En dan durven sommigen nog te ontkennen dat VVD een vlucht heeft genomen richting extreemrechts. PVV wordt ook enkel uitgesloten omdat er 'niet met Wilders samen te werken valt' en dus niet op inhoudelijke gronden. FVD wordt daarom ook niet uitgesloten.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik las dat ze FvD niet uitsluit
[..]
Henk Kamp is ook ongelooflijk zuur aan het reageren.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Erg mooi om de geïrriteerde reactie van Dilan te lezen.
En hij wordt van alle kanten compleet afgebrand.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Henk Kamp is ook ongelooflijk zuur aan het reageren.
Dit klinkt goed. Is Wouter de Winter ook ziedend?quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is wat minder zuur toch meestal? Hij begreep het niet helemaal volgens mij, maar was niet heel zuur.quote:Op dinsdag 11 november 2025 23:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit klinkt goed. Is Wouter de Winter ook ziedend?
Ook benieuwd naar Dijkhoff.quote:Op dinsdag 11 november 2025 23:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is wat minder zuur toch meestal? Hij begreep het niet helemaal volgens mij, maar was niet heel zuur.
Waar kan ik dit zien?quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij was bij Pauw & De Wit, dat is net afgelopen.quote:
Ieniemienie wil zo snel mogelijk weer aan de knoppen zitten om alle maatregelen die Het Land™ verder moeten helpen en waar De Hardwerkende Burger® zo naar snakt weer eindeloos te kunnen uitstellen.quote:Op woensdag 12 november 2025 07:43 schreef DeeBee het volgende:
Dil0n die dit land in een crisis heeft gestort wil waken voor tijdrovende stappen!!!1!!
Dat demense hierop hebben kunnen stemmen...
quote:Op woensdag 12 november 2025 07:43 schreef DeeBee het volgende:
Dil0n die dit land in een crisis heeft gestort wil waken voor tijdrovende stappen!!!1!!
Dat demense hierop hebben kunnen stemmen...
quote:
Dit is wel heel opzichtig roepen dat je vindt dat VVD erbij moet. Stukje neutrale kritische journalistiekquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier spreek je dat uberhaupt uit? Gewoon Janno?quote:Op woensdag 12 november 2025 15:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jeanneau is helemaal geen naam.
quote:Op woensdag 12 november 2025 14:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]Hoe spreek je dit uit? En wat zegt dit over het niveau van de klas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wind extinguishes a candle and energizes fire
Zjannoow.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:08 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hoe spreek je dit uit? En wat zegt dit over het niveau van de klas?
Ach, ach, ach.quote:VVD-stemmers boos dat hun partij moet 'wachten' in formatie, volgens D66- en CDA-kiezers is dat eigen schuld van VVD.
Bij veel VVD-kiezers heerst juist onbegrip en irritatie. Zij zien de VVD als een van de winnaars van de verkiezingen en voelen zich nu buitengesloten: "Deze truc kost alleen maar tijd. Rechts is gegroeid en links niet. Dus doe de VVD erbij, niet GroenLinks-PvdA", zegt een VVD-kiezer. Ook andere rechtse stemmers zijn niet enthousiast. Ze zijn bang dat er niet naar de rechtse kiezer wordt geluisterd.
VVD burgemeester! Dat komt op hetzelfde neer toch?quote:Op woensdag 12 november 2025 18:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Partij tegen de Burger is daar aan de macht?
Nee, inderdaad, ben wel eens in Duitsland in een oud Braunkohledorf geweest. Dat voelt toch wat surrealistisch.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel on-Nederlands dit. Kan mij er geen voorstelling van maken.
Misschien kunnen ze dat hele dorp verhuizen naar de oostkant van station Lage Zwaluwe. Dat is volgens mij nu nog de meest mistroostige plek van Nederland.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel on-Nederlands dit. Kan mij er geen voorstelling van maken.
Dat laatste is hier in de omgeving ook geen probleemquote:Op woensdag 12 november 2025 19:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pak geld krijgen en wegwezen of wonen vlakbij kankerverwekkende industrie, ik wist het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |