Dit zegt alles over Ajax. Een normaal oordeel is dat je deze thuiswedstrijd met de statuur van Ajax altijd ruim moet winnen.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Uur goed meegedaan. Als de penalty’s niet vallen is het een andere wedstrijd
Ik hoor het al, meer dan genoeg argumenten voor Kroes om het vertrouwen in Sjonnie te houden. Het zit ook allemaal niet mee.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Uur goed meegedaan. Als de penalty’s niet vallen is het een andere wedstrijd
Wat eigenlijk ook terecht is als je Ajax zo ziet falen.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die 2e CL plek kunnen we voorlopig vergeten, dat wordt dan weer bibberen voor PSV of Feyenoord in de voorronde CL van 2028.
Nog wel genoeg kansen voor punten toch? Zo goed draaien België en Portugal ook nietquote:Op woensdag 5 november 2025 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die 2e CL plek kunnen we voorlopig vergeten, dat wordt dan weer bibberen voor PSV of Feyenoord in de voorronde CL van 2028.
Het is allemaal wel te begrijpen ja, België gaat natuurlijk hard door het ijs zakken met nog een club erbij.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat eigenlijk ook terecht is als je Ajax zo ziet falen.
Ondertussen houdt Club Brugge Barcelona voorlopig op een gelijk spel.
Gelukkig bakt Benfica er ook niets van.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat eigenlijk ook terecht is als je Ajax zo ziet falen.
Ondertussen houdt Club Brugge Barcelona voorlopig op een gelijk spel.
Vanavond niet, 4-3 voorquote:Op woensdag 5 november 2025 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is allemaal wel te begrijpen ja, België gaat natuurlijk hard door het ijs zakken met nog een club erbij.
Het is te hopen dat PSV nog 1 of 2x de wondersloffen onder kan binden om gelijke tred te houden met Brugge en Sporting. Union, Benfica en Ajax lijken me wel zo'n beetje uitgeschakeld.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelukkig bakt Benfica er ook niets van.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 5 november 2025 15:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik weet ook echt niet wat ze wil bereiken ermee. Ja oké de enige reden dat VVD nog zoveel stemmen heeft is door die Gl/pvda bangmakerij en als ze nu toch in zee gaat met ze is het haar kop. En Yesilgoz doet alles om te overleven.
Maar het is heel simpel, D66 en JA21 willen niet met elkaar samenwerken, er is geen enkele ‘common ground’. Bovendien zou zo’n kabinet extreem instabiel zijn. De ChristenUnie wil 99% zeker niet met VVD samenwerken. BBB en D66 kan echt nooit een optie zijn na al die bizarre verdachtmakingen. En de VVD heeft zelf de PVV en FvD om volkomen logische redenen uitgesloten.
Als ze nou inhoudelijk één onoverbrugbaar verschil zou noemen of de GlPvdA zelf ook de VVD zou uitsluiten zou het anders zijn. Maar het is nu moeilijk doen om het moeilijk doen en ze komt er nog mee weg ook, omdat ruim 80% van de VVD-stemmers stomme varkens zijn. Terwijl ze bij VVD dondersgoed weten dat regeren met PvdaGL veel minder problematisch is dan met bijvoorbeeld BBB.
Ik hoop ook dat CDA en D66 keihard de aanval ingaan op dit vlak en zonodig gedoogsteun van de ‘kleintjes’ kan krijgen, maar ik vrees dat dat geen reële optie is.
Zolang hij niet gaat cabaretten of een kolommetje gaat voorlezen is er niet veel mis met Pieter Derks.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vinden jullie Pieter Derks ook goed?
quote:Op woensdag 5 november 2025 23:29 schreef wimderon het volgende:
Ik heb zojuist de slechte PSW-kandidaat ooit gezien denk ik.
Ik liep vanmiddag door Lisboa, kun je nog gewoon kaarten voor die pot kopen a 45 euro. Gaat nergens over daarquote:Op woensdag 5 november 2025 22:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelukkig bakt Benfica er ook niets van.
Esthergodin.quote:Ouwehand vindt dat VVD onder Yesilgöz democratische rechtsstaat niet respecteert
Esther Ouwehand van de Partij voor de Dieren had "een goed gesprek" met verkenner Wouter Koolmees, zegt ze. Maar "ik heb het hem niet gemakkelijk gemaakt". Zij zei voor aanvang van het gesprek al dat wat haar betreft de VVD "de aanstichter" is geweest van allerlei problemen. Die partij heeft, volgens haar, de "deur opengezet voor extreemrechts". Ze heeft Koolmees geadviseerd om daar eerst de schijnwerper op te zetten.
Op de vraag of partijleider Dilan Yesilgöz wat haar betreft moet vertrekken, antwoordt ze: "Ik doe maar wat suggesties". Ze voegt daaraan toe: "Ik zie dat de VVD onder Yesilgöz de democratische rechtsstaat niet respecteert".
Ze wijst erop dat de VVD van 24 naar 22 zetels is gegaan. "We moeten zeker niet doen of die partij iets te eisen heeft." Ze vindt het niet alleen belangrijk dat er een meerderheidscoalitie komt, maar vooral dat het een meerderheid is van "partijen die de democratische rechtsstaat respecteren".
Buitengewoon verstandige man, op alle vlakken.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb mijn antwoord al.
[ afbeelding ]
Hij was er kennelijk zo van ontdaan dat hij zorgde voor nul linksbacks en een rechtsbuiten haalde terwijl ze er al eentje hadden.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Erg jammer dat men nu al afscheid neemt van Heitinga, erg mooi dat praatjesmaker Alex Kroes het einde van zijn tijdperk nadert.
'Vier linksbacks?! Ik had de mensen een klap in hun nek gegeven als ik er als algemeen directeur weet van had gehad. Vier linkerverdedigers en geen enkele rechtsbuiten. Het is echt verschrikkelijk.’
#neverforget
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |