abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 maart 2026 @ 18:57:37 #151
194695 franklop
Fran knock
pi_220249343
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:49 schreef H.Vviv het volgende:
[ x ]
Niet voor het eerst toch?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport dinsdag 3 maart 2026 @ 19:00:14 #152
451829 crew  H.Vviv
pi_220249377
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:57 schreef franklop het volgende:

[..]
Niet voor het eerst toch?
Zoals in de tweet staat zijn tweede keer. Bij zijn eerste positieve test 80 wedstrijden schorsing.
  dinsdag 3 maart 2026 @ 19:58:56 #153
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220249959
Ben je dan zo'n sukkel om voor de 2e keer door de mand te vallen en je carrière op het spel te zetten of heeft 'ie per ongeluk de anti conceptie pil van iemand geslikt tegen hoofdpijn?
pi_220250913
Wat een ontzettende kneus. Daar gaan zijn miljoenen. Van de troep afblijven en geen reet presteren was beter voor hem geweest.

Zonde voor Nederland ook. Spelen de WBC, vrijdag eerste wedstrijd. Ze oefenen nu tegen de Orioles en doen het goed.
pi_220391688
WBC voorbij.

Nog 5 dagen voor de eerste wedstrijd _O_
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220423605
Ik ga morgen even voorspellen.

Doe je mee @Binge-watch
pi_220424310
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 19:30 schreef mitt het volgende:
Ik ga morgen even voorspellen.

Doe je mee @:Binge-watch
Leuk! Ga er even over nadenken en kom er ook morgen op terug.
pi_220426688
Gaan we.

AL East
1: NYY
2: BOS
3: TOR
4: BAL
5: TB

Vind deze al meteen niet te doen. Ze kunnen allemaal binnen zes/zeven wedstrijden van elkaar eindigen. De eerste vier misschien wel binnen drie/vier wedstrijden. De Yankees blijven de Yankees en krijgen Cole terug. Boston heeft fantastische SP en RP, al twijfel ik of Ranger Suarez het goed gaat doen tegen de East teams. Ik verwacht een monsterjaar van Anthony.
De Jays gaan Bichette missen, maar zijn qua pitching er fors op vooruit gegaan ten opzichte van begin vorig seizoen. Offensief wat twijfels: hoe vult Okamoto het in, kan Springer er nog een career year uit persen? Best wat jongens met upside, maar daarvan kunnen er niet te veel een matig jaar hebben.
De O's hebben een paar bounce-back kandidaten en eindelijk wat fatsoenlijke starting pitching. Maar de bullpen vind ik twijfelachtig. Gunnar Henderson gaat los dit jaar.
Tampa heeft met Diaz, Caminero en Aranda gewoon drie van de beste MLB hitters in de line-up. Daarna wordt het wel rap minder en de starting pitching vind ik meh.
Zou maar zo kunnen dat alle wildcards uit deze divisie komen.

AL Central
1: DET
2: KC
3: CLE
4: MIN
5: CWS

Dit mag geen probleem worden voor de Tigers. Zij zullen all-in moeten gaan nu Skubal aan zijn laatste jaar begint. Kansas kan een tijdje in het spoor blijven, maar eindigt toch ruim achter Detroit. Cleveland weet ongetwijfeld weer een manier te vinden om altijd rond de .500 te blijven, maar hebben te weinig power om echt een rol te spelen in de divisie. Van de Twins en de White Sox verwacht ik weinig, al zullen de Sox niet zo slecht zijn als de afgelopen jaren.

AL West
1: SEA
2: HOU
3: ATH
4: TEX
5: LAA

De West is voor de Mariners. Krankzinnige pitching en voldoende bats om zich tot winnaar van de West te kronen. Daarachter kan het best spannend worden. Als de Athletics toch eens een eigenaar zouden hebben die echt wil investeren... Dan zouden zij binnen twee jaar de smaakmakers zijn van de American League. Kurtz, Soderstrom, Langeliers, Rooker, Wilson, Butler... En dan komt er nog een hoop talent achteraan. Ik heb ze nu op drie gezet; de Astros worden elk jaar iets minder, maar er loopt nog voldoende kwaliteit om de Athletics voor te blijven. De A's hebben qua pitching zeker stappen gemaakt, maar het blijft te weinig om echt een rol van betekenis te gaan spelen dit jaar.
De Rangers zijn offensief te mager. Ik verwacht een geweldig jaar van Wyatt Langford, maar nadat Corey Seager ongetwijfeld weer geblesseerd raakt, is er weinig bescherming voor Langford. Met deGrom en Eovaldi hebben ze een waanzinnige top van de rotation, maar zij gaan natuurlijk nooit fit blijven.
En dan nog de dumpster divers uit Los Angeles... Die laat ik over aan mitt. :P

Wildcards: BOS, TOR, BAL

NL East
1: NYM
2: PHI
3: ATL
4: MIA
5: WSH

Ook al zo'n lastige. Atlanta heeft een blessurespook ronddwalen, die zijn nu al een paar belangrijke spelers kwijt en dat laat zich voelen. De Mets weten vaak een creatieve manier te vinden om de East weg te geven en/of zelfs de play-offs helemaal mis te lopen, maar met een top-3 bestaande uit Lindor, Soto en Bichette zou dat toch onmogelijk moeten zijn?
De Phillies vind ik niet per se beter dan de Braves, maar als ze fitter kunnen blijven, zie ik ze de tweede plek grijpen. Miami en Washington gaan geen serieuze rol van betekenis spelen, hun seizoen staat wederom in het teken van talentontwikkeling. Om die vervolgens weer te traden waardoor het volgende seizoen weer in het teken staan van talenontwikkeling om die vervolgens... afijn. Lijkt me niet leuk als fan.

NL Central
1: CHC
2: MIL
3: PIT
4: CIN
5: STL

Ik hoop eigenlijk dat de Brewers het winnen. Ik denk het beste voorbeeld van hoe je met weinig middelen een honkbalorganisatie leidt. Toch gaan ze het dit jaar afleggen tegen de Cubs.
De Pirates gaan zich serieus mengen in deze divisie. De starting pitching is fantastisch, die is in staat om ze in iedere wedstrijd te houden. Offensief hebben ze met Ozuna, O'Hearn en Lowe goede toevoegingen gedaan. Nog te weinig om een wildcard spot te pakken, maar ze komen eraan.
De Reds zijn ook best interessant. Natuurlijk met Elly de la Cruz, maar vond het ook verrassend dat ze Lord Farquaad ehhh Eugenio Suarez hebben vastgelegd. Met een paar talentvolle pitchers in de rotation zou het best eens wat kunnen worden, maar mijn verwachtingen zijn niet meteen torenhoog.
Mijn ogen beginnen te bloeden als ik naar de rotation van St Louis kijk. Dat wordt niets. Offensief ook weinig bijzonder, ik verwacht een kleurloos seizoen.

NL West
1: LAD
2: SF
3: SD
4: AZ
5: COL

De Dodgers mogen dit nooit verliezen, al zal het net als vorig jaar geen landslide worden. Ze zullen ongetwijfeld weer slim aan load management doen met hun starting pitching omdat alles in het teken staat van oktober.
Daarachter vind ik het lastig. De Padres hebben een geweldige bullpen, maar de starters zijn wat minder indrukwekkend. De Diamondbacks hebben een twijfelachtige bullpen, maar wel Ketel Marte en Corbin Carroll. De Giants vind ik van deze drie het meest uitgebalanceerd en zet ik op twee.
Wel kijk ik uit naar het moment dat de Rockies ergens dit seizoen tegen alle verwachtingen in de Dodgers gaan sweepen. _O-

Wildcards: ATL, PHI, MIL

Bring it on!

Nog iets persoonlijks om naar uit te kijken: dit seizoen streep ik drie nieuwe MLB-stadions af! Eerst in juni naar Wrigley Field (Cubs-Jays), dan naar Busch Stadium voor een potje tussen de Cardinals en de Marlins en in september naar een thuiswedstrijd van de Mariners tegen de Athletics. Na Rogers Centre, Fenway, Citi Field, Daikin Park en Globe Life Field staat de teller dan op 8/30. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Binge-watch op 25-03-2026 11:37:30 ]
pi_220428048
pi_220428111
AL EAST

wat een open divisie is dit dit jaar. En dat komt niet omdat ze allemaal zo verschrikkelijk sterk zijn. Als alles goed valt kan dat, maar blessures zullen sommige teams serieus in de problemen laten komen.

1. Red Sox
2. Yankees
3. Blue Jays
4. Orioles
5. Rays

AL CENTRAL

Voor mij altijd de minst interessante divisie, met een hoop grijze muizen. Kansas is mijn dark horse dit jaar, als de pitching heel blijft.

1. Royals
2. Tigers
3. Guardians
4. Twins
5. White Sox

AL WEST

Ach ach, ik volg de Angels al sinds 99 op de voet maar zelden heb ik mij slechter gevoeld over de mannen uit Anaheim. Waardeloos team, de eigenaar die niet wilt winnen en alle rotzooi van de Skaggs nasleep. Op naar 100 nederlagen. Voor de rest een mooie divisie waar de pitching van Seattle de doorslag gaat geven.

1. Mariners
2. Astros
3. A's
4. Rangers
5. Angels

National League en playoffs volgen straks..
pi_220428461
NL EAST

Ach, de Mets. Gaan ze eindelijk het geld waarmaken wat Cohen erin heeft gepompt of wordt het de zoveelste teleurstelling? Ik ben niet overtuigd. Ook niet van de Phillies overigens, weer een jaar ouder en minder sterk en Atlanta valt nu al van ellende uit elkaar.

1. Mets
2. Phillies
3. Marlins
4. Braves
5. Nationale

NL CENTRAL

Hier speelt mijn favoriete NL team van de afgelopen jaren, de Reds. Maar ook dit jaar zullen ze weer waarschijnlijk weer tekort komen in een verder vrij open divisie. De Cubs zullen winnen, maar de andere vier ploegen zitten dicht bij elkaar, zelfs Pittsburgh.

1. Cubs
2. Reds
3. Brewers
4. Cardinals
5. Pirates

NL WEST

Dodgers. Zullen alles in het werk stellen om zo fit mogelijk aan de playoffs te verschijnen. En zullen zich ongetwijfeld in de zomer nog verder gaan versterken. Verder een sterke divisie met ook de Padres als outsider en de Giants en Diamondbacks. En ach, arme Colorado fans.

1. Dodgers
2. Padres
3. Diamondbacks
4. Giants
5. Rockies
pi_220428507
Wildcards zullen zijn voor de Tigers, Astros en A's in de American League. Dus geen teams uit de AL West.

In de National League is het duidelijker; Phillies, Padres en Diamondbacks.

AL Champ; Royals
NL Champ: Padres

Royals winnen de World Series.

Een grote gok, maar onder leiding van Bobby Witt Jr en Cole Ragans wordt het weer feest in Kansas.
pi_220428568
AL MVP;

Anthony, Kurtz, Witt Jr, Henderson en Rodriguez

NL MVP;

Tatis Jr, Ohtani, Acuna Jr, Soto, Skenes

AL Cy Young;

Gilbert, Skubal, Crochett, Kirby, Ragans

NL Cy Young

Skenes, Peralta, Eury Perez, Yamamoto, Webb
pi_220429146
Lekker bezig!
Denk je dat ze in de AL East elkaar zo gaan slopen dat alleen de winnaar de playoffs ingaat?

Mijn winnaars nog.
AL: Red Sox vs Mariners
NL: Dodgers vs Mets

WS: Sox vs Dodgers

Red Sox gaan all the way en winnen WS.

[ Bericht 3% gewijzigd door Binge-watch op 25-03-2026 16:57:32 ]
pi_220437021
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 16:20 schreef Binge-watch het volgende:
Lekker bezig!
Denk je dat ze in de AL East elkaar zo gaan slopen dat alleen de winnaar de playoffs ingaat?

Mijn winnaars nog.
AL: Red Sox vs Mariners
NL: Dodgers vs Mets

WS: Sox vs Dodgers

Red Sox gaan all the way en winnen WS.
Ik denk dat de AL East kapot gaat aan blessures. Judge gaat een groot deel missen, mark my works! ;)
pi_220437666
Even het begin van GOAT Skenes bekijken.
pi_220437939
quote:
12s.gif Op donderdag 26 maart 2026 18:14 schreef mitt het volgende:
Even het begin van GOAT Skenes bekijken.
Well....

Wat een inning. Sterke at bats van de Mets en Oneil Cruz die het wel even zonder zonnebril denkt te kunnen. Einde Skenes.
pi_220438099
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 18:54 schreef Binge-watch het volgende:

[..]
Well....

Wat een inning. Sterke at bats van de Mets en Oneil Cruz die het wel even zonder zonnebril denkt te kunnen. Einde Skenes.
Hopelijk meteen z'n slechtste start van het jaar.
pi_220438117
Ik ben zo blij dat Blue Jays killer Brandon Lowe uit de AL East is.

De Mets redden wel een extra run daar met de succesvolle challenge. Cool dat ABS er nu is!
pi_220441693
Ik neem mijn woorden terug.

Angels worden kampioen.
  Redactie Sport vrijdag 27 maart 2026 @ 21:30:15 #171
451829 crew  H.Vviv
pi_220447752
Vandaag eens kijken naar de Yankees en dan vooral naar Schlittler.
  Redactie Sport vrijdag 27 maart 2026 @ 23:16:49 #172
451829 crew  H.Vviv
pi_220448604
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 21:30 schreef H.Vviv het volgende:
Vandaag eens kijken naar de Yankees en dan vooral naar Schlittler.
Niet slecht van Schlittler

5.1 IP, 1 H, 0 R, 0 BB, 8 K
68 pitches, 49 strikes
pi_220448992
Agent zerooooooo
pi_220451243
Ik heb genoeg gezien.

Mike Trout MVP en slaat 162 homeruns.
pi_220456168
Twee walk-offs om het seizoen te beginnen 😁
pi_220499541
twitter

Dit blijft zo goed _O-
pi_220510905
Ik wil wat Jo Adell had voor ontbijt. Holy shit, drie homerun robberies... in één wedstrijd.

twitter
pi_220511892
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 09:42 schreef Binge-watch het volgende:
Ik wil wat Jo Adell had voor ontbijt. Holy shit, drie homerun robberies... in één wedstrijd.

[ x ]
Hij kan er normaal geen klote van, dus goed voor z'n transferwaarde voor in de zomer :+
  Redactie Sport zondag 5 april 2026 @ 20:19:08 #179
451829 crew  H.Vviv
pi_220515615
De Pirates zijn lekker bezig. Slopen op het moment Bassit en op weg naar de vijfde zege op rij :)
pi_220515616
Teams beginnen steeds eerder met het vastleggen van hun talenten, soms al voordat ze in de Majors gespeeld hebben (Cooper Pratt, Colt Emerson). Ook JJ Wetherholt, Sal Stewart, Kevin McConigle en Konnor Griffin zijn al aan het onderhandelen. Het blijft een gok maar het zijn wel contracten die zelfs de kleinere teams zich kunnen veroorloven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')