Pohhhhquote:Op zondag 2 november 2025 11:11 schreef Doug-Heffernan het volgende:
31 december weer naar de klootjes gaan
TS staat in bilondersteunende legging te shinen.quote:Op zondag 2 november 2025 11:16 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Je moet wat als je de mannen wil aantrekken
Als jij er nou niet met alle vrouwen vandoor zou gaan dan zouden mensen als TS tenminste ook nog eens kans maken.quote:Op zondag 2 november 2025 11:16 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Je moet wat als je de mannen wil aantrekken
Schepje naar de buren dan maarquote:Op zondag 2 november 2025 10:51 schreef jigggy het volgende:
Je week top afsluiten
Niet gezondigd gister avond en gewoon zo fit als een hoentje
Edit : schopje naar juichbaak ik keek scheel
Want je lijkt op braddie?quote:Op zondag 2 november 2025 12:07 schreef Marsenal het volgende:
Niks zou mij verdrietiger maken dan dat.
Vette Arsch?quote:Op zondag 2 november 2025 12:07 schreef Marsenal het volgende:
Niks zou mij verdrietiger maken dan dat.
Ik sport drie keer in de week en ben best fit, maar sportscholen kom ik echt nooit meer, wat een kutplekken zijn dat. Wat een verdrietige ijdelheid heerst daar toch.quote:
10 uur is het te druk hier. Ik heb het liefst een lege gym. Meestal als ik om 6 uur 's ochtends ga, zijn er max 3 anderenquote:Op zondag 2 november 2025 10:51 schreef jigggy het volgende:
Je week top afsluiten
Niet gezondigd gister avond en gewoon zo fit als een hoentje
Edit : schopje naar juichbaak ik keek scheel
Gym hier pas open om 7 doordeweeks en 9 in het weekendquote:Op zondag 2 november 2025 12:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
10 uur is het te druk hier. Ik heb het liefst een lege gym. Meestal als ik om 6 uur 's ochtends ga, zijn er max 3 anderen
Hier om 8 uur, maar is meer een prive gym max 12 personen tegelijk. Iig geen uitslovers en patsers.quote:Op zondag 2 november 2025 13:12 schreef jigggy het volgende:
[..]
Gym hier pas open om 7 doordeweeks en 9 in het weekend
Eens ,maar betaal al 60 pm aan mn MMA gym, vind 90 per maand aan sport wel voldoendequote:Op zondag 2 november 2025 14:04 schreef halfway het volgende:
[..]
Hier om 8 uur, maar is meer een prive gym max 12 personen tegelijk. Iig geen uitslovers en patsers.
Ik betaal liever wat meer.
Ik betaal ¤60 per 4 weken onbeperkt met 30 minuten PTquote:Op zondag 2 november 2025 14:29 schreef jigggy het volgende:
[..]
Eens ,maar betaal al 60 pm aan mn MMA gym, vind 90 per maand aan sport wel voldoende
Lekker. Gains bruhquote:Op zondag 2 november 2025 14:32 schreef halfway het volgende:
[..]
Ik betaal ¤60 per 4 weken onbeperkt met 30 minuten PT
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |