werken met collegas voor alsnog geen optie. Binnenkort komen de duitsers weer terug waarmee ik vorige jaar badmintondequote:Op zondag 2 november 2025 15:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Werken (met collega's), teamsport, bij een vereniging gaan. Maar weet niet of je dat daar ook allemaal hebt zoals hier.
Wat voor evenementen zijn dat?quote:Op zondag 2 november 2025 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat eraan te denken om me meer in BookTok te verdiepen, want dan heb je ook groepjes en evenementen enzo, maar mweh
Ze heeft die STAP-cursus al gedaan natuurlijk.quote:Op zondag 2 november 2025 15:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Even de fake it till you make it cursus van Nattekat doen
Is het ookquote:Op zondag 2 november 2025 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Canada lijkt me verder echt wel een superleuk land trouwens
Fijn!quote:Op zondag 2 november 2025 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maakt nu wel wat stapjes vooruit met zijn nieuwe medicijnen.
Klinkt wel spannend.quote:Op zondag 2 november 2025 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In boekhandels, ik weet niet precies wat het inhoudt
Oei, dat klinkt als buitenquote:Op zondag 2 november 2025 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Samen uren in boekhandels rondhangen misschien?quote:Op zondag 2 november 2025 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfde. Is nog bezig met opbouwen qua dosering.quote:Op zondag 2 november 2025 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fijn!
Is dat ook wat ik neem of is het wat anders?
Met hippe tote bags van boekhandels uit grote Europese steden.quote:Op zondag 2 november 2025 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Samen uren in boekhandels rondhangen misschien?
En dan ebooks downloadenquote:Op zondag 2 november 2025 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Samen uren in boekhandels rondhangen misschien?
zag hier een keer een rodesian ridgeback puppy. dat was echt te cute. Want die hebben van die grote onhandige poten als puppyquote:
Gaat niet de goede kant op inderdaad.quote:Op zondag 2 november 2025 15:31 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij vliegt fok er zo weer uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |