WIJ SIJN NEDURLANDquote:Op woensdag 19 november 2025 12:05 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/den-haa(...)d-vernield~add84b2f/
Het gaat om drie mannen uit Schiedam (44), Papendrecht (53) en Deventer (42).
#ALTIJDENOVERAL
#MANNENDIEVOORAANSTAAN
@:Caland
Krijg jij ook altijd de neiging deze mensen op de meest verschrikkelijke manier pijn te doen?quote:Op woensdag 19 november 2025 12:58 schreef GGMM het volgende:
Hardop ademen is voor mensen met overgewicht
Ik snap niet hoe je zo kan leven
Ik word niet zo vrolijk van mensen die deze jongen over zichzelf zeggenquote:Op woensdag 19 november 2025 14:56 schreef GGMM het volgende:
Van dit weer wordt deze jongen niet zo vrolijk
Daar trekt deze jongen zich weinig van aanquote:Op woensdag 19 november 2025 15:37 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik word niet zo vrolijk van mensen die deze jongen over zichzelf zeggen
Hoe was je date gister?quote:Op woensdag 19 november 2025 14:56 schreef GGMM het volgende:
Van dit weer wordt deze jongen niet zo vrolijk
Schrijft de NOS, waar men volop spellingsfouten en grammaticale fouten publiceert.quote:Een op zes scholieren in tweede klas haalt schrijfniveau basisschool niet
Vooral bij leerlingen in het vmbo-basis en -kader is er een grote groep die geen eenvoudige verhalen en berichten kan schrijven.
Boksen is voor tokkies.quote:Op donderdag 20 november 2025 18:08 schreef 3rr0r het volgende:
Rico stopt bij Glory. Op naar het Kickboksen topic!
[ afbeelding ]
Photoshop rompgenotquote:
Ja daar is aardig wat gerommeld met het contrast en de belichting. Joshua is verder wel daadwerkelijk flink gespierd.quote:
Ik keek eigenlijk naar de verhoudingen. Die broekjes zitten altijd wel hoog, maar vond Jake ineens veel korter ogen.quote:Op donderdag 20 november 2025 18:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja daar is aardig wat gerommeld met het contrast en de belichting. Joshua is verder wel daadwerkelijk flink gespierd.
Leuk om zelf te doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |