quote:Op woensdag 5 november 2025 16:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vanavond eten we eigen aardappels, appelmoes en zuurkool. Al is die zuurkool ook een beetje van @sigme want gemaakt in haar zuurkoolpot.
Ging prima. Het was niet de eerste keer dat hij gebruikt is maar ik denk elke keer aan je. De zuurkool smaakt het beste tot nu toequote:Op woensdag 5 november 2025 20:54 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
Hoe ging de zuurkoolmakerij en hoe smaakt 'ie?
Ja, bedankt voor de tip nogquote:
Die zaterdagavond wordt dus besproken en natuurlijk komen er allerlei fragmenten voorbij.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:27 schreef derLudolf het volgende:
Jack Spijkerman en Felix Meurders, leven die nog?Dat was vroegah de zaterdagavond
(U kunt geen kant meer op)
Ah shit. Sterkte!quote:Op woensdag 5 november 2025 22:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Blij dat ik morgen naar de tandarts mag. Met de pijn viel het tot nu toe wel mee maar nu niet meer. Denk dat er nu een ontsteking aan het ontwikkelen is. Ibu zit er al in straks nog wat paracetamol en dan slapen (hopelijk)
Sterkte! Hopelijk wordt het morgen allemaal verholpen.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Blij dat ik morgen naar de tandarts mag. Met de pijn viel het tot nu toe wel mee maar nu niet meer. Denk dat er nu een ontsteking aan het ontwikkelen is. Ibu zit er al in straks nog wat paracetamol en dan slapen (hopelijk)
T is niet voor het eerst dat ik zoiets heb, weinig napijn zou een cadeautje zijn. Maar ik kan me beter voorbereiden op ellendequote:Op woensdag 5 november 2025 23:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Sterkte @:Kaatje1, ik duim voor meevallende sessie morgen en een sneller dan verwacht herstel! Wel slim dat je al goed voorbereid bent
* Isabeau pakt alvast handschoenen en bedankt Lonaa voor de tipquote:Op donderdag 6 november 2025 07:43 schreef Lonaa het volgende:
Er ligt een laagje ijs op het water op het uitbouw-dak van de buurman![]()
Bizar slecht geslapen. Zo hak weer even intapen (die wond/blaar is nog niet geheeld) en 540 broodjes smeren.
Jippie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |