En hoever was het afgekoeld? Graad of 13?quote:Op zondag 2 november 2025 14:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vond het wat frisjes in huis. Stond de thermosstaat op 10 graden.
quote:
Knipperende lampjesclub oprichten.quote:Op zondag 2 november 2025 14:55 schreef bitterbal het volgende:
moet bedenken hoe ik hier aan meer sociale contacten kan komen
De digital nomads eens opzoeken.quote:Op zondag 2 november 2025 14:55 schreef bitterbal het volgende:
Een eiland kopen en Foqueville werkelijkheid makenquote:Op zondag 2 november 2025 14:55 schreef bitterbal het volgende:
zoiets wel, ja.quote:Op zondag 2 november 2025 14:55 schreef Recce het volgende:
[..]
En hoever was het afgekoeld? Graad of 13?
Het was alweer te lang zonnig.quote:Op zondag 2 november 2025 15:03 schreef LTVDK het volgende:
De zon heeft hier inmiddels weer plaats gemaakt voor donkergrijze wolken
Zwitsers zijn inderdaad over het algemeen erg gesloten, en hebben vaak hun vriendengroep al sinds de schooltijdquote:Op zondag 2 november 2025 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen ook best wel gesloten zijn.
Toen ik er woonde zat ik wel tussen mensen die in hetzelfde schuitje zaten. Dan ga je vanzelf naar elkaar toetrekken.
Maar waren ook genoeg mensen waarbij hun eigen leven al meer dan genoeg was.
Werken (met collega's), teamsport, bij een vereniging gaan. Maar weet niet of je dat daar ook allemaal hebt zoals hier.quote:Op zondag 2 november 2025 14:55 schreef bitterbal het volgende:
Ik vond het ook wel een nadeel dat ik in een primair franstalig deel zat.quote:Op zondag 2 november 2025 15:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zwitsers zijn inderdaad over het algemeen erg gesloten, en hebben vaak hun vriendengroep al sinds de schooltijdMaar als ze zien dat je je best doet om goed te integreren zijn ze gelijk een stuk opener.
Facebook is niet goed voor je, ik zeg het maar vastquote:Op zondag 2 november 2025 14:55 schreef bitterbal het volgende:
Als je geen frans spreekt is dat zeker een nadeel ja. Maar sowieso zijn dat minder leuke mensen dan in het duitse deelquote:Op zondag 2 november 2025 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een nadeel dat ik in een primair franstalig deel zat.
Dat vind ik ook het minst leuke deel van Zwitserland jaquote:Op zondag 2 november 2025 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een nadeel dat ik in een primair franstalig deel zat.
ja had ik aan gedacht. zijn van die meets maar ja dat ben ik natuurlijk nietquote:Op zondag 2 november 2025 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De digital nomads eens opzoeken.
In Canada vond ik het zelf wel meevallen. Franse invloeden, maar toch wat meer Amerikaans. In Wallonië en de Romandie is het net alsof je in Frankrijk zit.quote:Op zondag 2 november 2025 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat vind ik ook het minst leuke deel van Zwitserland ja![]()
Maar ja van België ook. En van Canada waarschijnlijk ook wel dan.
Even de fake it till you make it cursus van Nattekat doenquote:Op zondag 2 november 2025 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had ik aan gedacht. zijn van die meets maar ja dat ben ik natuurlijk niet
Kun je gewoon aanhaken hoor.quote:Op zondag 2 november 2025 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had ik aan gedacht. zijn van die meets maar ja dat ben ik natuurlijk niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |