En namens de organiserende omroep voegt medeorganisator Machteld Smits daar aan toe:quote:Het festival wordt georganiseerd door de dertien regionale omroepen die allemaal een eigen inzending sturen. "Taal bepaalt je identiteit en streektaal is bepalend voor de regionale identiteit", zegt Treffers. Deelnemers mogen alleen meedoen met nieuwe liedjes.
Het ontwikkelen van talent zien de regionale omroepen als een taak en dus mogen artiesten die al eens een Top-40 hit hebben gehad niet meedoen. "Anders kom je al heel snel uit bij Guus Meeuwis en Syb van der Ploeg en dat willen we graag vermijden. Tekstdichters mogen echter wel altijd meedoen, ook als ze al eerder een hit geschreven hebben", zegt Treffers.
de namen van Guud Meeuwes en Siep van der Ploeg zijn aangepast
De finale in 2024 gaat plaats vinden in Limburg op 9 november en is via televisie en de online kanalen van de omroepen te volgen. De winnende regio organiseert het evenement in het daaropvolgende jaar.quote:"De samenwerking met de regionale collega's geeft enorm veel energie en verbinding. Alle ingrediėnten zijn aanwezig. Het is een uniek evenement en muziek zorgt voor de juiste verbinding", zegt ze. "De regionale omroep is voor iedereen en is altijd bereikbaar en nu voor heel Nederland."
Komt eraan!quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:23 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik had ook een top vijf gepost eerder, mocht je zin hebben in een herberekening
Het is net een echt ESFquote:Op zaterdag 1 november 2025 22:31 schreef Momo het volgende:
Ik snap echt niks van de gewone jury, kan de AI jury zoveel erger zijn?
En ze worden altijd al als een achtergestelde provincie gezien.quote:
Als ze winnen, kunnen we de meet bij @NailQueen doen.quote:
Ik denk dat het met publiek wel alle kanten op gaat schieten als het 50-50 is.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:38 schreef Momo het volgende:
Wel leuk als dat AI model straks het verschil heeft gemaakt tussen inzending 1 en inzending 2.
@Luctor.et.Emergo . Gewoon aansluiten bij Vlaanderenquote:
Net als het ‘grote’ songfestival: het is leuk totdat de puntentelling begintquote:Op zaterdag 1 november 2025 22:45 schreef Fred_B het volgende:
Ik wilde oprecht zeggen dat we dit jaar de beste editie tot nu toe hebben. En dan scoort allerlei meuk hoog in de uitslag.
De laatste 2 editie van 'Grote' songfestival zijn zelfs voor de puntentelling al niet meer leuk.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:46 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Net als het ‘grote’ songfestival: het is leuk totdat de puntentelling begint
Ook zeker waar. Merk echt dat mijn lol erin bijna helemaal verdwenen isquote:Op zaterdag 1 november 2025 22:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De laatste 2 editie van 'Grote' songfestival zijn zelfs voor de puntentelling al niet meer leuk.
Mooi, kan ik mooi voorbereiden om Groningen annexatie te annexeren.quote:
Maar dat is te ver weg.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wij waren massaal voor Zeeland!
quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:52 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Je mag trots zijn op de Zeeuwse inzending
Even kijken hoe het ook alweer werktquote:Op zaterdag 1 november 2025 22:52 schreef BillDauterive het volgende:
@:NailQueen, hai! Is het al tijd voor een afterparty en start jij die op? Mijn laptop is oud en sloom
quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er is vast gesjoemeld met de stemmen.
Ik ben bezig met annexatieplannen. Sluit je aan bij mij.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er is vast gesjoemeld met de stemmen.
Ja,is goed.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben bezig met annexatieplannen. Sluit je aan bij mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |