@Luctor.et.Emergo . Gewoon aansluiten bij Vlaanderenquote:
Net als het ‘grote’ songfestival: het is leuk totdat de puntentelling begintquote:Op zaterdag 1 november 2025 22:45 schreef Fred_B het volgende:
Ik wilde oprecht zeggen dat we dit jaar de beste editie tot nu toe hebben. En dan scoort allerlei meuk hoog in de uitslag.
De laatste 2 editie van 'Grote' songfestival zijn zelfs voor de puntentelling al niet meer leuk.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:46 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Net als het ‘grote’ songfestival: het is leuk totdat de puntentelling begint
Ook zeker waar. Merk echt dat mijn lol erin bijna helemaal verdwenen isquote:Op zaterdag 1 november 2025 22:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De laatste 2 editie van 'Grote' songfestival zijn zelfs voor de puntentelling al niet meer leuk.
Mooi, kan ik mooi voorbereiden om Groningen annexatie te annexeren.quote:
Maar dat is te ver weg.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wij waren massaal voor Zeeland!
quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:52 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Je mag trots zijn op de Zeeuwse inzending
Even kijken hoe het ook alweer werktquote:Op zaterdag 1 november 2025 22:52 schreef BillDauterive het volgende:
@:NailQueen, hai! Is het al tijd voor een afterparty en start jij die op? Mijn laptop is oud en sloom
quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er is vast gesjoemeld met de stemmen.
Ik ben bezig met annexatieplannen. Sluit je aan bij mij.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er is vast gesjoemeld met de stemmen.
Ja,is goed.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben bezig met annexatieplannen. Sluit je aan bij mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |