abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 november 2025 @ 12:03:14 #101
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219183074
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 11:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik heb het over een maatschappelijke tendens.

Hetgeen het helemaal wrang maakt dat je het over propaganda wil hebben.

Die vraag staat nog open: dat getier over zionisme en zionisten, wat is dat precies?
Ik tier nergens over zionisten en het bestuur van het concertgebouw ook niet.

Die maken eigen afwegingen waarom zie zanger niet welkom is.

Als je die dan gaat beantwoorden met de eerder genoemde kreten, dan wekt je simpelweg de suggestie dat je propaganda verspreid.
  maandag 3 november 2025 @ 12:03:45 #102
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_219183084
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 21:15 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Iedere Israëliër heeft een jaar in dienst gezeten, Mo.
Sommige groepen zijn wel vrijgesteld van dienstplicht. En er zijn ook wel vervangende opties als sociale dienstplicht in de zorg bijvoorbeeld.
  maandag 3 november 2025 @ 12:04:37 #103
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219183098
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 12:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ik tier nergens over zionisten en het bestuur van het concertgebouw ook niet.

Die maken eigen afwegingen waarom zie zanger niet welkom is.

Als je die dan gaat beantwoorden met de eerder genoemde kreten, dan wekt je simpelweg de suggestie dat je propaganda verspreid.
Begrijpend lezen, Hexagon...

Ik denk verder dat embedguy het uitstekend heeft verwoord en past ook geheel in mijn analyse van maatschappelijke tendensen:

quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2025 21:45 schreef embedguy het volgende:
Grote kans dat de mensen achter het concertgebouw dit alleen maar doen om gezeik met niet-liefzinnige demonstraties te voorkomen.

Kan ik begrip voor opbrengen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 november 2025 @ 13:01:41 #104
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219183628
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 12:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Begrijpend lezen, Hexagon...

Ik denk verder dat embedguy het uitstekend heeft verwoord en past ook geheel in mijn analyse van maatschappelijke tendensen:
[..]

Oftewel, je vult voor hen in.

Als het concertgebouw die zanger hypothetisch wel had willen laten optreden dan hadden ze maar een ruggengraat moeten kweken.

Maar het lijkt me meer reeel dat ze gewoon zelfstandig concluderen dat ze niks met IDF te maken willen hebben.
  maandag 3 november 2025 @ 13:06:39 #105
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219183676
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 13:01 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Oftewel, je vult voor hen in.

Als het concertgebouw die zanger hypothetisch wel had willen laten optreden dan hadden ze maar een ruggengraat moeten kweken.

Maar het lijkt me meer reeel dat ze gewoon zelfstandig concluderen dat ze niks met IDF te maken willen hebben.
Ook een invulling.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219183905
Alle subsidie intrekken.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 3 november 2025 @ 14:02:07 #107
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_219184150
quote:
13s.gif Op zondag 2 november 2025 21:14 schreef Mootje_Utrecht het volgende:
IDF tuig zou überhaupt het land niet binnen mogen komen.
Dat is dus elke Joodse Israëliër omdat zij dienstplicht hebben.
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 21:20 schreef Chadi het volgende:

[..]
Amsterdammers schijnen wat meer tegenstand te bieden dan vrouwen en kinderen uit Gaza.
Jullie geven niets om vrouwen en kinderen, Chadi. Als het Israëlische vrouwen en kinderen zijn die gegijzeld, verkracht of afgeslacht worden staat men feestend met gebak in de straten want 'verzet'.
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2025 21:22 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Joden zijn daar gewoon welkom hoor. Israel en IDF is niet hetzelfde als joden.
Het is simpelweg verkapt antisemitisme.

Joodse Israëliërs hebben dienstplicht en anderen niet en dat weet men dondersgoed. Het is een beetje alsof je zegt 'we hebben niets tegen moslims, maar mensen die een hadj naar Mekka maken zijn niet welkom'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219185370
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 06:58 schreef Chadi het volgende:
Je vriendjes kunnen niet langer onbeperkt plunderen, roven, verkrachten, moorden en uitroeien.
Ben je het spoor een beetje bijster? Degenen die dit massaal doen zijn nog altijd islamitische Arabieren. Ga nou geen zand in de ogen strooien, elk welkdenkend mens weet maar al te goed wie de echte boemannen zijn.

Dat er ontiegelijk veel nietdenkende mensen zijn zal helaas tot de ondergang der mensheid as we know it leiden.
pi_219186083
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 11:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Het blijft enorm veelzeggend hoe snel je in het pro-Netanyahu kamp wordt gedumpt als je weigert mee te dansen met de 'Death to the IDF'-roepers, de Pettit-aanhang, de regelrechte Hamas-devoten en Intifada-krijsers.

Ik wacht dan geloof ik al anderhalf jaar op een quote waaruit zou moeten blijken dat de regering in Israël 'mijn vriendjes' zijn, dat ik de 'stroom van informatie', al dan niet m.b.v. 'zionisten' zou willen beheersen, of ergens gesteld heb dat Netanyahu, Ben Gvir en Smotrich 'straffeloos' zouden mogen weg moeten komen.

Die ga je niet vinden. Nog steeds niet.

Echter, zoals het een cult betaamd, is het aanwijzen van de tenenkrommende hypocrisie van de Pro-Pallie meute in Nederland - die wederom inhoudelijk onderbouwd is - al reden genoeg om een stroom van weinig verhullende bagger - je wordt echt een expert, met je 'uitverkorenen' - over je heen te krijgen.

Je houdt niemand voor de gek.
Pro zionisten kamp. Nethanyahu is gewoon een excuus. Hij zit daar niet omdat hij zo impopulair is.
pi_219187978
quote:
14s.gif Op zondag 2 november 2025 21:08 schreef damsco het volgende:
Niks mis met IDF 🇮🇱
Laten we oorlogsmisdadigers vooral goed neerzetten uhu....

Wat ga je volgende week zeggen?
Dat er met Hitler en de nazi's ook niets mis is?

Echt serieus :')

Een leger (IDF) dat bekend staat om de recente oorlogs en humanitaire misdaden omschrijven als 'niets mis mee'.
Hoe ziek.
pi_219187988
quote:
14s.gif Op maandag 3 november 2025 14:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is dus elke Joodse Israëliër omdat zij dienstplicht hebben.
[..]
Jullie geven niets om vrouwen en kinderen, Chadi. Als het Israëlische vrouwen en kinderen zijn die gegijzeld, verkracht of afgeslacht worden staat men feestend met gebak in de straten want 'verzet'.
[..]
Het is simpelweg verkapt antisemitisme.

Joodse Israëliërs hebben dienstplicht en anderen niet en dat weet men dondersgoed. Het is een beetje alsof je zegt 'we hebben niets tegen moslims, maar mensen die een hadj naar Mekka maken zijn niet welkom'.
Oorlogsmisdadiger zijn niet welkom, heeft niets met joden te maken.
pi_219188001
Oorlogsmisdadigers zijn niet welkom.
Logische stap.
pi_219188018
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 11:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

Echter, zoals het een cult betaamd, is het aanwijzen van de tenenkrommende hypocrisie van de Pro-Pallie meute in Nederland -
Hypocriet?

Ik zie de pro-vrede groep tegen elke vorm van geweld zijn.

Weet je wat hypocriet is?
Die groep op FOK! die juicht als het om het uitmoorden van moslims in Gaza gaat, maar als christenen het slachtoffer zijn dan is geweld ineens wel slecht.
  maandag 3 november 2025 @ 21:17:38 #114
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219188032
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 21:16 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Hypocriet?

Ik zie de pro-vrede groep tegen elke vorm van geweld zijn.

Weet je wat hypocriet is?
Die groep op FOK! die juicht als het om het uitmoorden van moslims in Gaza gaat, maar als christenen het slachtoffer zijn dan is geweld ineens wel slecht.
pro vrede... lol

en hoe niet onverwacht dat je moslims er weer bijsleept
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 november 2025 @ 21:39:05 #115
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219188194
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
pro vrede... lol

Kost gewoon IQ punten om die drek van hem door te nemen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_219190849
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
pro vrede... lol

Ja, pro-vrede.
Tegen geweld, ongeacht de slachtoffers. Of het nou moslims, christenen, joden of noem het maar zijn.

In tegenstelling tot die groep op FOK!
Die zijn tegen geweld als dat om Christenen gaat. Maar pro-geweld als het om moslims gaat.
pi_219190860
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 21:39 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Kost gewoon IQ punten om die drek van hem door te nemen.
Hahahahahaha.

Is het zo onbegrijpelijk dat mensen pro-vrede zijn?

quote:
10s.gif Op maandag 3 november 2025 22:33 schreef damsco het volgende:

[..]
Ik zou het eerder Hamas toewensen, maar ieder zijn ding.
Waarom niet allebei? Al hoeft dat ''death'' van mij sowieso niet.
Terroristen moet je uitschakelen, dus zowel IDF als Hamas moeten gewoon aangepakt worden.
  dinsdag 4 november 2025 @ 12:35:23 #118
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_219190879
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2025 21:22 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Joden zijn daar gewoon welkom hoor. Israel en IDF is niet hetzelfde als joden.
Heb jij ooit gezien wat Marokko allemaal flikt in de Westerlijke Sahara (ironisch genoeg met steun van Israël, o.a. Pegasus spyware, drones, radarsystemen en kennis van graven van woestijnfortificaties). De bevolking weggebombardeerd richting Algerije, herbevolkt met Marokkanen en alle fosfaat geroofd. Frankrijk zorgt voor een veto in de VN veiligheidsraad, net als Amerika destijds via Kissinger omdat zij baat hebben bij het Marokkaanse koningshuis en Spanje heeft haar belofte een referendum voor onafhankelijkheid uit te roepen ingetrokken wegens pragmatische redenen (visrechten Canarische eilanden en migratiedeals o.a.).

Ik neem aan dat een Marokkanenverbod incoming is?
  dinsdag 4 november 2025 @ 12:36:35 #119
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219190883
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 12:31 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Hahahahahaha.

Is het zo onbegrijpelijk dat mensen pro-vrede zijn?
[..]
Waarom niet allebei? Al hoeft dat ''death'' van mij sowieso niet.
Terroristen moet je uitschakelen, dus zowel IDF als Hamas moeten gewoon aangepakt worden.
Nee hoor. Je posts doen alleen pijn aan de ogen omdat je in een rap tempo termen uitkotst die je zelf maar ten dele lijkt te begrijpen.

Heb nog getwijfeld aan een TR maar niet gedaan.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 4 november 2025 @ 13:29:25 #120
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_219191227
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2025 12:35 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Nederland zou zo veel mooier zijn. Niemand vindt Marokkanen leuk, iedereen haat Marokkanen en terecht.
Le Diable
pi_219191604
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 13:28 schreef SemperLibertas het volgende:
Ik hoop dat de dochters van de mannen/vrouwen die de directie van het Concertgebouw vormen nog deze week worden verkracht, mishandeld en vernederd worden door een roedel stinkende Syriërs zodat duidelijk wordt wie nu echt de vijand is. En die vijand is niet Israël en ook niet Rusland.
Je hebt liever dat oorlogsmisdadigers Nederland vrij binnen mogen komen?

En dat mensen die dat voorkomen verkracht worden?

En dan zeggen ze dat de islam een verdorven standpunt heeft.
pi_219191613
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2025 12:35 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Heb jij ooit gezien wat Marokko allemaal flikt in de Westerlijke Sahara (ironisch genoeg met steun van Israël, o.a. Pegasus spyware, drones, radarsystemen en kennis van graven van woestijnfortificaties). De bevolking weggebombardeerd richting Algerije, herbevolkt met Marokkanen en alle fosfaat geroofd. Frankrijk zorgt voor een veto in de VN veiligheidsraad, net als Amerika destijds via Kissinger omdat zij baat hebben bij het Marokkaanse koningshuis en Spanje heeft haar belofte een referendum voor onafhankelijkheid uit te roepen ingetrokken wegens pragmatische redenen (visrechten Canarische eilanden en migratiedeals o.a.).

Zijn alle Marokkanen medeplichtig aan de misdaden dan?

IDF is het orgaan dat gebruikt wordt voor alle humanitaire en oorlogsmisdaden.
IDF aanpakken is dus logisch.

Je pakt ook niet elke Israelier of elke jood aan omdat een klein deel daar walgelijkheden uitvoert.
pi_219193411
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 14:24 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Zijn alle Marokkanen medeplichtig aan de misdaden dan?

IDF is het orgaan dat gebruikt wordt voor alle humanitaire en oorlogsmisdaden.
IDF aanpakken is dus logisch.

Je pakt ook niet elke Israelier of elke jood aan omdat een klein deel daar walgelijkheden uitvoert.
Deze mensen geven geen ree om Israëliërs of Joden. Ze zijn alleen pro-Israel omdat Israel streeft naar een etno-nationalistische staat. Vinden ze mooi. Daarom zijn de meeste ook zo’n fan van Japan.
pi_219250294
Chanoekaconcert in Concertgebouw ontcanceld
https://www.geenstijl.nl/(...)ertgebouw-ontcanceld
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_219250425
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 19:16 schreef Astro_boy het volgende:

[..]
Deze mensen geven geen ree om Israëliërs of Joden. Ze zijn alleen pro-Israel omdat Israel streeft naar een etno-nationalistische staat. Vinden ze mooi. Daarom zijn de meeste ook zo’n fan van Japan.
Israel heeft een bevolking met een Arabische minderheid die vertegenwoordigd wordt in de Knesset. Dit zijn nb de enige Arabieren in het MO die democratische macht hebben. Het streeft helemaal niet naar een etno-nationalistische staat.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')