Welke?quote:Op woensdag 5 november 2025 23:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Yups al mn favo-nerd-digitale-podcasts hebben flink gelobbyd
Kijk jou eens op je plaats zittenquote:Op donderdag 6 november 2025 07:23 schreef Tele6 het volgende:
Ik had gisteren mijn jaargesprek op werk. Ze waren echt bizar positief. Vlindertje City zit nog 3 jaar aan me vast![]()
;-)quote:Op donderdag 6 november 2025 08:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:borisz, bijna 66, I see what you did there
Wat is jouw recept? Ik had vorig jaar echt super lekkere maar nu ben ik al voor de derde keer opnieuw begonnnenquote:Op woensdag 5 november 2025 21:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ging prima. Het was niet de eerste keer dat hij gebruikt is maar ik denk elke keer aan je. De zuurkool smaakt het beste tot nu toe
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 6 november 2025 07:23 schreef Tele6 het volgende:
Ik had gisteren mijn jaargesprek op werk. Ze waren echt bizar positief. Vlindertje City zit nog 3 jaar aan me vast![]()
Mijn nerdpodcasts zijn:quote:
Wat gaat er mis?quote:Op donderdag 6 november 2025 09:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat is jouw recept? Ik had vorig jaar echt super lekkere maar nu ben ik al voor de derde keer opnieuw begonnnen
Ik heb glazen potten met een siliconen deksel waar lucht uit kan (volgens mij niet makkelijk in), maakte ik altijd de kefir in. Zou dat werken?quote:Op donderdag 6 november 2025 10:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat gaat er mis?
Ik schaaf witte kool in de foodprocessor, voeg karwij en mosterd toe.
Dank je, daar zit wel wat voor me tussen. Ik luister het liefst over de combi financiële digitale criminaliteit. Ik zie dat Ik Weet je Wachtwoord ook aandacht besteedt aan het onderwerp van mijn favoriete podcast ooit, The Trojan Horse Affair.quote:Op donderdag 6 november 2025 10:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Mijn nerdpodcasts zijn:
Ik weet je wachtwoord
Het digitale front (deze jongens hadden politieke partijen doorgelicht op "digitale leden")
Schaduwoorlog
Telegramterreur
Mijn intrigerendste podcast van het moment is Goliath.
De ouderwetse potten zoals Lucky er een van mij heeft, hebben een waterslot. Dat doet dus hetzelfde als jouw siliconen deksel - er kan wel lucht uit (als de druk binnen hoog genoeg is geworden) maar geen lucht in.quote:Op donderdag 6 november 2025 11:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb glazen potten met een siliconen deksel waar lucht uit kan (volgens mij niet makkelijk in), maakte ik altijd de kefir in. Zou dat werken?
Ik heb altijd het idee dat dit soort shit luchtdicht moet zijn maar dat zijn die ouderwetse potten ook niet natuurlijk bovendien patst het dan misschien ook heel snel?
Ja dat inderdaad.quote:Op donderdag 6 november 2025 11:34 schreef sigme het volgende:
[..]
De ouderwetse potten zoals Lucky er een van mij heeft, hebben een waterslot. Dat doet dus hetzelfde als jouw siliconen deksel - er kan wel lucht uit (als de druk binnen hoog genoeg is geworden) maar geen lucht in.
Ik doe dit soort dingen in van die weckpotten van IKEA. Bij teveel druk duwen ze zichzelf open om de druk te laten ontsnappen. Meneer Wateetons doet dat ook en die is een pro :p.quote:Op donderdag 6 november 2025 11:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb glazen potten met een siliconen deksel waar lucht uit kan (volgens mij niet makkelijk in), maakte ik altijd de kefir in. Zou dat werken?
Ik heb altijd het idee dat dit soort shit luchtdicht moet zijn maar dat zijn die ouderwetse potten ook niet natuurlijk bovendien patst het dan misschien ook heel snel?
Dat werkt ook inderdaad. Ik liet elke dag even wat lucht ontsnappen. En als ik het even vergat en de opening van de pot de verkeerde kant op zat, zat ik gelijk onder de het gefermenteerde vochtquote:Op donderdag 6 november 2025 11:36 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik doe dit soort dingen in van die weckpotten van IKEA. Bij teveel druk duwen ze zichzelf open om de druk te laten ontsnappen. Meneer Wateetons doet dat ook en die is een pro :p.
Ik heb een keuken vol shit en echt geen ruimte voor meer shit dus ik wil zeker geen weckpotten van IKEA. De meeste van mijn potten komen van Pieter Potquote:Op donderdag 6 november 2025 11:36 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik doe dit soort dingen in van die weckpotten van IKEA. Bij teveel druk duwen ze zichzelf open om de druk te laten ontsnappen. Meneer Wateetons doet dat ook en die is een pro :p.
Echt totaal geen ruimte deze vrouw. Tis haas zielugquote:Op donderdag 6 november 2025 11:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb een keuken vol shit en echt geen ruimte voor meer shit dus ik wil zeker geen weckpotten van IKEA. De meeste van mijn potten komen van Pieter Pot![]()
Maar deze dus uit de DM en daar kan op zich ook prima lucht in natuurlijk alleen zal dat met overdruk (denk ik) niet supersnel gebeuren.
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op donderdag 6 november 2025 11:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Echt totaal geen ruimte deze vrouw. Tis haas zielug
Immerquote:Op donderdag 6 november 2025 11:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Precies.
Dank voor je oprechte steun
Toffe pot, die moet ik ookquote:Op donderdag 6 november 2025 11:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb een keuken vol shit en echt geen ruimte voor meer shit dus ik wil zeker geen weckpotten van IKEA. De meeste van mijn potten komen van Pieter Pot![]()
Maar deze dus uit de DM en daar kan op zich ook prima lucht in natuurlijk alleen zal dat met overdruk (denk ik) niet supersnel gebeuren.
[ afbeelding ]
De moeite is het probleem niet maar ik heb een jaar of 2 geleden 2 dozen met deze potten uit een DM (of de naastgelegen Lidl) meegepakt, dus ik ben bang dat ik je niet kan helpen.quote:Op donderdag 6 november 2025 11:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Toffe pot, die moet ik ookHeb je misschien een linkje of is dat veel moeite?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |