Blijf volhouden knul, joden toegang ontzeggen omdat ze uit het enige joodse land komen en maar heeft verder niks met joden te maken hoorquote:
Lees het artikel anders even. Joden zijn gewoon welkom.quote:Op zondag 2 november 2025 21:34 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ach gut, het Concertgebouw wil ook even stoer doen door Joden de toegang te ontzeggen
Kinderachtig gedoe. Enkel en alleen om maar aandacht te krijgen.
Iemand de toegang ontzegd omdat banden met IDF. Niet omdat hij joods is.quote:Op zondag 2 november 2025 21:38 schreef damsco het volgende:
[..]
Blijf volhouden knul, joden toegang ontzeggen omdat ze uit het enige joodse land komen en maar heeft verder niks met joden te maken hoor
Er is niks mis met IDFquote:Op zondag 2 november 2025 21:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Iemand de toegang ontzegd omdat banden met IDF. Niet omdat hij joods is.
Idf vertegenwoordigers.quote:Op zondag 2 november 2025 21:44 schreef damsco het volgende:
Concertgebouw zijn gewoon bange schijterts, lekker toegeven omdat je bang bent voor de gevolgen om joden toe te laten. Wees er maar trots op.
Zo af en toe voeren ze even een genocide uit enzo, maar ach. Het zijn echte schatjes hoor.quote:
Ach schei toch uit met je genocidequote:Op zondag 2 november 2025 21:47 schreef embedguy het volgende:
[..]
Zo af en toe voeren ze even een genocide uit enzo, maar ach. Het zijn echte schatjes hoor.
Ja leuk excuus. Lafbekken willen gewoon geen joden omdat ze dan gezeik krijgen. Nu is het idf, daarna is het Israël.quote:Op zondag 2 november 2025 21:46 schreef embedguy het volgende:
[..]
Idf vertegenwoordigers.
Joden zijn gewoon welkom. Lees het artikel even.
quote:Op zondag 2 november 2025 21:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Joden zijn daar gewoon welkom hoor. Israel en IDF is niet hetzelfde als joden.
Omdat het je niet uit komt? Ik verzin het niet zelf hoor.quote:
Enge ontwikkeling. Ook die reacties hier. Uitsluiting het middel, uitroeiing het doel.quote:Op zondag 2 november 2025 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
jodenhaat wordt nog wat meer genormaliseerd om baarden en hoofddoeken tevreden te stellen
Nee omdat je onzin uitkraamt.quote:Op zondag 2 november 2025 21:51 schreef embedguy het volgende:
[..]
Omdat het je niet uit komt? Ik verzin het niet zelf hoor.
Ah nu heb je ineens wel kritiek op heilige boeken.quote:Op zondag 2 november 2025 21:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja hen is het 3000 jaar geleden beloofd.
Dat is geen excuus. Ze hebben nog geprobeerd om het door te laten gaan. Dat hadden ze anders ook niet gedaan lijkt mij.quote:Op zondag 2 november 2025 21:50 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja leuk excuus. Lafbekken willen gewoon geen joden omdat ze dan gezeik krijgen. Nu is het idf, daarna is het Israël.
Islamisme in actie.quote:Op zondag 2 november 2025 21:16 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen makkelijker bij de grens.
Valt mee. Ik praat gewoon na wat geconstateerd is. Zoals gezegd verzin ik het niet zelf.quote:
Ja daar geloof ik dus geen snars van. Ze stellen eisen die nergens opslaan, idf is gewoon het leger van Israël die tegen Hamas strijdt en tuurlijk gaan ze daar niet mee akkoord. Toegeven aan dit soort eisen is het begin van het einde, volgende stap is dat alles wat aan de staat Israël is verbonden niet mag want anti-zionisme is tegenwoordig ook al niet raar meer. Ze willen gewoon geen gezeik en hebben dus liever geen joden en dit is een mooie uitweg, en blijkbaar werkt het ook nog.quote:Op zondag 2 november 2025 21:53 schreef embedguy het volgende:
[..]
Dat is geen excuus. Ze hebben nog geprobeerd om het door te laten gaan. Dat hadden ze anders ook niet gedaan lijkt mij.
Owke. Mocht je weer terug uit je fantasiewereld naar de echte wereld komen dan kunnen we wellicht weer verder praten.quote:Op zondag 2 november 2025 21:57 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja daar geloof ik dus geen snars van. Ze stellen eisen die nergens opslaan, idf is gewoon het leger van Israël die tegen Hamas strijdt en tuurlijk gaan ze daar niet mee akkoord. Toegeven aan dit soort eisen is het begin van het einde, volgende stap is dat alles wat aan de staat Israël is verbonden niet mag want anti-zionisme is tegenwoordig ook al niet raar meer. Ze willen gewoon geen gezeik en hebben dus liever geen joden en dit is een mooie uitweg, en blijkbaar werkt het ook nog.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |