Fijn!quote:Op zondag 2 november 2025 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maakt nu wel wat stapjes vooruit met zijn nieuwe medicijnen.
Klinkt wel spannend.quote:Op zondag 2 november 2025 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In boekhandels, ik weet niet precies wat het inhoudt
Oei, dat klinkt als buitenquote:Op zondag 2 november 2025 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Samen uren in boekhandels rondhangen misschien?quote:Op zondag 2 november 2025 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfde. Is nog bezig met opbouwen qua dosering.quote:Op zondag 2 november 2025 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fijn!
Is dat ook wat ik neem of is het wat anders?
Met hippe tote bags van boekhandels uit grote Europese steden.quote:Op zondag 2 november 2025 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Samen uren in boekhandels rondhangen misschien?
En dan ebooks downloadenquote:Op zondag 2 november 2025 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Samen uren in boekhandels rondhangen misschien?
zag hier een keer een rodesian ridgeback puppy. dat was echt te cute. Want die hebben van die grote onhandige poten als puppyquote:
Gaat niet de goede kant op inderdaad.quote:Op zondag 2 november 2025 15:31 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij vliegt fok er zo weer uit
Gisteren hier gedaan. Alleen is het hoeslaken een beetje te groot en is nu al van het matras af...quote:
Ahjaquote:Op zondag 2 november 2025 15:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfde. Is nog bezig met opbouwen qua dosering.
Lolquote:Op zondag 2 november 2025 15:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gisteren hier gedaan. Alleen is het hoeslaken een beetje te groot en is nu al van het matras af...![]()
![]()
Van die linnen tassen die treinautisten altijd hebben bedoel je?quote:Op zondag 2 november 2025 15:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met hippe tote bags van boekhandels uit grote Europese steden.
Dat heeft deze dus nietquote:Op zondag 2 november 2025 15:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol
Je hebt van die hoeslakenspanners die je aan de onderkant vastmaakt. Dan blijft ie wel weer zitten
Precies die.quote:Op zondag 2 november 2025 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van die linnen tassen die treinautisten altijd hebben bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |