Niet bij cVGZ basisverzekering.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:31 schreef Caland het volgende:
Ik ga 3,50 per maand meer betalen
@:coco LEUGENAAR
Dan maar een biertje minderquote:Op donderdag 13 november 2025 09:31 schreef Caland het volgende:
Ik ga 3,50 per maand meer betalen
@:coco LEUGENAAR
Ik zit bij CZ inmiddels, weer eens even kijken of ik ga overstappen.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Niet bij cVGZ basisverzekering.
https://www.zorgwijzer.nl/zorgpremie
Kan je weer een biertje meer drinken.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zit bij CZ inmiddels, weer eens even kijken of ik ga overstappen.
En de ROVERHEID DOET NIKSquote:
Even een crosspost naar de SC, makker.quote:
De vrouw woonde al een tijdje in Nijmegen dus we blijven hier. Ergens volgend jaar iets kopen, nu al wat aan het oriënteren.quote:Op donderdag 13 november 2025 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even een crosspost naar de SC, makker.
Verbouwing gaat goedKeuken is v.d. week geplaatst. Laatste puntjes op de i. bezig sinds half juli. Ik ben er wel klaar mee.
En dan heeft de aannemer nog het meeste gedaan
Hoe zit dat bij jou? Ga je straks richting Limboland (@:Knutdeijsbeer) of komt de vrouw naar Nijmegen?
Als je nou ff wacht dan kun je in een van die nieuwe wokecities van Juffrouw Jetten gaan wonen. Haverlattes drinken in de schone lucht, goede gesprekken met gelijkgezinden. Lekker in de eigen bubbel weg van alle tokkie arbeiders en multiculti ellende.quote:Op donderdag 13 november 2025 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
De vrouw woonde al een tijdje in Nijmegen dus we blijven hier. Ergens volgend jaar iets kopen, nu al wat aan het oriënteren.
edgyquote:Op donderdag 13 november 2025 16:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als je nou ff wacht dan kun je in een van die nieuwe wokecities van Juffrouw Jetten gaan wonen. Haverlattes drinken in de schone lucht. Lekker in de eigen bubbel weg van alle tokkie arbeiders en multiculti ellende.
Van die type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn.quote:Op donderdag 13 november 2025 16:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als je nou ff wacht dan kun je in een van die nieuwe wokecities van Juffrouw Jetten gaan wonen. Haverlattes drinken in de schone lucht, goede gesprekken met gelijkgezinden. Lekker in de eigen bubbel weg van alle tokkie arbeiders en multiculti ellende.
Zo’n wijk gaat her waarschijnlijk wel worden jaquote:Op donderdag 13 november 2025 16:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als je nou ff wacht dan kun je in een van die nieuwe wokecities van Juffrouw Jetten gaan wonen. Haverlattes drinken in de schone lucht, goede gesprekken met gelijkgezinden. Lekker in de eigen bubbel weg van alle tokkie arbeiders en multiculti ellende.
Groot gelijk kerel.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo’n wijk gaat her waarschijnlijk wel worden ja
Ik woon eigenlijk mijn hele leven al in multicultiwijken en achterstandsbuurten, nooit echt problemen gehad. HatertGoden @insomnia2.0quote:Op donderdag 13 november 2025 18:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Groot gelijk kerel.
Het is wel gewoon fijn leven als je de Volvo kwijt kunt op de eigen oprit en zonder krassen en onverklaarbare deuken s'ochtends aantreft. Je vriendin zonder nagesist te worden de beagle kan uitlaten. En je op de buurtbbq lekker over je laatste reis naar Japan, de aanschaf van kunstof kozijnen en de geweldige laatste aflvering van Lubach kan praten. D66 life.
Lubach heeft als voorgerecht altijd een frisse PVV bash met rucola, hoofdgerecht een medium-well promotie van het GL/PvdA en D66 partijprogramma, dessert een overheerlijke communismesorbet.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Groot gelijk kerel.
Het is wel gewoon fijn leven als je de Volvo kwijt kunt op de eigen oprit en zonder krassen en onverklaarbare deuken s'ochtends aantreft. Je vriendin zonder nagesist te worden de beagle kan uitlaten. En je op de buurtbbq lekker over je laatste reis naar Japan, de aanschaf van kunstof kozijnen en de geweldige laatste aflvering van Lubach kan praten. D66 life.
Prachtige anekdote. Dit verhaal gaat het heel goed doen op je eerste D66 buurtbbq. Zo van ik heb tussen het gepeupel gewoond en weet van wanten.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik woon eigenlijk mijn hele leven al in multicultiwijken en achterstandsbuurten, nooit echt problemen gehad. HatertGoden @:insomnia2.0
Nu mijn appartement drie keer over de kop is gegaan is het echter tijd voor iets anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |