook. Waarom? Omdat ik het hier fundamenteel mee oneens ben. Maar veel VVD-leden (en VVD stemmers) zijn het ook fundamenteel oneens met PvdA/GL gedachtegoed. Dus op basis daarvan kun je zo een uitsluiting ook uitleggen.quote:Op maandag 3 november 2025 22:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
PVV is een ondemocratische one-issue partij en FvD heeft ondemocratisch en fascistisch gedachtegoed, ver van weg blijven.
Tja, dat is politiek. VVD sluit PvdA/GL uit, niet andersom.quote:Op maandag 3 november 2025 23:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Waarom? Omdat ik het hier fundamenteel mee oneens ben. Maar veel VVD-leden (en VVD stemmers) zijn het ook fundamenteel oneens met PvdA/GL gedachtegoed. Dus op basis daarvan kun je zo een uitsluiting ook uitleggen.
Dus óf je sluit niemand uit, maar als je dat wel doet, neem dan niet andere de maat dat ze zich schuldig maken aan uitsluitspelletjes.
Klopt, dat weet ik. Maar PvdA/GL sluit wel twee andere partijen uit. Zij vinden dat ze dat wel mogen, maar VVD moet er mee ophoudenquote:Op maandag 3 november 2025 23:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Tja, dat is politiek. VVD sluit PvdA/GL uit, niet andersom.
Klaver is geen beginner in de politiek. Hij wijst op het landsbelang van een stabiel breed gedragen regering maken. Anders dan 2 jaar geklooi waar de VVD mede-verantwoordelijk was.quote:Op maandag 3 november 2025 22:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen het uitsluiten van partijen. Maar niet ik, maar Jesse Klaver roept op een einde te maken aan uitsluitspelletjes, terwijl hij hier zelf vrolijk aan mee doet. Hypocriet en onnozel. Laten we het een beginnersfoutje noemen.
Kijk jij dan eens in de spiegel naar je ogenquote:Op maandag 3 november 2025 23:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, dat weet ik. Maar PvdA/GL sluit wel twee andere partijen uit. Zij vinden dat ze dat wel mogen, maar VVD moet er mee ophouden![]()
De splinter in andermans oog wel zien, maar niet de balk in het eigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |