Ja die is er nogquote:Op zondag 2 november 2025 14:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh lekkerhoe gaat het met de stoommaaltijden? is de tom kha kai er nog?
quote:Op zondag 2 november 2025 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn broer zit in vergelijkbare situatie als essnhills; en heeft dan ook nog eens 2 kinderen die het beetje energie dan opslurpen.
Nee, daar dacht ik nog wel aan, maar ik was te lui rijst te kopen en ik vind dat dippen nog steeds ingewikkeld. Heb je dan twee borden?quote:Op zondag 2 november 2025 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je met rijst gedaan zodat je kon dippen?
De stoomsoep laat je in de verpakking en de rijst doe je in een kommetje of bord, wat je wil. en dan kan je zo dippenquote:Op zondag 2 november 2025 14:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, daar dacht ik nog wel aan, maar ik was te lui rijst te kopen en ik vind dat dippen nog steeds ingewikkeld. Heb je dan twee borden?
Misschien moet ik er eerst een huren dan.quote:Op zondag 2 november 2025 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er eentje, 1 keer gebruikt en daarna in de kast verdwenen en nooit meer aangeraakt
Ze hebben ook de Koreaanse kip tegenwoordig, die is ook wel lekker, is een 'XL' maaltijd (ook net 550 gramquote:Op zondag 2 november 2025 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das toch de beste
ik eet het hier nooit omdat die eigenlijk zuur is
Hmm.quote:Op zondag 2 november 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De stoomsoep laat je in de verpakking en de rijst doe je in een kommetje of bord, wat je wil. en dan kan je zo dippen
Die AH-versie is eerder zoet.quote:Op zondag 2 november 2025 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das toch de beste
ik eet het hier nooit omdat die eigenlijk zuur is
Waarom het soepje in die bak latenquote:Op zondag 2 november 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De stoomsoep laat je in de verpakking en de rijst doe je in een kommetje of bord, wat je wil. en dan kan je zo dippen
Ja weet niet welke dwerg ze daar hebben werken die dat xl vindtquote:Op zondag 2 november 2025 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben ook de Koreaanse kip tegenwoordig, die is ook wel lekker, is een 'XL' maaltijd (ook net 550 gram)
Kun je nagaan dat de normale verpakkingen nog kleiner zijnquote:Op zondag 2 november 2025 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weet niet welke dwerg ze daar hebben werken die dat xl vindt
Doe jij ook aan dippen?quote:Op zondag 2 november 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom het soepje in die bak latenGewoon in een soepbord doen
Zal wel door Zwitserland komen. Leuker volk daarquote:Op zondag 2 november 2025 14:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb het precies andersom, maak sinds m'n 30e juist makkelijker betere connecties. Vrienden die ik tijdens m'n schooltijd maakte waren voor 90% geen échte vrienden. De vrienden die ik nu heb zijn grotendeels gelijk gestemd, en kan ik dag en nacht bij terecht als het nodig is. Ook als ik ze niet altijd even vaak spreek.
quote:KOENIC KAF 41324 Airfryer Oranje
¤ 19.50
Nee ik ben niet zo'n rare balquote:
quote:Op zondag 2 november 2025 14:42 schreef LTVDK het volgende:
Ohja, ik weet weer waarom ik dat ding had gekocht, was praktisch voor niets
[..]
Kunnen ook best wel gesloten zijn.quote:Op zondag 2 november 2025 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal wel door Zwitserland komen. Leuker volk daar
Ja, maar dat is d'r niet geluktquote:Op zondag 2 november 2025 14:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft ze je wel geprobeerd te dwingen te gaan dippen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |