Toch goed geprobeerd van de Piratesquote:Op dinsdag 9 december 2025 17:35 schreef Binge-watch het volgende:
De winter meetings zijn begonnen. Het spel is op de wagen.
Schwarber terug naar de Phillies. 5 jaar, $150 miljoen.
Edwin Diaz naar de Dodgers. Zijn arm valt er dus binnen nu en zes maanden af.
3 jaar, $69 miljoen. Voor een reliever...
Heel opvallend. Had ik niet zien aankomen.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:34 schreef H.Vviv het volgende:
Pete Alonso naar de Orioles. 5 jaar, $155 miljoen.
Tucker voor 600 miljoenquote:Op woensdag 10 december 2025 20:11 schreef Binge-watch het volgende:
Dus de Mets raken Diaz en Alonso kwijt in twee dagen.
Cohen woest, die gaat nu een panic move maken.
Ook al Yazstremski voor veel te veel geld. Ik zou als Braves fan niet blij zijn.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:53 schreef H.Vviv het volgende:
Robert Suarez naar de Braves. $45M, 3 jaar. Prima deal.
Je hebt nu met Robert Suarez en Raisel Iglesias twee prima pitchers voor de laatste twee innings. Daar mogen Braves fans tevreden mee zijn.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:18 schreef mitt het volgende:
[..]
Ook al Yazstremski voor veel te veel geld. Ik zou als Braves fan niet blij zijn.
Hm ja ik lees inderdaad dat ze Iglesias willen behouden. Vraag me af of Suarez het net zo goed gaat doen in de 8e inning.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:23 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Je hebt nu met Robert Suarez en Raisel Iglesias twee prima pitchers voor de laatste twee innings. Daar mogen Braves fans tevreden mee zijn.
Kijk ons eens druk zijn (en verder geen stuiver teveel uitgeven). Goh wat heb ik hekel aan Arte Moreno.quote:Op woensdag 17 december 2025 08:14 schreef Binge-watch het volgende:
De Angels zijn ook een rehabilitatiecentrum aan het worden.
Na de trade voor Rodriguez en het vastleggen van Manoah wordt nu ook Jordan Romano aangetrokken.
Twee herstellend van Tommy John en een pitcher die in 42 innings een 8+ ERA noteert en ook elleboogklachten heeft gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |