abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 november 2025 @ 18:36:26 #151
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219200563
Busy week. Zo presentatie kandidaten GR2026.
Morgen gaat de stemming open.

Maar op werk lijkt het dat ik/ons team een nieuwe manager heeft *O*. En twee nieuwe collega's per 1 jan. :)

Ik heb pas rust als het december is :s). Het jaar uit lijkt rustig te gaan worden. En vanaf 19 december zijn de luiken twee weken dicht. :)
Wel een aantal leuke wandelingen gepland komende weekenden.

[ Bericht 6% gewijzigd door borisz op 05-11-2025 18:42:18 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_219200568
Barbara Kathman toch in de kamer *O*
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 november 2025 @ 18:41:50 #153
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219200612
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2025 18:37 schreef Blues het volgende:
Barbara Kathman toch in de kamer *O*
Die had de nerdvote achter zich :)
pi_219200852
@Blues is PostNL bij jullie minder fijn? Hier is juist DHL vaak niet op het moment dat ze eigenlijk zouden bezorgen, zetten het voor je deur en zodra je open doet knalt de deur dicht en racen ze weg, en PostNL altijd netjes in het gecommuniceerde tijdvak en vriendelijk bij bezorgen. Hoewel dat laatste ook kan komen omdat ik hem ook vaak pakketjes voor buren hier laat bezorgen als ze niet thuis zijn, dus misschien mag hij me daarom wat meer ;)

@kaatje89 benieuwd hoe t bij jou verloopt. Ik mag 'm morgenmiddag halen, dus loop dan een dagje op je achter :). Hopelijk merk je er helemaal niks van en ik ook niet!
pi_219200899
En dan de verdere bijlees.
@Sarabi sterkte :* wat een rotnieuws over je vader!

@Queller wat een verschil, en wat zal dat jou weer een vrijheid geven. En inderdaad weer de mogelijkheid voor leuke dingen samen, ipv zorgen-verzorgd worden relatie. :*

@Yinny altijd zo attent in de bijlees :* wat fijn om wat van je te horen. En wat klote van je arm, en de vertragingen die dat met zich meebrengt.. ;( :* veel succes met de operatie! Fijn dat je tussendoor ook leuke dingen doet. Ik gun je een snel herstel en dito verhuizing, en dan heel veel rust en fijne leuke dingen.
pi_219201766
Ik ga op mijn vrije vrijdag werken, want zaterdag vertrek onze auto + aanhanger met liefste, Mooitje & ondergetekende naar Spanje en omdat Mooitje nog niet eerder zover gereist heeft doen we het een beetje kalm aan en kan ik dus maandag nog niet thuiswerken vanuit Spanje. Dus ik heb deze week een vijf!daagse werkweek. Pffffffff. Ben ik daarna ook wel toe aan Spaanse siesta's :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219201773
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2025 16:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vanavond eten we eigen aardappels, appelmoes en zuurkool. Al is die zuurkool ook een beetje van @sigme want gemaakt in haar zuurkoolpot.
^O^
Hoe ging de zuurkoolmakerij en hoe smaakt 'ie?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219202207
quote:
14s.gif Op woensdag 5 november 2025 20:54 schreef sigme het volgende:

[..]
^O^
Hoe ging de zuurkoolmakerij en hoe smaakt 'ie?
Ging prima. Het was niet de eerste keer dat hij gebruikt is maar ik denk elke keer aan je. De zuurkool smaakt het beste tot nu toe :9
Spoilers!
pi_219202412
Nou ja…hier en daar zie ik de buiten Kerstverlichting hangen én branden ~:)
En dan ook nog 5 x éénzelfde Kerstliedje gekweeld geoefend. 🎶

@sigme…hóe lang gaan jullie en veel klussen ook? behalve werken?
pi_219202529
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 18:41 schreef borisz het volgende:

[..]
Ja, bedankt voor de tip nog _O_

Wij zitten nu naar De Nacht van BNNVara te kijken, van afgelopen zondag. Het eerste deel is met Jack Spijkerman, Felix Meurders en Jan Willem Roodbeen. Heerlijk om te zien _O_
Spoilers!
  Moderator woensdag 5 november 2025 @ 22:27:12 #161
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219202951
Jack Spijkerman en Felix Meurders, leven die nog? :o Dat was vroegah de zaterdagavond
(U kunt geen kant meer op)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219202980
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2025 22:27 schreef derLudolf het volgende:
Jack Spijkerman en Felix Meurders, leven die nog? :o Dat was vroegah de zaterdagavond
(U kunt geen kant meer op)
Die zaterdagavond wordt dus besproken en natuurlijk komen er allerlei fragmenten voorbij.
Spoilers!
pi_219203208
Blij dat ik morgen naar de tandarts mag. Met de pijn viel het tot nu toe wel mee maar nu niet meer. Denk dat er nu een ontsteking aan het ontwikkelen is. Ibu zit er al in straks nog wat paracetamol en dan slapen (hopelijk)
We have far more in common than that which devides us..
pi_219203232
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 22:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Blij dat ik morgen naar de tandarts mag. Met de pijn viel het tot nu toe wel mee maar nu niet meer. Denk dat er nu een ontsteking aan het ontwikkelen is. Ibu zit er al in straks nog wat paracetamol en dan slapen (hopelijk)
Ah shit. Sterkte!
Spoilers!
pi_219203375
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 22:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Sterkte! Hopelijk wordt het morgen allemaal verholpen.
pi_219203491
Er zal waarschijnlijk flink gebikt moeten worden (de maaltijdsoep staat te ontdooien) en ik moet het een paar dagen rustig aan doen zei de tandarts vorige week. Zal dus best wat napijn geven maar bed en boek z ijn aanwezig
pi_219203544
Sterkte @Kaatje1, ik duim voor meevallende sessie morgen en een sneller dan verwacht herstel! Wel slim dat je al goed voorbereid bent ^O^
pi_219203611
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 23:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Sterkte @:Kaatje1, ik duim voor meevallende sessie morgen en een sneller dan verwacht herstel! Wel slim dat je al goed voorbereid bent ^O^
T is niet voor het eerst dat ik zoiets heb, weinig napijn zou een cadeautje zijn. Maar ik kan me beter voorbereiden op ellende :D
pi_219203639
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 18:41 schreef borisz het volgende:

[..]
Yups al mn favo-nerd-digitale-podcasts hebben flink gelobbyd O+
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 november 2025 @ 00:23:16 #170
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219203739
Gewoon bijna 66 mensen op een politiek avondje :o. 20 mensen die zich mochten presenteren. We hadden een strak format. Per kandidaat 90 seconden presentatie. en drie minuten voor vragen vanuit de zaal. In twee uur alle kandidaten de vloer gegeven zonder dat we echt moesten ingrijpen op tijd.
We zijn qua leden ook veel gegroeid afgelopen maanden.

Morgen gaat de stemming open :)
pi_219203941
Sterkte zeg @Kaatje1
Als ik ‘bikken’ lees, kan het alleen maar meevallen. Brrr.
Daarna mag je een kadootje. 😉
Ooit ging de tandarts het niet aan, en de weekendtandarts wipte de kies er zó uit. FWIW
pi_219204065
@Yinny wat naar van je pols en alles! Sterkte :*

@Kaatje1 succes bij de tandarts :*
pi_219204068
Ik had gisteren mijn jaargesprek op werk. Ze waren echt bizar positief. Vlindertje City zit nog 3 jaar aan me vast *G* *G*
pi_219204137
Er ligt een laagje ijs op het water op het uitbouw-dak van de buurman :o

Bizar slecht geslapen. Zo hak weer even intapen (die wond/blaar is nog niet geheeld ^O^ ) en 540 broodjes smeren.
Jippie.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_219204254
quote:
2s.gif Op donderdag 6 november 2025 07:43 schreef Lonaa het volgende:
Er ligt een laagje ijs op het water op het uitbouw-dak van de buurman :o

Bizar slecht geslapen. Zo hak weer even intapen (die wond/blaar is nog niet geheeld ^O^ ) en 540 broodjes smeren.
Jippie.
* Isabeau pakt alvast handschoenen en bedankt Lonaa voor de tip

En ik hoor een prof roepen 'schoenen hebben hakken, mensen hebben hielen!', maar volgens mij is het prima Nederlands. Tenzij er 'met de hakken over de sloot' wordt bedoeld dat je in ieder geval schoenen aan had.

Sterkte Kaatje :* (door een heel moeilijke extractie waar flink getrokken en gebikt werd kreeg ik een tandkasontsteking :X dan heb je meer dan 1 pan soep nodig) Maar bij jou gaat natuurlijk gewoon alles goed *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')