Gisteren hier gedaan. Alleen is het hoeslaken een beetje te groot en is nu al van het matras af...quote:
Ahjaquote:Op zondag 2 november 2025 15:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfde. Is nog bezig met opbouwen qua dosering.
Lolquote:Op zondag 2 november 2025 15:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gisteren hier gedaan. Alleen is het hoeslaken een beetje te groot en is nu al van het matras af...![]()
![]()
Van die linnen tassen die treinautisten altijd hebben bedoel je?quote:Op zondag 2 november 2025 15:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met hippe tote bags van boekhandels uit grote Europese steden.
Dat heeft deze dus nietquote:Op zondag 2 november 2025 15:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol
Je hebt van die hoeslakenspanners die je aan de onderkant vastmaakt. Dan blijft ie wel weer zitten
Precies die.quote:Op zondag 2 november 2025 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van die linnen tassen die treinautisten altijd hebben bedoel je?
quote:Op zondag 2 november 2025 15:38 schreef Recce het volgende:
Toch maar bed afgehaald. Zo even benen scheren.
Nee maar die kan je kopenquote:Op zondag 2 november 2025 15:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat hee
[..]
Dat heeft deze dus niet
Andere mensen zijn niet zo druk met jouquote:Op zondag 2 november 2025 15:40 schreef bitterbal het volgende:
ik heb mijn benen al een paar dagen niet geschoren omdat ik het wil laten waxen. En nu denk ik dat iedereen het kan zien
Je weet dat ie die ook moet uitlaten als het regent?quote:Op zondag 2 november 2025 15:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag hier een keer een rodesian ridgeback puppy. dat was echt te cute. Want die hebben van die grote onhandige poten als puppy
Ik denk dat iedereen elkaar aanstoot achter je. "Zag je die harige spinnenpoten?!"quote:Op zondag 2 november 2025 15:40 schreef bitterbal het volgende:
ik heb mijn benen al een paar dagen niet geschoren omdat ik het wil laten waxen. En nu denk ik dat iedereen het kan zien
Gaat echt stap voor stap. En hopelijk nu iets meer vooruit dan ook nog achteruit.quote:Op zondag 2 november 2025 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja
Ik was eind mei begonnen en sindsdien aan het opbouwen
Al ben ik gister juist weer omlaag gegaan in dosis. Ff afwachten maar denk dat ik nu dan op de juiste dosis zit
Kun je gewoon aan een boom bindenquote:Op zondag 2 november 2025 15:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je weet dat ie die ook moet uitlaten als het regent?
Begreep ik na het invoeren van de post, dus zie ook de post daarnaquote:
Daar heb je gelijk in fles. Was een wijze les van muisquote:Op zondag 2 november 2025 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Andere mensen zijn niet zo druk met jou
ja daarom ben ik hier niet zo happig op een hond vanwege alle straathondenquote:Op zondag 2 november 2025 15:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je weet dat ie die ook moet uitlaten als het regent?
spinnenpoten ook echtquote:Op zondag 2 november 2025 15:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen elkaar aanstoot achter je. "Zag je die harige spinnenpoten?!"
luctor en ik zijn al geweest dus je kan blijven zittenquote:Op zondag 2 november 2025 15:43 schreef Recce het volgende:
Ik moet ook nog stapjes doen vandaag.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |